abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_352649
Deze moest dicht:
http://www.fokforum.nl/showtopic/19036

Ik vermoed, mede omdat Havoc het niet zo netjes vond. Maar, Michael heeft een lelijke neus!

Je mag zeggen wat je wilt over iemand die gemeengoed is geworden, of niet? Hij of zij gaat er toch zelf voor, die bekendheid? Of mag je mensen alleen bewieroken en is dat dan nog eerlijk?

Jusqu'ici tout va bien...
  Admin donderdag 21 september 2000 @ 12:31:39 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_352656
Hij ging dicht omdat het in het Jolanda topic had gekund. De opmerking van 'niet zo netjes' had niets met de plaatjes te maken, maar meer met de algehele uitstraling van de topictitel. Doet nogal veronica achtig aan namelijk, en ik acht het gros van de bezoekers toch van iets hoger niveau dan het publiek dat zich bij VOO profileert op de fora.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_352703
Nou ik zie hier wel vaker iets dat nogal VOO achtig aandoet, het hele BB2 forum bijvoorbeeld betreft een nogal VOO achtig programma.

Anyway, zoals Mona bijv. tijdens BB1 op het VOO forum werd neergezet (Ludo, Kappie ea)
kon menselijk gezien niet door de beugel.

Toch, inmiddels is duidelijk dat het meedoen aan BB een enorme bekendheid oplevert. De bewoners weten dat en zijn er desondanks of juist daarom ingestapt.

De vraag is of je alles over een bekendheid mag schrijven, en waarom wel of niet. Als we niet over BB bewoners mogen schrijven dat ze lelijke tieten hebben (kwestie van smaak, zowel wat de tieten als het schrijven erover betreft) waarom mogen we wel grapjes maken of Michael Jackson z'n pedofiele neigingen?

Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')