booeeehooeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef Wilskracht het volgende:
Prachtig die Vink fuit 19 seconden te vroeg af waren twee wissels geweest in blessure tijd.
Wat een boefjequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef Wilskracht het volgende:
Prachtig die Vink fuit 19 seconden te vroeg af waren twee wissels geweest in blessure tijd.
Vitesse toonde vandaag niet genoeg wilskracht.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef Wilskracht het volgende:
Was ook voor Heerenveen maar daarom fluit Vink nog wel 19 seconden te vroeg af.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vitesse toonde vandaag niet genoeg wilskracht.
Hij was ook voor Marco van Bastenquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die download ik niet meer joh, straks krijg ik die nep politie weer op mijn laptop.
Duidelijk geval van overschatting 10-1 tegen Ado 20 denkt Vitesse dat ze heel goed zijn en dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vitesse toonde vandaag niet genoeg wilskracht.
20x zo veel als Wesleyquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:41 schreef Ramboetan het volgende:
Piet Velthuizen heeft volgens mij ook echt het verstand van een eend.
Precies ja. Slaat gewoon nergens op (niet dat ik het erg vond, maar regels zijn regels)quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:37 schreef Wilskracht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |