thanks man.. Ik doe mijn bestquote:
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef invine het volgende:
Hoe zit het met de deurpanelen? Sluiten die nu wel aan?
Ait ben benieuwdquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
thanks man.. Ik doe mijn best
[..]
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.
Dit houdt ook in dat ik de deurpanelen moet aanpassen, maar dat had sowieso gemoeten want ik wil custom deurpanelen maken die op Mk4 of 5 panelen lijken.
kumt good knulquote:
inderdaad, daar zou ik ook niet echt op vertrouwenquote:
dit kun je denk ik zelfs wel afkeuren, onder de noemer ondeugdelijkquote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ander woord voor ranzig beroerd lassen;
Turqen (ww)(zw)
Ik Turq
Jij Turqt
Wij Turqen
Hij Turqte
Zij Turqten
Ik heb geTurqt
Dan was het al een stuk netter geweest denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
Dafuq, je hebt de randen niet eens schuin afgeslepen voor het lassen
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef klawie het volgende:
als het zit dan zit het of het een dikke kloder is of een mooi naadjebeetje hamerrite eroverheen en dat ding gaat niet meer los hoor
die zitten altijd met marges enzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |