Lijkt er wel op ja. Is even mailen of ik hem voor de oude fok actie prijs kan krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef dj_ko het volgende:
uuhm LT heeft nu wel de G3?
http://lightake.com/detai(...)720__Screen_3G-58229
juist....
Hoezo 200? Had je dit niet gelezen?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb er gisteren 2 voor mijn ouders besteld bij Banggood, 200 dollar per stuk incl. shopping is geen slechte deal lijkt me.
quote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Banggood lijkt nog altijd tot ieders tevredenheid de Jiayu G3 uit te leveren. Helaas is de coupon ' bgxmas ' expired. Maar je kunt nog ' b185f7 ' gebruiken. Dan heb je 'em voor US$191.90 . [..]
Niet op gelet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoezo 200? Had je dit niet gelezen?
[..]
Nu paar weekjes wachtenquote:Op donderdag 27 december 2012 19:53 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb er gisteren 2 voor mijn ouders besteld bij Banggood, 200 dollar per stuk incl. shopping is geen slechte deal lijkt me.
Moet je ff kijken in usersigs, zo is er RobertNL en geloof ik Tokko1 bijv. Kun je ook prima gebruiken.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:37 schreef supayoshii het volgende:
Oke paar vraagjes m.b.t. bestellen bij MisterTao,
die recommender korting kan je die i.d.d. claimen met recommender 'MisterShiz' ? Of heeft iemand nog betere namen voor mij? Thanks!
Klopt. Dus stort je 160 USD (1e keer op een nieuw account), krijg je 176 USD tegoed.quote:Die 10% bonus komt bovenop het geld dat je stort, stort je nu het geld met verzendkosten dat je schat?
8% is de commissie. Daar krijg je 50% korting op (recommender) dus 4% effectieve commissie = 160 x 0.04 = 6,40 USD + verzendkosten. Misschien iets van 12 USD ofzo = 18,40 USD voor je Second pay (die bestaat uit commissie + verzendkosten internationaal). Totaal is dan 178,40 USD.quote:Dus van China + de verzendkosten naar NL. Zo ja, wat zijn de verzendkosten nou gemiddeld, dus +-20 euro? / 30 euro extra uittrekken? of?
Precies. Of in het voorbeeld hierboven kom je 2,40 tekort (178,40 - 176 = 2,40). Maar beter nog ff 2,40 USD storten (incl. 3% transactiekosten: 2,47 USD afboeking) dan bij je eerste transactie er teveel opzetten en geld teveel hebben staan op je account dat je niet meer op gaat maken (of tenzij je wel van plan bent vaker bij MisterTao wat te halen geen probleem natuurlijk).quote:Second pay doe je met het resterende geld neem ik aan dan.
Wat ik hierboven zei dus. Minder storten kan minder kwaad dan teveel storten eigenlijk. 175 USD lijkt me een beetje veel, dan krijg je 192,50 USD aan tegoed.quote:Dus stel je telefoon kost volgens TaoBao totaal 158 dollar, wat moet ik dan vanuitgaan in totaal?
+- 175 dollar storten? Of meer?
Geluid als tijdens het bellen of het geluid van bijvoorbeeld Youtube? Het eerste had ik ook. Bij mij werkte het door alle taskmanagers eraf te gooien. Daarna was het probleem gek genoeg opgelost.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef Mehari het volgende:
Nu ruim een week in gebruik heb ik nog steeds het idee dat het gewoon een prima telefoon is, en zeker voor het geld.
Batterij gaat makkelijk de dag door, scherm is duidelijk, vlot in gebruik, alleen is bij mij het geluid wat minnetjes.
Wat ook wel opvallend is dat de standaard rom gewoon goed werkt, dat is wel eens anders bij chinese telefoons is mijn ervaring.
Het gaat om het geluid bij het bellen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:31 schreef secondant het volgende:
[..]
Geluid als tijdens het bellen of het geluid van bijvoorbeeld Youtube? Het eerste had ik ook. Bij mij werkte het door alle taskmanagers eraf te gooien. Daarna was het probleem gek genoeg opgelost.
Shiz weet jij toevallig of je dezelfde creditcard voor een tweede account kan gebruiken? Zou graag weer die extra 10% willenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:41 schreef shiznuts het volgende:
Zoals in de OP staat, slikt MisterTao momenteel geen Paypal-pasjes.
Ik heb zelf Paypal en een VISA Goldcard.
Paypal kan bij Zarmark bijvoorbeeld wel. Maar dan mis je de 10% bonus natuurlijk en die zijn niet zo praktisch/goedkoop wat mij betreft. Er zijn ook andere agents, Bhiner, Choobuy, enz etc. Heb ik overal geen ervaring mee.
Er is nu trouwens eigenlijk niet echt een reden om moeilijk te gaan doen via Taobao (imho, tenzij je 191,90 écht teveel vindt en tijd en gedoe geen probleem is). Ik zou voor de G3 lekker naar Banggood stappen...
Ja dat kan welquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:46 schreef Riot- het volgende:
[..]
Shiz weet jij toevallig of je dezelfde creditcard voor een tweede account kan gebruiken? Zou graag weer die extra 10% willen
I do it all zhe time.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:46 schreef Riot- het volgende:
[..]
Shiz weet jij toevallig of je dezelfde creditcard voor een tweede account kan gebruiken? Zou graag weer die extra 10% willen
quote:Bij je eerste bestelling onder dat account krijg je 10% bonus van hetgeen je stort (als truc kun je dus eigenlijk ook bij elk item steeds een nieuw account aanmaken, maar mogelijk heb je dan 'rest'-geld staan op je vorige account, omdat je teveel gestort had)
Hehe, hier ook van legend naar G3. Ook bij Banggoodquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:07 schreef MrJLJL het volgende:
Na een best nette 12 dagen/10 werkdagen (zo. 16 december besteld), zeker voor in de feestdagen, mag ik ook vermelden dat ook ik vanaf vanmorgen een trots eigenaar ben van de G3.
Ik moet zeggen, BangGood heeft een echt goede service!
Snelle mails terug, makkelijk tracking en overzichtelijk.
Eerste inpressie: LEKKAH! (ik kom dan wel van een HTC Legend af...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |