Jaa,daar mag ook een vervolg op komen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Die TDI is heel makkelijk om te bouwen voor een speedboot oid, veel elektronica heeft het eigenlijk niet nodig..quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil over de BMW niet veel verklappen, maar wil wel prijs geven dat er tijdelijk totdat ik de blok gevonden heb wat er in gaat komen de 2.5 met lekke kop gaat plaats maken voor een CA18DET met +/ 250pk
De CA18 wordt gewoon afgetraptquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideeZou met zo'n CA18DET een beetje op de koppakking letten met meer druk, willen ze nog wel eens problemen mee geven. De zuigers en drijfstangen etc zijn goed tot een 300-320pk.
uitlaat is al verkocht.. Er komt wel weer een demperloze uitlaat weer eronderquote:
Tijd terug(pak 'm beet 1 jaar) geïnformeerd bij een aantal bedrijven wat 't zou kosten om de seals van een Garrett T25 te laten vervangen, vervolgens 't hele gebeuren ook weer te laten balanceren en terug in elkaar te laten steken(ding had geruime tijd in een garage gelegen stof verzamelen). Kwam gemiddeld genomen op een 250 euro ex BTW en dat was dus voor 1 turbo. Moet er meer aan gebeuren, dan kunnen die kosten vrij rap oplopen. Ikzelf kwam door de afstand vanuit Maastricht en de zaken welke ik over het bedrijf gelezen had uit bij Turbo Service Belgium.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
Twee keer de helft, maar dat wilde je vast niet wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
is toch in Cuijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef Charged het volgende:
Controle voor wat?
Zit komende week in die regio.
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is toch in Cuijk..![]()
Morgen de vr ophalen en een 60km proefrit maken richting de RDW om gelijk de platen af te leveren..
Ja klopt, ik dacht ook dat het in de buurt van Utrecht was omdat er in zijn ondertitel Vianen stond. Maar na een recent WhatsApp contact wist hij mij te vertellen dat ie uit Cuijk komt..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:51 schreef Charged het volgende:
[..]
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?
Maar goed,zal wel.
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploadenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef powerflux het volgende:
Heb je nou screenshots van foto's op je telefoon geupload?
d'r ligt in het motorruim van die VR6 wel echt overal een dikke plak olie.. succes.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploaden![]()
Waar zie je dikke plak olie dan??
wat moet je voor het komplete blok hebben?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
compleet? Hij ligt helemaal uit elkaar, dat weet je toch? Indien je de motor bouwpakket wilt kopen denk iets van 150?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef T42 het volgende:
[..]
wat moet je voor het komplete blok hebben?
Ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat precies door figuren zoals jij de nieuwe regeling tot stand is gekomen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
ow dacht blok is al 1 geheelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
compleet? Hij ligt helemaal uit elkaar, dat weet je toch? Indien je de motor bouwpakket wilt kopen denk iets van 150?
ik ben een liefhebber maar 250,-Euro per kwartaal betalen voor een auto van 28 jaar is mij te gek voor woorden!! In Duitsland betaal je 250,- per jaar voor een dikke vette X6 of Q7 v12 TDI ofzo..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat precies door figuren zoals jij de nieuwe regeling tot stand is gekomen?
Irony is a bitch.
Het zijn allemaal "liefhebbers" met zo'n dieselblok in een willekeurige VW van <1987, totdat ze ook wegenbelasting moeten betalen. Dan willen ze er allemaal zo snel mogelijk van af.
Ik betaal ook iets van 650,- per jaar voor mijn 15 jaar oude Peugeot. Doe je niks aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber maar 250,-Euro per kwartaal betalen voor een auto van 28 jaar is mij te gek voor woorden!! In Duitsland betaal je 250,- per jaar voor een dikke vette X6 of Q7 v12 TDI ofzo..
Vandaar het behoud van de auto maar ombouw naar een 6 pitter benzine
ik heb hem gedemonteerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:43 schreef powerflux het volgende:
Vervaldatum APK 23-03-1996
Datum eerste afgifte Nederland 07-04-2003(10,1 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd
pfoeeee.. interessante geschiedenis. Heeft hij wel gereden in de tussentijd? Circuit of bie de boer op 't loand?
het verschil tussen mij en jou is dat ik een eigen garage met groot buitenterrein heb..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik voel me soms ook een Turquaz52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]swapje van 1.3 naar 1.8 16v PL
Nope die van de TDI is gelijk aan de VR6..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef daNpy het volgende:
Dat schiet meer op.
Subframe ook moeten vervangen dus?
Ja, die luxe heb ik dan weer niet..quote:Op maandag 3 juni 2013 02:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het verschil tussen mij en jou is dat ik een eigen garage met groot buitenterrein heb..
Reden dat ik dit buiten heb gedaan en niet binnen op de brug is omdat het heerlijk weer buiten was en waarom zou ik dan buiten in dat lelijke schaduw willen werken?
Mijn swap is nu van 1.3 naar 1.9 TDI en nu naar 2.8 VR6..
Ik had het tegen Rensjequote:Op maandag 3 juni 2013 02:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope die van de TDI is gelijk aan de VR6..
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:25 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, die luxe heb ik dan weer niet..
Ik rol wel zo vanuit mijn bed de garage in.
Ik had nog een kompleet vr6blok.. Die heb ik vrijdag verkocht
quote:
Ik denk dat je het voor die prijs niet zal vinden..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]voor mij is het 2,3km..
Ik ben nog op zoek naar een gaar vr6 blok voor max 50-75,-Euro. Als je iets tegen komt, let me know
Sub van 1.3 naar 1.8 zijn het zelfde..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef daNpy het volgende:
Dat schiet meer op.
Subframe ook moeten vervangen dus?
Thanks, maar dat heb ik al, alleeen wil hem toch ombouwen naar hydraulische koppeling..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik denk dat je het voor die prijs niet zal vinden..
Wel heb ik nog een ombouwset voor de koppeling van hydraulisch naar mechanisch.
I really don't know manquote:Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef x3ro het volgende:
Ziet er goed uit TurqOverigens leuk, die Compomotive velgen onder die Ka. Zijn dat de TH's?
Komt er nog een volledige kooi in of iets dergelijks?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef Turquaz52 het volgende:
bijna af..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen doorgelaste kooi. Maar een goedkope show schroefkooi..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Komt er nog een volledige kooi in of iets dergelijks?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je er een flink ongeluk mee hebt, dat ding schuift als een kartonnen doosje in elkaar nu je het halve dak er uitgeslepen hebt, de carrosserie zal niet echt stijf meer zijn op deze manier. Een Golf II is sowieso al niet echt een auto waar je een ongeluk mee wil maken qua stevigheid. laat staan wanneer er geen dak meer in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |