SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat deed hij dan vervolgens zelf??quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Jongens even centraal. Ik heb gevoel dat er af en toe offtopic wordt gegaan.
- Stevenmac![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Whopwhop whoooop Locadia.
Of zoals 'voetbalkenners' hem plegen te noemen, Locadía (me de nadruk op LocaDIa)![]()
![]()
Godenzonen in Breda!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Iedereen kan voetballen behalve N A C
kerstliedjes
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
LOCOGODIACuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heracles kon zijn gemis niet opvangen dus spelen nu maar zonder linksback in een 3-4-3 formatie.quote:![]()
Als er een zevende valt wil ik ook een achtste, anders moet ik overal dat cliche "zevenklapper" weer lezenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Loomsgod was erg goed vandaag ja. Hutchingod en Boumgod ook probleemloos. Wijnalgod goed voor zijn doen.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heracles kon zijn gemis niet opvangen dus spelen nu maar zonder linksback in een 3-4-3 formatie.![]()
![]()
Strootbaas was ook goed (zoals altijd)quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:30 schreef Ramboetan het volgende:
Loomsgod was erg goed vandaag ja. Hutchingod en Boumgod ook probleemloos. Wijnalgod goed voor zijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |