Scherm heeft een mindere resolutie maar wel een OGS scherm.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:41 schreef Marvelous het volgende:
De G3 is hopelijk snel binnen bij mij, maar nu zie ik de g2s op BG... Iets duurder maar ook leuk toch? Of zie ik iets slechts over het hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen gehouden bij douane? Zoja, kan ik een geschil openen bij paypal om mijn geld terug te krijgen? Niet omdat het tegengehouden wordt maar omdat ik de order 3 keer had gecanceled en ze alsnog een telefoon hadden opgestuurd.
[ Bericht 0% gewijzigd door ikveranderhemniet op 01-01-2013 21:04:54 ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Order bij jiayumobileshop:Pakketje van mij was de 23e aangekomen en is zaterdag aangeboden. Maandag is er geen nieuwe post dus de kans is dat je hem gewoon morgen krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen gehouden bij douane? Zoja, kan ik een geschil openen bij paypal om mijn geld terug te krijgen? Niet omdat het tegengehouden wordt maar omdat ik de order 3 keer had gecanceled en ze alsnog een telefoon hadden opgestuurd.
Verkopen van de Jiayu is ook makkelijk dus waarom zou je een claim openen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Als de douane het niet tegenhoud kan ik het verkopen ja. Mocht ik nog invoerbelasting moeten betalen dan wil ik dat ding weigeren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Pakketje van mij was de 23e aangekomen en is zaterdag aangeboden. Maandag is er geen nieuwe post dus de kans is dat je hem gewoon morgen krijgt.
Verkopen van de Jiayu is ook makkelijk dus waarom zou je een claim openen?
Dus je doet moeilijk voor 40 euro?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:27 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als de douane het niet tegenhoud kan ik het verkopen ja. Mocht ik nog invoerbelasting moeten betalen dan wil ik dat ding weigeren.
jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:41 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dus je doet moeilijk voor 40 euro?
Dus dan heb je geen telefoon en geen geld en ga je er maar op gokken dat paypal het terug geeft? Je hebt van de vorige keer toch wel geleerd dat gokken en uitgaan van dingen niet werkt.quote:
Dan krijg ik mijn telefoon van Banggood, als er over de telefoon van Banggood belasting over wordt geheven, dan vind ik dat niet zo erg omdat ik daar rekening mee heb gehouden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:01 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Dus dan heb je geen telefoon en geen geld en ga je er maar op gokken dat paypal het terug geeft? Je hebt van de vorige keer toch wel geleerd dat gokken en uitgaan van dingen niet werkt.
Bedankt voor je duidelijk uitleg, denk dat ik voor de 16 GB microSD Card UHS-I (48MB/s) Samsung van 17 euro gaat, is het zo binnen en hoef ik niet na te denkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:44 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Hoe vaak de aanbieding voorbij komt, weet ik niet. Als ik iets wil hebben, leg ik het in mijn winkelmandje en dan ga ik dagelijks (soms zelfs een paar keer per dag) gewoon even kijken of er iets in de prijs is veranderd (Amazon laat dat altijd weten als je naar het winkelmandje teruggaat). Als de prijs dan goed is, koop ik het.
De verzendkosten kan je zien als je doorklikt. Je geeft trouwens wel de link naar een derde verkoper (ook andere winkels kunnen hun waren via Amazon aanbieden). De verkoper uit je link rekent zo te zien 2,99 pond verzendkosten. Als je direct bij Amazon besteld, dan zijn de verzendkosten gratis boven de 25 pond, maar bij speciale aanbiedingen kan het ook wel eens voor een lager bedrag al gratis zijn (dat was bij mij met dat 32GB kaartje ook zo).
Die Sandisk had ik ook overwogen, maar diverse reviews gaven toch problemen aan waardoor ik het maar niet heb gekocht. Er schijnen een aantal verkopers te zijn geweest die fake kaartjes verkochten. Uiteindelijk kwam toch die aanbieding van Samsung voorbij en was de keus snel gemaakt. Dus of de Sandisk beter of slechter is, durf ik verder niet te zeggen.
Ben bang dat je niet zomaar een refund gaat krijgen. Zou hem zelf gewoon accepteren (met of zonder douane) en dan gewoon voor die prijs verkopen. Het potentiële gezeur wat je met Jiayumob. en Paypal kan krijgen (case en uitloop daarvan) zou het mij niet waard zijn. speel dan liever op safe.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:21 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dan krijg ik mijn telefoon van Banggood, als er over de telefoon van Banggood belasting over wordt geheven, dan vind ik dat niet zo erg omdat ik daar rekening mee heb gehouden.
Telefoon van jiayumobileshop heb ik geen rekening gehouden met extra kosten omdat ik dat ding heb gecanceled. Als ze het dan alsnog verzenden en er extra kosten erbij komen wil ik daar niet voor opdraaien.
Vorige keer met gokken en aannames? Geen idee waar je het over hebt.
quote:The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.
Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!
In de openingspost staat uitgelegd hoe en waarom, en hoe je het moet rekenen. Onder 'Jiayu G3 FAQ' en dan met name 'SPOILER: Verzenden:' (even openklikken) en 'SPOILER: Douane:' (ook even openklikken).quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef kloetzak het volgende:
Stel ik bestel de G3 van banggood. Hoeveel gaat dat me in totaal kosten (tot aan huis)? Ik lees hier dingen over 25 euro extra aan deur betalen...
Dit gaat je de totale aanschafprijs in Euros (incl. eventuele verzendkosten) *21% + ¤12,50 kosten indien je via PostNL laat bezorgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef kloetzak het volgende:
Stel ik bestel de G3 van banggood. Hoeveel gaat dat me in totaal kosten (tot aan huis)? Ik lees hier dingen over 25 euro extra aan deur betalen...
Dat is best duur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:55 schreef remcom00 het volgende:
Nou ik ben dan ook over, ga een Jiayu G3 van Tweaker Q-bone kopen.
¤207,50 incl verzenden voor het toestel (Iron Gray), zwart hoesje en screenprotector, nette prijs lijkt me zo.
Kan mn LG Optimus 2x de deur uit, die valt van ellende uit elkaar :p.
Waar staat ogs voor?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Scherm heeft een mindere resolutie maar wel een OGS scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |