Standaard, altijd tegen de betere zijn..quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorder van origine. PEC heb ik geadopteerd als mijn tweede clubje... Maar sowieso tegen PSV en Ajax
Ik schud ze zo uit mijn mouwen.quote:
Nooit goed voor PEC als NAC wint. Van mij mag PSV met 10-0 winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoorder van origine. PEC heb ik geadopteerd als mijn tweede clubje... Maar sowieso tegen PSV en Ajax
Van Bommel wil niet moe worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom staat dat hele fucking middenveld van PSV altijd stil in de opbouw?
Omdat ze tot hun knieën in de modder staan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom staat dat hele fucking middenveld van PSV altijd stil in de opbouw?
Feyenoord blijft mijn eerste club, doe je niets aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nooit goed voor PEC als NAC wint. Van mij mag PSV met 10-0 winnen.
www.eredivisielive.nl/sidekickquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Zanka for MOTM, nu al duidelijk.. Waar kan ik stemmen?
Oe die is makkelijk:quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord blijft mijn eerste club, doe je niets aan![]()
Een heel leger belchinezen heeft daar al op ingezetquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
In welke minuut pakt Van Bommel geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |