SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en ik maar denken dat Weiss als enige in dit topic trollt.quote:Op zondag 23 december 2012 20:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik troll maar wat, kom op vriend, 10 minuten lopen, is maar een km'tje..:')
Ik ben niet ziek ofzo.. Elhamdulillah.
Blijf svp van 'onze' vrouwen af.quote:Op zondag 23 december 2012 20:40 schreef AMAR420 het volgende:
hee kunnen jullie me helpen?
ik wil namelijk een turkse vriendin..
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat Weiss als enige in dit topic trollt.
[..]
Blijf svp van 'onze' vrouwen af.
Haha, je weet toch dat het in Turkije wettelijk toegestaan is om toeristen als een stuk vuil te behandelen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-terug-turkije.htmlquote:'Resten Sint-Nicolaas moeten terug naar Turkije'
ISTANBUL - De resten van Sint-Nicolaas moeten terug naar Turkije.
Dat vindt Navzat Cevik, professor in de archeologie aan de Turkse Akdeniz Universiteit, meldde het Turkse persbureau Anadolu zondag. De professor meent te weten dat dat ook de wens van de sint zelf zou zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 20:51 schreef AMAR420 het volgende:
mwa een nederlandse vriend van me heeft weleens een turkse vriendin gehad
het kan dus toch wel..
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?quote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef AMAR420 het volgende:
ehm nee als ik in turkije op vakantie ben zie ik die turken aan elke vrouwelijk toerist zitten (ongevraagd) dan mogen wij toch ook aan jullie vrouwen zitten?
ja ablaquote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?
mag ik owk/?quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Wil jij aan mij zitten?
neem nog een bakkiequote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga dood van de slaap en ik moet nog halfuur, wie komt me redden
Nerdesin?quote:Op zondag 23 december 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga dood van de slaap en ik moet nog halfuur, wie komt me redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |