quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef Raznov het volgende:
staat voor On Google Search:
kekeke
One-Glass-Solution (OGS) touch screen sensor technology. One-Glass-Solution touch panel uses a single piece of glass as both cover lens and sensor substrate, its integrates the touch sensor into the cover lens in order to reduce the material cost, thickness and weight of the device.
Makkelijker te regelen? Garantie: Nee.. Hoezo dan? Voor 150 euro heb je hem tegenwoordig bij banggood..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef remcom00 het volgende:
Maar ik heb m wel na 1 dag binnen en mocht er iets stuk gaan is dat veel makkelijker te regelen, ik heb het er wel voor over.
Meen je dit serieus, als ik je link open dan is het idd zo als je hem besteld, maar kan het gewoon niet geloven dat je 60 euro!!! meer betaald dan als je via BangGood besteld, oke je moet 3 weken wachten ofzo, maar is dat de 60 euro waard die je nu meer kwijt ben, en je heb zelfs geen garantie, via BangGood heb je tenminste nog 1 jaar garantie (alleen verzendkosten zijn voor jezelf mocht je toestel defect raken binnen dat jaar).quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:55 schreef remcom00 het volgende:
Nou ik ben dan ook over, ga een Jiayu G3 van Tweaker Q-bone kopen.
¤207,50 incl verzenden voor het toestel (Iron Gray), zwart hoesje en screenprotector, nette prijs lijkt me zo.
Kan mn LG Optimus 2x de deur uit, die valt van ellende uit elkaar :p.
Neequote:Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef Haque het volgende:
60 euro meer? Vergeet je geen verzend, tax en customs kosten?
Nice! Wellicht kan (als dit werkt) iemand een app schrijven die RAW foto's maaktquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:18 schreef Mehari het volgende:
Nou, het is me gelukt een raw bestand van de engineering mode te openen.
Met Irfanview voorzien van de plugins, juiste instellingen voor openen van raw,
zie [ http://imageshack.us/photo/my-images/197/rawsettings.jpg/ (copy/paste deze link) ] ,
en opslaan als PNG.
Kan/moet daarna bewerkt worden met foto bewerkings software.
Ehh, hoezo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef Catdogsf het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, als ik je link open dan is het idd zo als je hem besteld, maar kan het gewoon niet geloven dat je 60 euro!!! meer betaald dan als je via BangGood besteld, oke je moet 3 weken wachten ofzo, maar is dat de 60 euro waard die je nu meer kwijt ben, en je heb zelfs geen garantie, via BangGood heb je tenminste nog 1 jaar garantie (alleen verzendkosten zijn voor jezelf mocht je toestel defect raken binnen dat jaar).
Ik zeg je bent lichtelijk gek als je het doet...
Ik had twee weken geleden dat mijn scherm om de paar minuten aan ging. Er kwam dan telkens een icoontje linksboven tevoorschijn van de SD kaart. Ik heb het SD kaartje er toen opnieuw ingedaan en het probleem was verholpen. Vanochtend zag ik dat het scherm weer even aan stond ... maar vandaag verder niet meer gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:40 schreef ikbenik het volgende:
Maar heeft iemand het al eerder met de G3 gehad, een (onterechte?) melding dat de SD-kaart niet meer werkt of wil formatteren?
100 yuan meer dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef FastFox91 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-grote-accu.html
Ik dacht dat de G4 en de volgende versies duurder zouden worden?
Owja tuurlijk. 899 yuan is ongeveer 110 euro.quote:
De prijs is al 100 yuan hoger, daarnaast gaat het met de G2S en G2+ gewoon wel goed bij de productie. De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef Creqaw het volgende:
Jiayu en weer zo'n to good to be true telefoon?!
Zal wel weer leuke wachttijden hebben met een verhoogde prijs vanwege webshops die niet kunnen leveren.
Maar aan de aankondigingen te zien gaan heel veel telefoons die quadcore processor gebruiken. Die demand zal er vast wel iets mee doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De prijs is al 100 yuan hoger, daarnaast gaat het met de G2S en G2+ gewoon wel goed bij de productie. De tijd zal het leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |