Ja, heel goed is hijquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Talentje
Waarom is Cicek niet doorgebroken eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:09 schreef aight1 het volgende:
heeft er niemand een gifje van goal van djuricici?
Ja, van mij had Otigba wel mogen spelen, deed het leuk woensdag. Jammer van de gemiste penal, maarja zo jong en hij had als enige niet kunnen oefenen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er achterin bij Heerenveen nou niet bepaald zeker uit. Moeten snel de 3-1 maken anders zie ik de bui alweer hangen.
thanks, lekkere goalquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gols van Heerenveen - Vitesse enzo.
dit maakt studio sport totaal overbodigquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gols van Heerenveen - Vitesse enzo.
Is gewoon enthousiasme ... niks voorkeur lijkt mequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:17 schreef Merkie het volgende:
"Doe het jongen!"
Mooi objectief commentaar van Evert.
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is gewoon enthousiasme ... niks voorkeur lijkt me
Maakt het wel leuker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:17 schreef Merkie het volgende:
"Doe het jongen!"
Als een commentator dat al niet eens meer mag zeggen zou het wel heel saai worden hè.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:17 schreef Merkie het volgende:
"Doe het jongen!"
Van welke club komt hij?quote:
Nee ze proberen de bal bewust zo ver mogelijk naast te schietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |