Ach, wat een verrassing.quote:Op zondag 23 december 2012 14:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin maar die vind me een onvolwassen sukkel en mijn moeder vraagt zich (openlijk ook) af waarom ze bij me is omdat ze "zoveel beter kan krijgen".
gebarftquote:Op zondag 23 december 2012 15:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Of mensen die je op handen naar huis moet nadat ze hebben gebarft. Ga gewoon lekker door man.
1 keer gezien bij een gast die aardig stoned was, lag te slapen en begon ineens random te kotsen in zijn slaap. Op zich wel grappig, alles zat er onder hahaquote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Stikken in je eigen kots, das pas erg.
Nog erger, stikken in iemand anders zijn kots.
Stoer dat jij ook een studentikoos woordje geleerd hebt! Chapeauquote:Op zondag 23 december 2012 15:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kotsen/vomeren/barfen lkkr boei0nd
dit sowiesoquote:
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.quote:Op zondag 23 december 2012 15:39 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Feyenoord wil doen alsof hij niet dichtgetikt is.
quote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.
Mooie lulquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jajaja, 'vo voor de praeses van Minerva, lekkere VVD'ers en proletarisch tuig. Rot nu eens op man.
Ivo Opsteltenquote:Op zondag 23 december 2012 15:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |