abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121037146
Ach ja gelijk heb je ook, 2013 zou best makkelijk kunnen blijven :) Denk dat t dan toch banggood gaat worden. Had de code al gelezen in een aantal posts terug, maar leek eerst niet te werken. Nu doet hij het wel gelukkig :) Er zitten std geen accessoires bij, de reviews zeggen dat hij best glad is, dus een hoesje of bumpertje kan geen kwaad dan denk ik. Nu zag ik een totaal pakketje zoals deze:

http://www.jiayumobilesho(...)ge-for-jiayu-g3.html

Maar vraag me af of zo´n tweede batterij echt nodig is? Ik knal mn tel altijd 's avonds in de oplader dus denk zelf van niet. Zelf vind ik een screenprotector altijd prettig, maar met GG denk ik niet dat het echt nodig is, of hier andere ervaring mee?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:44:51 #127
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121037256
Ik heb alleen zo'n accessorypack besteld omdat ik die UMI X1 weleens wil proberen. :P _O- lol

Ben zelf niet van de standaard screenprotectors, de anti-fingerprint matte anti-glare dingen vind ik nog wel fijn.
Maar puur ter bescherming tegen krassen enzo, daar doe ik niet aan. Heb nog nooit problemen gehad zonder.

Denk erom, de G3 is best al wel dik, als je dan ook nog een cover erom gaat doen, dat 'ie nog meer een koelkast is. :P Accuduur is verder wel top natuurlijk, gaat makkelijk genoeg een hele dag mee, zelf ben ik ook niet van de extra accu's meenemen, daarom heb ik sowieso al een telefoon met een grote accucapaciteit, ja toch?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121040551
De G3 is hopelijk snel binnen bij mij, maar nu zie ik de g2s op BG... Iets duurder maar ook leuk toch? Of zie ik iets slechts over het hoofd?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:52:22 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121040879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:41 schreef Marvelous het volgende:
De G3 is hopelijk snel binnen bij mij, maar nu zie ik de g2s op BG... Iets duurder maar ook leuk toch? Of zie ik iets slechts over het hoofd?
Scherm heeft een mindere resolutie maar wel een OGS scherm.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121047351
Order bij jiayumobileshop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen gehouden bij douane? Zoja, kan ik een geschil openen bij paypal om mijn geld terug te krijgen? Niet omdat het tegengehouden wordt maar omdat ik de order 3 keer had gecanceled en ze alsnog een telefoon hadden opgestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikveranderhemniet op 01-01-2013 21:04:54 ]
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:16:30 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121048127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Order bij jiayumobileshop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen gehouden bij douane? Zoja, kan ik een geschil openen bij paypal om mijn geld terug te krijgen? Niet omdat het tegengehouden wordt maar omdat ik de order 3 keer had gecanceled en ze alsnog een telefoon hadden opgestuurd.
Pakketje van mij was de 23e aangekomen en is zaterdag aangeboden. Maandag is er geen nieuwe post dus de kans is dat je hem gewoon morgen krijgt.
Verkopen van de Jiayu is ook makkelijk dus waarom zou je een claim openen?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:23:38 #132
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121048484
Dat begrijp ik inderdaad ook niet goed. What up with the attitude. :o

In China kun je verwachten dat er niet binnen 24hr naar je request gekeken wordt en dan is het je eigen verantwoording als je iets elders bestelt zonder te weten dat je andere order zeker weten geannuleerd is. Dan duurt het ook nog ff voor het arriveert, maar als het gewoon aankomt heb je, dan is er geen probleem, behalve dat het misschien wat langer duurde en je er dan twee hebt. Dan moet je er eentje verkopen ofzo. Dat wil vast tegen kostprijs voor iemand die er niet twee/drie weken op wil wachten. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121051957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pakketje van mij was de 23e aangekomen en is zaterdag aangeboden. Maandag is er geen nieuwe post dus de kans is dat je hem gewoon morgen krijgt.
Verkopen van de Jiayu is ook makkelijk dus waarom zou je een claim openen?
Als de douane het niet tegenhoud kan ik het verkopen ja. Mocht ik nog invoerbelasting moeten betalen dan wil ik dat ding weigeren.
pi_121052872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Als de douane het niet tegenhoud kan ik het verkopen ja. Mocht ik nog invoerbelasting moeten betalen dan wil ik dat ding weigeren.
Dus je doet moeilijk voor 40 euro? :')
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121053146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Dus je doet moeilijk voor 40 euro? :')
ja
pi_121054116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 22:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

ja
Dus dan heb je geen telefoon en geen geld en ga je er maar op gokken dat paypal het terug geeft? Je hebt van de vorige keer toch wel geleerd dat gokken en uitgaan van dingen niet werkt.
pi_121055248
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Dus dan heb je geen telefoon en geen geld en ga je er maar op gokken dat paypal het terug geeft? Je hebt van de vorige keer toch wel geleerd dat gokken en uitgaan van dingen niet werkt.
Dan krijg ik mijn telefoon van Banggood, als er over de telefoon van Banggood belasting over wordt geheven, dan vind ik dat niet zo erg omdat ik daar rekening mee heb gehouden.

Telefoon van jiayumobileshop heb ik geen rekening gehouden met extra kosten omdat ik dat ding heb gecanceled. Als ze het dan alsnog verzenden en er extra kosten erbij komen wil ik daar niet voor opdraaien.

Vorige keer met gokken en aannames? Geen idee waar je het over hebt.
pi_121055491
Je had toch bij jiayumobileshop gecanceld en gehoopt dat ze het ook echt zouden doen en toen met dat in gedachte opnieuw besteld bij banggood voordat je een cancel confirmation kreeg?
pi_121061505
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 10:44 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Hoe vaak de aanbieding voorbij komt, weet ik niet. Als ik iets wil hebben, leg ik het in mijn winkelmandje en dan ga ik dagelijks (soms zelfs een paar keer per dag) gewoon even kijken of er iets in de prijs is veranderd (Amazon laat dat altijd weten als je naar het winkelmandje teruggaat). Als de prijs dan goed is, koop ik het.
De verzendkosten kan je zien als je doorklikt. Je geeft trouwens wel de link naar een derde verkoper (ook andere winkels kunnen hun waren via Amazon aanbieden). De verkoper uit je link rekent zo te zien 2,99 pond verzendkosten. Als je direct bij Amazon besteld, dan zijn de verzendkosten gratis boven de 25 pond, maar bij speciale aanbiedingen kan het ook wel eens voor een lager bedrag al gratis zijn (dat was bij mij met dat 32GB kaartje ook zo).

Die Sandisk had ik ook overwogen, maar diverse reviews gaven toch problemen aan waardoor ik het maar niet heb gekocht. Er schijnen een aantal verkopers te zijn geweest die fake kaartjes verkochten. Uiteindelijk kwam toch die aanbieding van Samsung voorbij en was de keus snel gemaakt. Dus of de Sandisk beter of slechter is, durf ik verder niet te zeggen.
Bedankt voor je duidelijk uitleg, denk dat ik voor de 16 GB microSD Card UHS-I (48MB/s) Samsung van 17 euro gaat, is het zo binnen en hoef ik niet na te denken :P
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:20:01 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121064313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dan krijg ik mijn telefoon van Banggood, als er over de telefoon van Banggood belasting over wordt geheven, dan vind ik dat niet zo erg omdat ik daar rekening mee heb gehouden.

Telefoon van jiayumobileshop heb ik geen rekening gehouden met extra kosten omdat ik dat ding heb gecanceled. Als ze het dan alsnog verzenden en er extra kosten erbij komen wil ik daar niet voor opdraaien.

Vorige keer met gokken en aannames? Geen idee waar je het over hebt.
Ben bang dat je niet zomaar een refund gaat krijgen. Zou hem zelf gewoon accepteren (met of zonder douane) en dan gewoon voor die prijs verkopen. Het potentiële gezeur wat je met Jiayumob. en Paypal kan krijgen (case en uitloop daarvan) zou het mij niet waard zijn. speel dan liever op safe.

Als je retour afzender doet vraag dan wel even zo'n papiertje aan de postbode zodat je iets van bewijs hebt!
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:39:17 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121064706
4.1.2 Update G2 (Singlecore!)

quote:
The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.

Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!

Kijk eerst goed welke versie je moet hebben! Denk dat je de info kan vinden onder toestel info (niet zeker!)
Bestanden update G2
pi_121067350
Stel ik bestel de G3 van banggood. Hoeveel gaat dat me in totaal kosten (tot aan huis)? Ik lees hier dingen over 25 euro extra aan deur betalen...
pi_121067772
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef kloetzak het volgende:
Stel ik bestel de G3 van banggood. Hoeveel gaat dat me in totaal kosten (tot aan huis)? Ik lees hier dingen over 25 euro extra aan deur betalen...
In de openingspost staat uitgelegd hoe en waarom, en hoe je het moet rekenen. Onder 'Jiayu G3 FAQ' en dan met name 'SPOILER: Verzenden:' (even openklikken) en 'SPOILER: Douane:' (ook even openklikken).

In het kort: het ligt eraan hoe en via wie het verzonden wordt, of de douane het pakket eruit weet te vissen, etc.
pi_121079328
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef kloetzak het volgende:
Dit gaat je de totale aanschafprijs in Euros (incl. eventuele verzendkosten) *21% + ¤12,50 kosten indien je via PostNL laat bezorgen.

..of als je geluk hebt enkel de totale aanschafprijs in Euros :)
pi_121079396
Oef na een maand wachten (6/12/12 verstuurd) kan ik hem morgen op het postkantoor gaan halen (volgens de tracking ligt hij nog steeds in china maar goed;) )
Heb even gerekend en hij heeft me dus 149.85¤ gekost bij mistertoa.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:55:39 #146
308819 remcom00
รр&#35
pi_121080138
Nou ik ben dan ook over, ga een Jiayu G3 van Tweaker Q-bone kopen :).
¤207,50 incl verzenden voor het toestel (Iron Gray), zwart hoesje en screenprotector, nette prijs lijkt me zo.
Kan mn LG Optimus 2x de deur uit, die valt van ellende uit elkaar :p.
pi_121081369
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:55 schreef remcom00 het volgende:
Nou ik ben dan ook over, ga een Jiayu G3 van Tweaker Q-bone kopen :).
¤207,50 incl verzenden voor het toestel (Iron Gray), zwart hoesje en screenprotector, nette prijs lijkt me zo.
Kan mn LG Optimus 2x de deur uit, die valt van ellende uit elkaar :p.
Dat is best duur.
  woensdag 2 januari 2013 @ 19:24:11 #148
308819 remcom00
รр&#35
pi_121081422
Maar ik heb m wel na 1 dag binnen en mocht er iets stuk gaan is dat veel makkelijker te regelen, ik heb het er wel voor over.
pi_121085087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Scherm heeft een mindere resolutie maar wel een OGS scherm.
Waar staat ogs voor?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_121085200
dubbel
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')