thanks man.. Ik doe mijn bestquote:
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef invine het volgende:
Hoe zit het met de deurpanelen? Sluiten die nu wel aan?
Ait ben benieuwdquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
thanks man.. Ik doe mijn best
[..]
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.
Dit houdt ook in dat ik de deurpanelen moet aanpassen, maar dat had sowieso gemoeten want ik wil custom deurpanelen maken die op Mk4 of 5 panelen lijken.
kumt good knulquote:
inderdaad, daar zou ik ook niet echt op vertrouwenquote:
dit kun je denk ik zelfs wel afkeuren, onder de noemer ondeugdelijkquote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ander woord voor ranzig beroerd lassen;
Turqen (ww)(zw)
Ik Turq
Jij Turqt
Wij Turqen
Hij Turqte
Zij Turqten
Ik heb geTurqt
Dan was het al een stuk netter geweest denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
Dafuq, je hebt de randen niet eens schuin afgeslepen voor het lassen
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef klawie het volgende:
als het zit dan zit het of het een dikke kloder is of een mooi naadjebeetje hamerrite eroverheen en dat ding gaat niet meer los hoor
die zitten altijd met marges enzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.
quote:
Hoeft niet meer, je weet al precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even goed nazoeken waardoor dat fatale ongeluk gebeurd is, maar het had helemaal niets met de stuurstang te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een opliggende plaklas is geen goede hechting hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef klawie het volgende:
als het zit dan zit het of het een dikke kloder is of een mooi naadjebeetje hamerrite eroverheen en dat ding gaat niet meer los hoor
Dan hoef ik niet mijn mk3 stang aan te passen zodat hij past op de mk4 dashboard. En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden.. Wat bij de mk3 niet het geval is.quote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is trouwens nou je winst van het inbouwen van een type 4 stuurhuis? Is dat beter? en waarom?
ik heb toch stuurbekrachtiging?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Turq, met een hamertje kan je toch nooit eenzelfde kracht uitoefenen op je las zoals die tijdens gebruik ontstaat?
Maar met een hamer kan je toch geen torderende krachten zetten op je stuurhuis? En dat is precies wat er gebeurt tijdens het rijden. En nog steeds komt er best wat kracht op te staan, powersteering of niet.quote:
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet mijn mk3 stang aan te passen zodat hij past op de mk4 dashboard. En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden.. Wat bij de mk3 niet het geval is.
Dat is juist de pest; jij voelt niks, terwijl die stang op zijn flikker krijgtquote:
Dat exemplaar dat er nu op zit kan met wat pech volautomatisch in hoogte en diepte versteld wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden..
Mij is geleerd dat een mooie las tevens een sterke las is, heb vrijwel iedere las diploma behalve onderwater lassen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat een ophef hier allemaal..![]()
Ik moest juist oppassen dat ik er niet in laste ivm de stang wat er doorheen schuift. Dus vandaar dat ik er zo op gelast heb. Hij is gelast op stand 4, en is stevig zat, ik ga iets wat buiten zicht is toch niet mooi lassen of afbramen? Als hij maar sterk hecht en dat doet ie ook gezien het feit dat ik er met een hamer al op heb zitten slaan en tussen de werkbank, maar niks gebogen of gebroken
wrm lepel je er niet een v5 van een golf 4 inquote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
omdat 20vtquote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm lepel je er niet een v5 van een golf 4 in
financieel ben ik nu gewoon 0,0. Al mijn geld gespendeerd aan een dieselmotor met 170% aan vermogen toename.. Hopen dat ik met de onderdelen verkoop wat kan terug verdienen enzo..quote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef x3ro het volgende:
Zonde van het dieselen Turq, maar dan gaat jouw Golf toch een beetje de kant op van die 20vt Golf cabrio welke volgens mij ook op fok zatAlles behalve iets mis mee. Denk dat 't nu wel pas wat word voor na de zomer, niet?
Dat is dan flink lullig, hoop iig dat je onderdelen verkoop een beetje vlot. Wanneer je opzoek bent naar een mk4 gti kan ik je aanraden eens rond te kijken in België en niet alleen in NL en DE. In België heb je genoeg schadebedrijven waar je voor een leuk bedrag een auto weg kan halen en gezien je volgens mij aan de kanten van Roermond woont is dat afstand-technisch vrij interessant.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
financieel ben ik nu gewoon 0,0. Al mijn geld gespendeerd aan een dieselmotor met 170% aan vermogen toename.. Hopen dat ik met de onderdelen verkoop wat kan terug verdienen enzo..
Ik ben op zoek naar een mk4 gti om vervolgens de complete kabelboom over te zetten en de motor etc.. Als ik nou een mk4 heb dan zeg ik +/- maandje rijdend en al..
De jongen wie jij bedoeld is Kevin20VT, hij heeft een mk1, iets lastiger bij hem doordat hij geen subframe heeft en dus de steunen gelast moesten worden, wat bij mij niet het geval is of zal zijn.
Hoi Kev
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
dat geld alleen voor benzine diesel betaald de volle pondquote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?
je mist een nul achter dat 30quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |