SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Utrechtse autoriteiten.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?![]()
Omdat RKC - Willem2 de derby van brabant isquote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?![]()
![]()
Omdat Utrecht denkt dat ze om 12.30 uur meer kans maken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef RvLaak het volgende:
Waarom is het tijdstip eigenlijk verandert?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat Utrecht denkt dat ze om 12.30 uur meer kans maken.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb het altijd lastige gevonden de fanatieke kant met bunnik te associëren. Bij mij op de middelbare school kwamen alle kakkers uit bunnikquote:Zaten allemaal bij kampong. Rijmde niet met fanatieke voetbalsupporters.
![]()
Gaat de laatste tijd zo goed met de lange corners bij Ajax. Waarom ze dan besluiten om weer over te schakelen naar korte corners is me een raadsel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze kennen ook echt niet aanvallen, waarom pingelen ze zo veel.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer
Jammer dat ie niet scoort?
. Elke kans deze wedstrijd gaat ie keihard pingelen, hij speelt nou niet echt goed of zo
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |