Ik zou er een paar dagen douane bovenop doen en dan nog een dag ofzo om te bezorgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:49 schreef FreaZ het volgende:
![]()
Item Status for DGM Item#: 20031xxxxxxxx is Arrived at P.O.
in Netherlands on 02.01.2013 23:48 PM
Enig idee wanneer ze aan de deur staan?
Gewoon aparte app backups zullen werken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef remcom00 het volgende:
Kan ik de backup van mijn LG Optimus 2x ook terugzetten op deze telefoon (dmv Titanium Backup)?
goed voor de merkontwikkeling, veel mensen die erover gaan praten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef Creqaw het volgende:
Jiayu en weer zo'n to good to be true telefoon?!
Zal wel weer leuke wachttijden hebben met een verhoogde prijs vanwege webshops die niet kunnen leveren.
Wat bedoel je met "de" backup? Zoals je het verwoord klinkt het alsof je 1 backup hebt met alles erin. Geen idee of Titanium dat kan maar zo lijkt het. Als dat het geval is zal het denk ik niet werken aangezien het dan dingen specifiek aan je vorige telefoon restored. Als je allemaal aparte backups hebt van verschillende apps doet hij het wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:00 schreef remcom00 het volgende:
Hoe bedoel je?
Was gewoon van plan m'n SD kaart in m'n G3 te steken, Titanium openen en dan de backup herstellen.
~ 120¤ is echt een koopje,ik ben benieuwd wanneer het uitkomt,en hoeveel uiteindelijk en/of met Android 4.2.quote:
Jij 207.50 euro ik heb er 147.26 euro voor betaald inclusief verzendkosten, dus vandaar die 60 euro, want het hoesje en de screenprotector zit er ook bij als je dus bij BangGood besteld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef remcom00 het volgende:
[..]
Ehh, hoezo?
Bij Banggood staat ie er op voor ¤154.79, en dan kan ik er misschien nog wat af krijgen met die 'Refer a friend' en zo'n coupon code, maar dan komt er toch ook nog belasting enzo overheen?
En dan heb ik er nog steeds geen hoesje en screenprotector.
Volgens mij wel hoor, hij kost 121 euro ----> http://www.banggood.com/W(...)55.html?currency=USDquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:32 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand waar je goedkoop die Jiayu 2 kan kopen? Ik wil hem voor me moeder bestellen, maar op lightake 140 dollar, misschien ergens iets goedkoper? Banggood heeft hem niet volgens mij
standaardquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:12 schreef Catdogsf het volgende:
Wat voor simkaart gaat er in de Jiayu-G3?
Oftewel een standaard, micro of nano?
Want sta op het punt een sim only af te sluiten bij Telfort en heb daar dus 3 keuze's qua simkaart.
Toch wel iets om in de gaten te blijven houden dus. Wat voor SD-kaartje dit er bij jou in? Die van mij is een Kingston 8GB, ik dacht uit mijn hoofd dat het een class 4 was, maar kan ook een class 6 zijn (sorry, heb geen zin om het toestel open te makenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik had twee weken geleden dat mijn scherm om de paar minuten aan ging. Er kwam dan telkens een icoontje linksboven tevoorschijn van de SD kaart. Ik heb het SD kaartje er toen opnieuw ingedaan en het probleem was verholpen. Vanochtend zag ik dat het scherm weer even aan stond ... maar vandaag verder niet meer gezien.
Dat ligt er denk ik aan hoeveel je aan premie moet betalen en afzet tegen de waarde van het toestel, plus hoe moeilijk het voor je is om weer een toestel van ¤150 te kopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Aan te raden om een verzekering af te sluiten voor een Jiayu G3?
Verzekering kost +- 5 euro p/m, stel dat je 2 jr. verzekerd...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Aan te raden om een verzekering af te sluiten voor een Jiayu G3?
Duurt nog wel even verwacht ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:59 schreef gz_robert het volgende:
Ik denk dat ik sowieso de JiaYu G4 ga kopen zodra die verkrijgbaar is...
Nou, ik weet het niet. Zou kunnen dat het nog een paar maanden duurt, maar aangezien er al foto's op internet rondslingeren van een toestel dat er redelijk productieklaar uitziet, zou het wel eens snel kunnen gaan...quote:
Die van mij is Sandisk MicroSDHC UHS-I 32 GBquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:35 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Toch wel iets om in de gaten te blijven houden dus. Wat voor SD-kaartje dit er bij jou in? Die van mij is een Kingston 8GB, ik dacht uit mijn hoofd dat het een class 4 was, maar kan ook een class 6 zijn (sorry, heb geen zin om het toestel open te maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |