Erg goed verzorgd spel - hele mooi graphics en audio en ook nog eens leuk om te spelen... Een aanrader dus!
Ik ben hem nu aan het downloaden, MAAR ZODRA HIJ IN NEDERLAND TE KOOP IS, GA IK HEM IN DE WINKEL HALEN!!
Dat heb ik met GTA3 ook gedaan
quote:Gta3 kun je 2d spelen
Op woensdag 28 augustus 2002 11:31 schreef existenz het volgende:
Het is net GTA3 en dat vond ik al een k*tspel, speelde niet lekker, deze speelde ietjes beter en had wel andere feeling. GTA moet 2d! Graphics waren kut, maar goed dan moet ik maar een 64mb videokaart kopen
[edit] Gta 3 liep bij mij ook al klote, dus ik ben benieuwd wat Mafia gaat doen.
Ik heb maar een GeForce2 MX [/edit]
Image upload staat in me sig
quote:Downloaden
Op woensdag 28 augustus 2002 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
hoe kan je dat spel nou hebben als het nog niet eens te koop is
quote:Op www.gamers.nl worden iedere dag een hoop screens gepost van Mafia.
Op woensdag 28 augustus 2002 13:31 schreef MasterDisaster het volgende:
Wil iemand nog wat screenie's posten Lijkt me een vet spelImage upload staat in me sig
Denk het niet....
quote:yeah sure .. 2D. het veranderen van camerastandpunt veranderd niet de dimensie hoor O_o
Gta3 kun je 2d spelen
* koetjeboe is geduldig aan het wachten op mafia ...
hopenlijk wordt het net zo goed als het lijkt!
quote:sinds gister ?!?! volgens mij hebben ze die er pas vandaag op gezet! Posted: 28.08.2002 07:55:20 by Soopermike (sharereactor)
Op woensdag 28 augustus 2002 13:36 schreef ricost het volgende:heb het ook al sinds gister
erg cool spel - vandaag gespeeld - leuk gevarieerd, en mooie missies... zit zelfs een compleet race spel in.... so far vind ik 'm leuker dan GTA3, maar helaas ook nog met een aantal irritante bugs... maar ja, let's play on
Een van de eerste spellen in tijden die me voor meerdere uren van internet kon houden
Die gaan we dus asap kopen!
meest recent gekocht : warcraft 3 / gta3 / neverwinter nights / grand prix 4 en syberia (die laatste is goeie adventure, lekker oldschool)
quote:Haha 27th August 2002 22:33 (topsites noemen ze zoiets
Op woensdag 28 augustus 2002 16:10 schreef Da_Koen het volgende:[..]
sinds gister ?!?! volgens mij hebben ze die er pas vandaag op gezet! Posted: 28.08.2002 07:55:20 by Soopermike (sharereactor)
of haal jij ze ergens anders vandaan??
quote:ehmmmm dat het intens goed is?
Op woensdag 28 augustus 2002 17:21 schreef twi het volgende:
"Dit spel is zo intens goed, dat moet ik gewoon downloaden!"Wat klopt er niet aan deze regel?
* pmponer heeft het gister heel even gespeeld ik kan nog niet eens die lui afschudden in me taxi... oa vanwege de K*T besturing van die kl*te auto
Tis echt weer een spel om te shift+delet(en) van mijn hdd.
en snel weer achter een console te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |