HARCORE WILL NEVER DIE !!!
quote:ik heb gelezen dat hardcore afasie veroorzaakt..
Op woensdag 28 augustus 2002 11:14 schreef ZHo3Rd het volgende:
hardcore is echt niet dood , zolang men er nog steeds naar luisterd !!
quote:ik heb gehoord dat hardcore tering herrie is...
Op woensdag 28 augustus 2002 11:19 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ik heb gelezen dat hardcore afasie veroorzaakt..
quote:Bron graag, want daar ben ik echt reuze benieuwd naar.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:19 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ik heb gelezen dat hardcore afasie veroorzaakt..
quote:stond online ergens:
Op woensdag 28 augustus 2002 11:34 schreef Seborik het volgende:Bron graag, want daar ben ik echt reuze benieuwd naar.
quote:Goh, dat is nuttig zeg, als je dan met argumenten komt, laat het dan valide argumenten zijn.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:39 schreef -Dalai- het volgende:[..]
stond online ergens:
http://www.dommelul.nl/hardcore.html
Zou me nix verbazen als over een jaar of 2 er wel heel wat meer hardcore achtige trance bestaat.
Trouwens ook veel van die oude happy hardcore plaatjes vind je tegenwoordig weer terug in 'nieuwe' trance nummertjes... Bijvoorbeeld Starsplash met Wonderfull Days en Rainbow in the Sky... Starsplash mag het trouwens ook doen van me, ze bestaan namelijk uit 1ne Franky uit Duitsland en 1 van onze eigen oude happy hardcore goeroe: Charly Lownoise...
ik heb er zin in
Gaberhardcore is gewoon absolute teringherrie
(muziek is het niet, want er is niks muzikaals aan) voor kale hersenloze schepsels die ook niet beter weten......
quote:en hardcore met gitaren is voor langharige hersenloze schepsels?!
Op woensdag 28 augustus 2002 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
Weten jullie eigenlijk wel wat échte Hardcore is??? (en waar die k#tgabbers de naam van gejat hebben) Echte hardcore is ook een vorm van harde gitaarmuziek met brullende 'zangers' (ook niet helemáal mijn smaak, maar goed). Bands zoals Agnostic Front, Right Direction, Discipline en zo, die maken échte hardcore. Deze vorm van muziek was er al veel langer dan die computerherrie.Gaberhardcore is gewoon absolute teringherrie
(muziek is het niet, want er is niks muzikaals aan) voor kale hersenloze schepsels die ook niet beter weten......
quote:LOL
Op woensdag 28 augustus 2002 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
Gaberhardcore is gewoon absolute teringherrie(muziek is het niet, want er is niks muzikaals aan) voor kale hersenloze schepsels die ook niet beter weten......
naast hardcore luister ik ook naar zo'n beetje alle andere genre's (die buiten de top40 blijven), en ik ben ingenieur.
ik weet dus heel veel beter, en ben niet hersenloos.
waar blijft je theorie?
(over hersenloos gesproken)
maarja, waarom stranden topics over hardcore toch altijd in dit soort opmerkingen. onbegrijpelijk. hoe dan ook, ik ga lekker genieten op de komende feestjes, das het belangrijkste. doei
quote:inderdaad.
Op woensdag 28 augustus 2002 11:34 schreef MissX het volgende:
laat iedereen maar denken dat hardcore dood is
het laatste waar de hardcore scene behoefte aan heeft is om weer commercieel te worden. (met duizenden meelopers als gevolg).
quote:Nee hoor, hardcore met gitaren is juist niet met langharige personen, da's dus weer metal. Hardcore liefhebbers hebben meestal ook vrij weinig haar (net zoals de gabbers dus...) Maar bestaan die gabbers nu écht nog??? Best lachen eigenlijk!
Op woensdag 28 augustus 2002 13:22 schreef phunc het volgende:[..]
en hardcore met gitaren is voor langharige hersenloze schepsels?!
tis in mijn ogen allemaal teringherrie
(al kunnen sommige van die gitaarpipos misschien nog een instrument bespelen)
quote:hmm ik durf te wedden dat als ik zoiets in een metal topic plaats, ik meteen een waarschuwing c.q. ban krijg.
Op woensdag 28 augustus 2002 13:55 schreef Metalfreak het volgende:Nee hoor, hardcore met gitaren is juist niet met langharige personen, da's dus weer metal. Hardcore liefhebbers hebben meestal ook vrij weinig haar (net zoals de gabbers dus...) Maar bestaan die gabbers nu écht nog??? Best lachen eigenlijk!
ik zou zeggen, zet ze in een dierentuin en verhoog de entreeprijs!
)
F*CK DIE COMPUTERHERRIE!
HARDCORE PUNK LEEFT!
quote:hmm, dat zegt me dan weer niet zoveel, HTS'ers heb ik niet zo'n hoge pet van op.
Op woensdag 28 augustus 2002 13:34 schreef flaphead het volgende:en ik ben ingenieur.
iedereen kan een studie doen als hij of zij maar netjes z'n huiswerk doet, het zegt meer iets over je discipline...
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 28-08-2002 14:22]
quote:Nee en ik ga dit jaar naast Wiskunde ook Informatica studeren ik luister naar hardcore...
Op woensdag 28 augustus 2002 14:16 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm, dat zegt me dan weer niet zoveel, HTS'ers heb ik niet zo'n hoge pet van op.
iedereen kan een studie doen als hij of zij maar netjes z'n huiswerk doet, het zegt meer iets over je discipline...
Je moet bij jou zeker eerst 5 keer gepromoveerd zijn voordat je niet hersenloos bent?
Wat doe jij voor opleiding als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |