SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens de moeite nemen om je woorden na te komenquote:Op zondag 23 december 2012 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
nog niet eens de moeite er voor nemen om een tt te bedenken
Pardon? Het is niet aan mij lieve schat, yatak ac bana gelimquote:Op zondag 23 december 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om je woorden na te komen![]()
Dus daarom --> blablablablablabla.
Dit wist je toen toch ook of niet?quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pardon? Het is niet aan mij lieve schat, yatak ac bana gelim
Als je nog mee terug rijdt, ik kan het niet zo laat maken.quote:Op zondag 23 december 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Wat we gisteren deden toen een vriend van iets verder kwam was uitgaan tot de eerste trein weer ging..
Maar rotterdam is zo een dooie stad dat dat niet eens mogelijk is (denk ik dan??)
Dat zouden we kunnen doen.
Nee..quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit wist je toen toch ook of niet?
Tamam bakariz komt goed.quote:Op zondag 23 december 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je nog mee terug rijdt, ik kan het niet zo laat maken.
Cool! Toch nog biosje pakken dus!quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam bakariz komt goed.
Wie weet is het zo saai dat we eerder gaan :p
Oke, dan zeg ik niets.quote:
Wel een rare stad qua uitgaan.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rdam is totaaal geen dooie stad.
Hmm, de personen die ik ken en die uit rotterdam kwamen wilden zsm weer weg uit rotterdam en naar amsterdam. Dooie werkersstad zonder sfeer volgens hun.quote:Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rdam is totaaal geen dooie stad.
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.quote:
Dit klopt wel.quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.
Was erg verbaasd.. In Amsterdam zijn ze netter.quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit klopt wel.
Ik hou wel een beetje van Rdam. Ook al ga ik niet uit.
Ja dat ook, marocs daaro zijn zelfs extremer dan de marocs in amsterdam.quote:Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werden erg lastiggevallen door Marokkanen. Ik bedoel dan niet zoals ze normaal doen, maar echt dat ze gewoon ruzie met je gaan maken, je uitschelden voor hoer, je de auto willen meenemen etc.
Als het Groningen geweest zou zijn, zou ik met je tot 07.00 blijven zelfs.. Rotterdam sluit alles zeker rond 03.00/04.00quote:Op zondag 23 december 2012 00:18 schreef Turquaz52 het volgende:
10 voor 6 rijdt de eerste trein richting Venlo vanuit Rdam. Wie blijft er tot de morgen in de stad hangen..?
Hoezo denk je dat X?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Acikcasi heb ik het idee dat xaban wel eens naar pavyon is geweest en vast ook naar de ramen ( no offence ). Doen de meeste Turken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |