abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5568593
Ik heb nu een jaar of 5 met grote tevredenheid een Eastpak-rugtas (zo'n Authentiic-model). Helaas heeft de rits van het kleine voorvakje het begeven, en de grote rits wil nog maar naar 1 kant dicht. Nu weet ik dat er 30 jaar garantie op die dingen zit, maar ik heb dus het bonnentje niet meer.

Weet iemand hoe dat allemaal in zn werk gaat? War moet ik m naar toe sturen, hoe lang duurt het, wat kost het etcetera...

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:11:26 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_5568631
Even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Volgens mij had Eastpack zelfs levenslange garantie?
Bij mijn broertje was iig ook de rits kapot en dat kostte hem niets.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_5568643
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:11 schreef sataN het volgende:
Even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Volgens mij had Eastpack zelfs levenslange garantie?
Bij mijn broertje was iig ook de rits kapot en dat kostte hem niets.
Mja..dat is het m nou juist...het was een V&D geloof ik, hier in Den Haag, maar ik weet niet meer welke. Zou dat uitmaken?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:13:42 #4
27360 danino
Are you talkin' to me?
pi_5568666
bedrijf zit in amerika dus flinke verzendkosten
pi_5568717
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:12 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Mja..dat is het m nou juist...het was een V&D geloof ik, hier in Den Haag, maar ik weet niet meer welke. Zou dat uitmaken?

Dat weten zij toch niet dat jij dat niet meer weet. Beetje leugentje om bestwil dus...
pi_5568719
GUARANTEE TERMS
30 Year Guarantee. All EASTPAK products are designed and manufactured to provide maximum carefree service. EASTPAK products carry a 30 year guarantee to be free of defects in materials or workmanship. This does not cover normal wear and tear or abuse. Accordingly, EASTPAK will repair or replace, without cost to our customers, any product which is defective in material or workmanship promptly after its return to the local distributor.

Bron: http://www.eastpak-eu.com/btr/start_btr/index_btr.html

pi_5568727
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat weten zij toch niet dat jij dat niet meer weet. Beetje leugentje om bestwil dus...

Nee maar ik heb het bonnetje ook niet meer. Dat is het grootste probleem.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:35:20 #8
5215 killar_fairy
it is happening again....
pi_5568943
shit, ik heb net een nieuwe rits in mijn eastpak zitten naaien ....
fire is the devil, hiding like a coward in the smoke
  woensdag 28 augustus 2002 @ 12:35:47 #9
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_5568952
Nou bij mn zusje wilde ze die rits niet maken ook al was dat ding pas 3 jaar oud ofzo. De V&D hing een of ander lulverhaal op over dat dat niet onder de garantie viel. Alleen de stof van die tas zou onder die 30 jaar garantie vallen.

Dus ben bang dat het je niet gaat lukken. En al helemaal niet wanneer je geen bonnetje meer hebt. Helaas zijn die ritsen het zwakste punt van die tassen, misschien dat ze ze daarom niet meer gratis maken. En een nieuwe rits erin laten zetten bij de schoenmaker is ook niet echt goedkoop:(

Veel suc6 ermee.

Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
pi_5568970
Ook op de rits?

Want mijn rits van me eastpak was ook kapot, toen ik naar American today ging. Zeiden ze dat er geen garantie op ritsen zat.

pi_5569030
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:36 schreef MissX het volgende:
Ook op de rits?

Want mijn rits van me eastpak was ook kapot, toen ik naar American today ging. Zeiden ze dat er geen garantie op ritsen zat.

er staat toch any defective ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5569055
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:35 schreef killar_fairy het volgende:
shit, ik heb net een nieuwe rits in mijn eastpak zitten naaien ....
Mocht het niet lukken dan heb ik nog altijd mijn moeder die aangeboden heeft om dr ene nieuwe rits in te zetten .

Ik heb naar V&D gemaild met de vraaag of het mofelijk was zonder bonnetje enzo. Ben benieuwd..

woensdag 28 augustus 2002 @ 12:53:56 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5569191
Je kan hem gewoon terug brengen naar de winkel...ik moet zowat elk jaar terug met de rits van het voorvak dus...
Heb ook al geen bonnetje meer, maar de winkel stuurt ze gewoon op en eastpak kijkt niet op een bonnetje hoor. Ze weten toch wel wanneer die rugzak gemaakt is en dan zien ze vanzelf wel dat ie nog geen 30 jaar oud is

To infinity…and beyond!
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:01:45 #14
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_5569293
Ik vind het een beetje vreemd dat de een zn eastpak wel terug mag brengen voor de rits en dat bij anderen er juist heel moeilijk wordt gedaan en gezegd wordt dat het buiten de garantie valt.

Kijken jullie extra lief ofzo?:P

Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
pi_5569297
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:40 schreef Joene het volgende:

[..]

er staat toch any defective ?

Er staat ook:

This does not cover normal wear and tear or abuse

En aangezien de meeste ritsen verrot gaan doordat je te veel spullen in de vakjes doet (daardoor gaat de rits scheef staan) is er geen garantie.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:03:18 #16
11458 ivetje
pi_5569313
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:01 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er staat ook:

En aangezien de meeste ritsen verrot gaan doordat je te veel spullen in de vakjes doet (daardoor gaat de rits scheef staan) is er geen garantie.

Wel waar!! Mijn rits is al 5 keer kapot geweest in 4 jaar en ik heb hem steeds gewoon opgestuurd en ze zetten er een nieuwe rits in
To infinity…and beyond!
pi_5569353
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:01 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er staat ook:

Ik hebmn hele rits nagekeken, en het staat allemaal nog recht. Volgens mij ligt het aan het dingetje wat heen en weer schuift.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:12:22 #18
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5569440
Omdat ik iemand ken die er werkt zal ik het een keer toelichten. Ga naar een officiele Eastpak Dealer, zeg dat dat ding daar vandaan komt(natuurlijk heb je geen bon, het was een cadeau!!). Zij leggen het dan voor aan een van de twee Eastpak vertegenwoordigers in NL en zij beoordelen het. Meestals lukt het wel.
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:14:32 #19
11458 ivetje
pi_5569469
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:12 schreef DrPurno het volgende:
Omdat ik iemand ken die er werkt zal ik het een keer toelichten. Ga naar een officiele Eastpak Dealer, zeg dat dat ding daar vandaan komt(natuurlijk heb je geen bon, het was een cadeau!!). Zij leggen het dan voor aan een van de twee Eastpak vertegenwoordigers in NL en zij beoordelen het. Meestals lukt het wel.
is niet eens nodig, bij de 1e de beste V&D gewoon inleveren en briefje invullen. Ze sturen hem op en na 2 weken heb je een gemaakte rugzak terug

To infinity…and beyond!
pi_5569511
hmm toch is proberen dan, nou zat er ook een klein gaatje aan de onderkant. Misschien krijg ik wel een nieuwe
pi_5569533
Oh bij mij is het ook de rits.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 13:20:21 #22
11458 ivetje
pi_5569553
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 13:17 schreef MissX het volgende:
hmm toch is proberen dan, nou zat er ook een klein gaatje aan de onderkant. Misschien krijg ik wel een nieuwe
Ik krijg waarschijnlijk ook een nieuwe als ie nog een keer kapot gaat....zeg er duidelijk bij dat ie al 5 keer terug is geweest, zetten ze bij V&D op het briefje dan
En aangezien de rist het alweer een beetje begint te begeven heeft ivetje hopelijk binnenkort een nieuwe backpack

To infinity…and beyond!
pi_5569610
Wat doe je dan in godsnaam dat je rits zo vaak kapot gaat?

Ik heb mijne nu een jaar of 8 dus ik vind het niet zo raar dat ie kapot is. Maar jij gaat om de paar maanden ofzo %-)

pi_5573537
Mijn zoon zijn eastpack was ook stuk, net een jaar oud. Ook het ritsje van het voorvak, teruggebracht, we hadden de bon nog, en wordt gratis gemaakt. Was al langer dan 1 jaar geleden, maar toch in de garantie. Goede service, vindt ik zelf. Zelfs een "leentas" meegekregen. We hadden hem gekocht bij een zg. tassenspeciaalzaak, misschien scheelt dat. V&D is toch anders.....
Peter ? Tja... me vrouw was me voor.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 17:30:58 #25
11458 ivetje
pi_5573574
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 17:28 schreef Marie-Anne het volgende:
Mijn zoon zijn eastpack was ook stuk, net een jaar oud. Ook het ritsje van het voorvak, teruggebracht, we hadden de bon nog, en wordt gratis gemaakt. Was al langer dan 1 jaar geleden, maar toch in de garantie. Goede service, vindt ik zelf. Zelfs een "leentas" meegekregen. We hadden hem gekocht bij een zg. tassenspeciaalzaak, misschien scheelt dat. V&D is toch anders.....
De mijne wordt ook gewoon opgestuurd door V&D helemaal gratis hoor...en ja, ik kreeg ook een leentas mee dus Maakt helemaal niet uit, de winkel zelf heeft toch weinig te maken met wat ze bij eastpak doen, het opsturen is een kleine moeite.

En wat ik ermee doe....intensief gebruiken, maar het is gewoon een zwakke plek van mijn rugzak die kapot blijft gaan. Ik gebruik hem gewoon normaal, maar het gestikte stukje waarmee de rits aan de tas vast zit laat steeds los...

To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')