Jaa,daar mag ook een vervolg op komen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Die TDI is heel makkelijk om te bouwen voor een speedboot oid, veel elektronica heeft het eigenlijk niet nodig..quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil over de BMW niet veel verklappen, maar wil wel prijs geven dat er tijdelijk totdat ik de blok gevonden heb wat er in gaat komen de 2.5 met lekke kop gaat plaats maken voor een CA18DET met +/ 250pk
De CA18 wordt gewoon afgetraptquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideeZou met zo'n CA18DET een beetje op de koppakking letten met meer druk, willen ze nog wel eens problemen mee geven. De zuigers en drijfstangen etc zijn goed tot een 300-320pk.
uitlaat is al verkocht.. Er komt wel weer een demperloze uitlaat weer eronderquote:
Tijd terug(pak 'm beet 1 jaar) geïnformeerd bij een aantal bedrijven wat 't zou kosten om de seals van een Garrett T25 te laten vervangen, vervolgens 't hele gebeuren ook weer te laten balanceren en terug in elkaar te laten steken(ding had geruime tijd in een garage gelegen stof verzamelen). Kwam gemiddeld genomen op een 250 euro ex BTW en dat was dus voor 1 turbo. Moet er meer aan gebeuren, dan kunnen die kosten vrij rap oplopen. Ikzelf kwam door de afstand vanuit Maastricht en de zaken welke ik over het bedrijf gelezen had uit bij Turbo Service Belgium.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
Twee keer de helft, maar dat wilde je vast niet wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
is toch in Cuijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef Charged het volgende:
Controle voor wat?
Zit komende week in die regio.
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is toch in Cuijk..![]()
Morgen de vr ophalen en een 60km proefrit maken richting de RDW om gelijk de platen af te leveren..
Ja klopt, ik dacht ook dat het in de buurt van Utrecht was omdat er in zijn ondertitel Vianen stond. Maar na een recent WhatsApp contact wist hij mij te vertellen dat ie uit Cuijk komt..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:51 schreef Charged het volgende:
[..]
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?
Maar goed,zal wel.
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploadenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef powerflux het volgende:
Heb je nou screenshots van foto's op je telefoon geupload?
d'r ligt in het motorruim van die VR6 wel echt overal een dikke plak olie.. succes.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploaden![]()
Waar zie je dikke plak olie dan??
wat moet je voor het komplete blok hebben?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
compleet? Hij ligt helemaal uit elkaar, dat weet je toch? Indien je de motor bouwpakket wilt kopen denk iets van 150?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef T42 het volgende:
[..]
wat moet je voor het komplete blok hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |