abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121085288
staat voor On Google Search:

kekeke

One-Glass-Solution (OGS) touch screen sensor technology. One-Glass-Solution touch panel uses a single piece of glass as both cover lens and sensor substrate, its integrates the touch sensor into the cover lens in order to reduce the material cost, thickness and weight of the device.
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:02:02 #152
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_121085973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef Raznov het volgende:
staat voor On Google Search:

kekeke

One-Glass-Solution (OGS) touch screen sensor technology. One-Glass-Solution touch panel uses a single piece of glass as both cover lens and sensor substrate, its integrates the touch sensor into the cover lens in order to reduce the material cost, thickness and weight of the device.
Say whaaaat?
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:37:17 #153
308819 remcom00
รр&#35
pi_121090636
Die touchscreens zijn wel minder gevoelig helaas
pi_121093764
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef remcom00 het volgende:
Maar ik heb m wel na 1 dag binnen en mocht er iets stuk gaan is dat veel makkelijker te regelen, ik heb het er wel voor over.
Makkelijker te regelen? Garantie: Nee.. Hoezo dan? Voor 150 euro heb je hem tegenwoordig bij banggood..
pi_121094609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:55 schreef remcom00 het volgende:
Nou ik ben dan ook over, ga een Jiayu G3 van Tweaker Q-bone kopen :).
¤207,50 incl verzenden voor het toestel (Iron Gray), zwart hoesje en screenprotector, nette prijs lijkt me zo.
Kan mn LG Optimus 2x de deur uit, die valt van ellende uit elkaar :p.
Meen je dit serieus, als ik je link open dan is het idd zo als je hem besteld, maar kan het gewoon niet geloven dat je 60 euro!!! meer betaald dan als je via BangGood besteld, oke je moet 3 weken wachten ofzo, maar is dat de 60 euro waard die je nu meer kwijt ben, en je heb zelfs geen garantie, via BangGood heb je tenminste nog 1 jaar garantie (alleen verzendkosten zijn voor jezelf mocht je toestel defect raken binnen dat jaar).
Ik zeg je bent lichtelijk gek als je het doet...
pi_121096658
60 euro meer? Vergeet je geen verzend, tax en customs kosten?
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121097459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:52 schreef Haque het volgende:
60 euro meer? Vergeet je geen verzend, tax en customs kosten?
Nee
pi_121099425
Ik snap Catsdogsf wel, Alleen is het nog steeds zo dat de meeste pakjes aankomen zonder de inklarings kosten en btw te betalen...

Vandaag kreeg ik voor het eerst een pakketje van banggood waar ik heel lang op moets wachten! Ik was al in contact met hun en ze bieden me al compensatie aan.. Heb ze net toch maar een mailtje gestuurd dat hij binnen in en compensatie dus niet nodig is!
Had nog nooit eerder meegemaakt dat een pakket 8 weken na verzenden aankwam :')
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121102989
Nou, het is me gelukt een raw bestand van de engineering mode te openen.
Met Irfanview voorzien van de plugins, juiste instellingen voor openen van raw,
zie http://imageshack.us/photo/my-images/197/rawsettings.jpg/ (copy/paste deze link) ,
en opslaan als PNG.
Kan/moet daarna bewerkt worden met foto bewerkings software.
pi_121103212
En hoe is dan de kwaliteit van de foto's?
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:32:03 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121103327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:18 schreef Mehari het volgende:
Nou, het is me gelukt een raw bestand van de engineering mode te openen.
Met Irfanview voorzien van de plugins, juiste instellingen voor openen van raw,
zie [ http://imageshack.us/photo/my-images/197/rawsettings.jpg/ (copy/paste deze link) ] ,
en opslaan als PNG.
Kan/moet daarna bewerkt worden met foto bewerkings software.
Nice! Wellicht kan (als dit werkt) iemand een app schrijven die RAW foto's maakt ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121103383
Nou, knoop doorgehakt en net besteld bij Mixeshop! :D DHL postage erbij hopelijk binnen 2 weekies binnen.
pi_121103654
Er moet wel flink geknutseld worden aan de fotos maar het is wel duidelijk dat de Jiayu firmware een heftige ruisonderdrukking toepast waardoor details volledig gewist worden, bij de raw is dat niet het geval.
In eerste instantie zijn ze erg donker en vanwege het ontbreken van witbalans moet dat ook goed gezet worden.
Het bewerken gaat verder goed en kan best behoorlijk resultaat opleveren.
Als ik eens wat serieuzere foto's heb gemaakt plaats ik wel wat voorbeelden.
Het probleem voor een app voor raw zal zijn dat deze heel specifiek voor 1 type camera moet zijn.
Als voorbeeld daarvoor heb ik camera FV-5 geīnstalleerd, deze app kan foto's in PNG opslaan maar dat blijkt dan alleen maar een omzetting van de door de firmware geleverde JPG.
Elke app in de playstore gebruikt de camera driver in de firmware.
Een verbetering zou al zijn als de camera toepassing van Mobileuncle direct toegankelijk is van uit het start scherm.
pi_121106332
Oh, en net een pakje ontvangen met het accesoire pakket van Jiayumobileshop.
Verzonden 26 december.
En de JPG die Mobileuncle ook opslaat is al aanmerkelijk beter dan de andere camera apps.
Alleen dan geen enkele setting beschikbaar.

[ Bericht 40% gewijzigd door Mehari op 03-01-2013 12:30:37 ]
pi_121106789
Ik heb heb met de camera eigenlijk altijd bewogen foto's :( eerst klik ik om scherp te stellen, dan wordt ook alles heel mooi scherp. En vervolgens klik op foto maken en voila een prachtig bewogen foto :(

Iemand hier nog tips voor?
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:40:09 #166
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_121106887
Afgelopen weekend was er iets raars aan de hand. Ik startte het navigatieprogramma iGO op, maar deze bleef de melding geven dat het aan het opstarten was. Na 5 minuten toch maar eens proberen te stoppen, dat ging niet makkelijk. Uiteindelijk was de enige optie op de G3 maar helemaal uit te doen.

En toen begon het: opstarten lukte niet meer. Elke keer gingen de onderste 3 knoppen even oplichten, om dan weer uit te gaan. Na een aantal keer proberen, knoppen extra lang ingedrukt houden en wat al niet meer, ging het toestel aan. Daarbij kwam in beeld dat mijn SD-kaart niet goed was, of ik wilde formatteren :( :? :(
Tja, geen zin in natuurlijk! Het kaartje had ik al een paar jaar in gebruik (zat eerst in een ander toestel, werkte prima) en verwachtte niet dat het ineens niet zou werken. Op zich kan het natuurlijk wel dat het ineens stuk gaat...

Nog een paar keer uit en aan, maar dat gaf elke keer dezelfde melding. TOT ik bedacht dan maar het toestel open te maken, dus batterij eruit, ok de SD er even uit. Daarna alles erin en aanzetten: werkt :? :)
Dus wat zou het probleem kunnen zijn geweest, ik weet het niet. Of die SD-kaart nu echt aan het overlijden is, of het is een bug in de G3... Binnenkort komt er toch een nieuw kaartje, want die 8GB is toch te weinig. Ik hoop alleen niet dat dit probleem ook tijdens een reis gaat gebeuren, ik heb de telefoon (vooral de navigatie en internet) dan te hard nodig.

Maar heeft iemand het al eerder met de G3 gehad, een (onterechte?) melding dat de SD-kaart niet meer werkt of wil formatteren?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:31:26 #167
308819 remcom00
รр&#35
pi_121108666
dubbel
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:32:15 #168
308819 remcom00
รр&#35
pi_121108697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:56 schreef Catdogsf het volgende:

[..]

Meen je dit serieus, als ik je link open dan is het idd zo als je hem besteld, maar kan het gewoon niet geloven dat je 60 euro!!! meer betaald dan als je via BangGood besteld, oke je moet 3 weken wachten ofzo, maar is dat de 60 euro waard die je nu meer kwijt ben, en je heb zelfs geen garantie, via BangGood heb je tenminste nog 1 jaar garantie (alleen verzendkosten zijn voor jezelf mocht je toestel defect raken binnen dat jaar).
Ik zeg je bent lichtelijk gek als je het doet...
Ehh, hoezo?
Bij Banggood staat ie er op voor ¤154.79, en dan kan ik er misschien nog wat af krijgen met die 'Refer a friend' en zo'n coupon code, maar dan komt er toch ook nog belasting enzo overheen?
En dan heb ik er nog steeds geen hoesje en screenprotector.
pi_121108804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:40 schreef ikbenik het volgende:

Maar heeft iemand het al eerder met de G3 gehad, een (onterechte?) melding dat de SD-kaart niet meer werkt of wil formatteren?
Ik had twee weken geleden dat mijn scherm om de paar minuten aan ging. Er kwam dan telkens een icoontje linksboven tevoorschijn van de SD kaart. Ik heb het SD kaartje er toen opnieuw ingedaan en het probleem was verholpen. Vanochtend zag ik dat het scherm weer even aan stond ... maar vandaag verder niet meer gezien.
pi_121115110
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-grote-accu.html

Ik dacht dat de G4 en de volgende versies duurder zouden worden?
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:08:54 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121115197
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:07 schreef FastFox91 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-met-grote-accu.html

Ik dacht dat de G4 en de volgende versies duurder zouden worden?
100 yuan meer dus ;)
pi_121115589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

100 yuan meer dus ;)
Owja tuurlijk. 899 yuan is ongeveer 110 euro. :')
Ik had zo van, hoe kan zo'n (goed) toestel nou goedkoper zijn dan 121 euro.
pi_121117640
Jiayu en weer zo'n to good to be true telefoon?!
Zal wel weer leuke wachttijden hebben met een verhoogde prijs vanwege webshops die niet kunnen leveren.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:24:53 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121118331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:05 schreef Creqaw het volgende:
Jiayu en weer zo'n to good to be true telefoon?!
Zal wel weer leuke wachttijden hebben met een verhoogde prijs vanwege webshops die niet kunnen leveren.
De prijs is al 100 yuan hoger, daarnaast gaat het met de G2S en G2+ gewoon wel goed bij de productie. De tijd zal het leren ;)
pi_121118554
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De prijs is al 100 yuan hoger, daarnaast gaat het met de G2S en G2+ gewoon wel goed bij de productie. De tijd zal het leren ;)
Maar aan de aankondigingen te zien gaan heel veel telefoons die quadcore processor gebruiken. Die demand zal er vast wel iets mee doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')