Lieve fokkers,
Vandaag dacht laat ik eens kerst inkopen doen in de V&D in Den Haag. Ik had een etentje vanavond dus ik dacht ik loop even naar de sephora afdeling om wat parfum op de spuiten. Chanel no5 doet het nooit slecht.
Na een 7e keer spuiten voel ik opeens getik op mijn schouders. in een knipperlicht draai ik me om en zie 4 bewakers staan. 2 grote nederlandse mannen een marokaan en vermoedelijk een surinamer.
Ik reageer met " wat"? en kijk ze onderzoekend aan.
de marokaan kijkt mij aan en zegt "Jongedame wat denk jij te doen het hele flesje hoeft niet leeg".
ik kijk de licht getinte medelander bespottelijk aan,en werp hem een arrogante neerkijkende blik. " Wat,het staat hier toch om getest te worden"?
De nederlandse man keek mij met een domme uitdrukking in zijn gezicht aan"Ja voor mensen die iets willen kopen,2 x spuiten is genoeg".
Ik keek om me heen. De menigte kon mij niet missen,4 grote mannen en een jong meisje trekken de aandacht. Sensatie zoekers kwamen dichterbij zogenaamd zoekend naar parfum. Dit wad mijn kans te shinen.
"Nou ik vind dat ik zoveel op mag als ik wil" zei ik extra luid. En spoot nog eens een extra spuitje.
Ze keken eerst verbaasd maar dat veranderde al snel in irritatie.
de marokaan :"Loop maar even mee mevrouw".
ik keek hem aan met een

gezicht. "Hebben jullie niks beters te doen zoals dieven pakken".
de man lachte nors :"mensen zoals jij dus"
De surinaamse man pakte mijn arm beet. Op dkt moment gaf ik hem een duw en schreeuwde "Blijf me af viezerik".
Op dit moment stonden ca 60 mensen op de plaats van het delict.
"nu meekomen" zei de nederlandse man. Door 2 bewakers werd ik meegesleurd naar achter. Na een forse discussie mocht ik gaan en kwam ik er vanaf met een waarschuwing. de politie wilde namelijk niet komen:')
klacht: zelfingenomen bewakers die echte boeven moet gaan pakken in plaats van onschuldig mensen als ik