Weledelgeleerde FOK!kers,
U kent het wel, u begeeft zich op een vrije avond in het weekend naar een of ander feest, om even gezellig een pilsje te nuttigen met wat vrienden en wat lol te maken, hardstikke leuk. Er is echter een ding wat mij vaak minder kan bekoren: de partyfotografen. Je kent ze wel, van die licht autistische types die het niet zelf gezellig kunnen maken en zo toch proberen wat sociaal contact te maken door met hun hipster spiegelreflexcamera plaatjes van de feestgangers te schieten. Op de avond zelf irriteer ik me er nog niet echt aan, maar wanneer ik de volgende middag toevallig getagd ben in een van die foto's...
Man man man, de ene keer zit onder het bier, de keer erna blijk ik iets te intiem met mensen op de foto te staan met wie ik helemaal niet op de foto wil staan (lees: meisjes waarmee ik even aan het flauwekullen was) en andere mensen zoeken dan meteen weer iets daarachter. Of ik word getagd in foto waar ik als achtergrond dien voor een stel losgebroken zeugen. En ook die homeboy foto's waar je met alle mannen op een rijtje staat, ik vraag me altijd af waarom me ik toch weer laat overhalen op zo'n pretentieuze foto te poseren.
samenvattend:
klacht: partyfotografen die akward foto's van mij maken en alles nodeloos op facebook gooien en mij ook nog gaan taggen ook.
klacht 2: drank.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shispeed op 22-12-2012 17:34:03 ]