abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120786869
Is bangood beetje betrouwbaar? En hoelang duurde de levering?
Is back
pi_120787573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:20 schreef supayoshii het volgende:
Is bangood beetje betrouwbaar? En hoelang duurde de levering?
Duurt altijd enkele weken....betrouwbaar is de shop wel! Aantal mensen hebben daar nu aangeschaft....
Love is in the air!
pi_120789481
Zit zo onwijs te twijfelen... Of wachten op de quad cores, of alsnog de G3 aanschaffen. Zie hem hier bij Mistertao voor 167 dollar, Dilemma :(

http://www.mistertao.com/(...)tem-16329082784.html
pi_120790259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef tharonny het volgende:
Zit zo onwijs te twijfelen... Of wachten op de quad cores, of alsnog de G3 aanschaffen. Zie hem hier bij Mistertao voor 167 dollar, Dilemma :(

http://www.mistertao.com/(...)tem-16329082784.html
Het is dat ik 1.5 week al besteld heb (helaas voor wat meer $$$) maar 167 dollar is natuurlijk wel een enorm koopje :)
Love is in the air!
pi_120790296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:31 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Het is dat ik 1.5 week al besteld heb (helaas voor wat meer $$$) maar 167 dollar is natuurlijk wel een enorm koopje :)
Daar komt wel nog de verzendingskost bij.
  woensdag 26 december 2012 @ 19:45:19 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120791878
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Dafok het volgende:

[..]

Daar komt wel nog de verzendingskost bij.
Valt wel mee hoor ;)!

Denk dat je een heel eind komt als je 170 stort (10% bonus en recommender korting)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120792085
Robert, jij ben hier de expert:P Vertel mij is. Zal ik nog voor een dual core gaan of de quad cores afwachten? Want als zo'n dream S of Huawei Honor uitkomt heeft dat natuurlijk de voorkeur, maar hoe lang gaat dat nog op zich laten wachten?
  woensdag 26 december 2012 @ 20:06:38 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120792322
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tharonny het volgende:
Robert, jij ben hier de expert:P Vertel mij is. Zal ik nog voor een dual core gaan of de quad cores afwachten? Want als zo'n dream S of Huawei Honor uitkomt heeft dat natuurlijk de voorkeur, maar hoe lang gaat dat nog op zich laten wachten?
Ja dat is een beetje de vraag. Wanneer komen de eerste quadcores uit en hoeveel gaan die kosten. De Honor is al uit dacht ik? en de Dream S gaat vast ook duur worden ;)
pi_120793126
Goedkoopste quadcores die gaan komen kosten rond de $300. De Jiayu G3 kost rond de $190. Als je niet 10 tabs op je browser en de nieuwste 3d games wilt spelen dan is een quadcore imo niet nodig.
pi_120795013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:05 schreef supayoshii het volgende:
trouwens ik zie dat die G2 toestellen goed te leveren zijn, is dat wat voor me pa? Of zijn die niet vooruit te branden?
Er zijn verschillende modellen voor de Jiayu G2:

JIAYU G2 MTK6575 1Gig Ram + 8mp Camera
JIAYU JY-G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 1Gig ram + 8mp camera
JIAYU G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 512Mb Ram + 5mp camera

en heel binnenkort
JIAYU G2S MTK6577T Dual Core 1.2GHz 1Gig ram + 8Mp camera :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_120795338
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik kan het maar niet vinden...Doet deze het 'out of the box'? Of is er uiteindelijk nog een firmware update nodig? Of moet ik nog een ROM flashen? Ik zie overal YouTube filmpjes waar het ding het na het uitpakken gewoon prima schijnt te doen? Ben een beetje gewend aan het feit dat je zelf nog aan het prusten komt namelijk.
pi_120796517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Morri het volgende:

[..]

Ik kan het maar niet vinden...Doet deze het 'out of the box'? Of is er uiteindelijk nog een firmware update nodig? Of moet ik nog een ROM flashen? Ik zie overal YouTube filmpjes waar het ding het na het uitpakken gewoon prima schijnt te doen? Ben een beetje gewend aan het feit dat je zelf nog aan het prusten komt namelijk.
Die doet het gewoon ,niet nodig om een andere rom te flashen.
Nederlands, Playstore erop,llekker snel, goede batterij, goed scherm. :)
pi_120796875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Die doet het gewoon ,niet nodig om een andere rom te flashen.
Nederlands, Playstore erop,llekker snel, goede batterij, goed scherm. :)
Goh, bijzonder...Ik vroeg me al af waarom ik geen handleidingen/downloads kon vinden voor het upgraden van de firmware of voor het erop zetten van een custom ROM. Begin nu helemaal enthousiast te worden :D
pi_120797753
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje de vraag. Wanneer komen de eerste quadcores uit en hoeveel gaan die kosten. De Honor is al uit dacht ik? en de Dream S gaat vast ook duur worden ;)
Ja je hebt gelijk, de honor 2 is inderdaad al uit. Maar blijft nog een beetje duister kwa prijs, want sommige hebben 1gig ram, en het andere model 2gig. Nou ik ga er nog even een nachtje over slapen. Al had die zo bij LT tekoop gestaan had ik hem gelijk gekocht, maar nu al dat gedoe met mistertao.. Eerst maar is goed inlezen
pi_120809259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef bartvdg het volgende:

JIAYU G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 512Mb Ram + 5mp camera

Nog een vraag: heb ik een reisstekker nodig, of zit er een Europese stekker bij/op?
pi_120809396
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:00 schreef Morri het volgende:

[..]

Nog een vraag: heb ik een reisstekker nodig, of zit er een Europese stekker bij/op?
Ik heb via Mixeshop besteld en daar zat er een eurostekker bij in de doos.
pi_120809636
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik heb via Mixeshop besteld en daar zat er een eurostekker bij in de doos.
Dat kan dus per winkel verschillen, begrijp ik hier uit?
pi_120809917
Ik zit te denken om toch mijn G3 maar weer weg te doen, ik kan maar niet wennen aan de android interface en vind het toestel toch net iets te groot :P
pi_120811103
Heb m'n G3 besteld en binnenkort binnen :D
Nu wil m'n vriendin er opeens ook 1... zijn er mensen die een tweede mistertao account hebben gemaakt en succesvol met dezelfde creditcard er geld op hebben gezet voor die 10% bonus?
pi_120813323
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef Morri het volgende:

[..]

Dat kan dus per winkel verschillen, begrijp ik hier uit?
Klopt, het is en blijft een telefoon voor de Chinese markt dus uiteraard leverd de fabrikant geen euro stekkers. De webshops die het wel leveren met stekker doen dat er gewoon gratis bij. Ik moet wel zeggen dat die dingen van shit kwaliteit zijn en je beter gewoon een andere kunt gebruiker.
pi_120813762
Krijg als het goed is vandaag of morgen mijn G3 binnen. Heb wel een vraagje over de eurostekker die je nog nodig hebt. Van mijn fototoestel heb ik een simpele adapter (geen trafo of zo) liggen van twee rechte pinnen naar twee ronde. Zal dit verder geen problemen met voltages en dergelijke opleveren?
pi_120814942
Dat is ook wat je er bij krijgt.
Doet niets aan de spanning.
  donderdag 27 december 2012 @ 13:23:29 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120814981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef tsjiesie het volgende:
Krijg als het goed is vandaag of morgen mijn G3 binnen. Heb wel een vraagje over de eurostekker die je nog nodig hebt. Van mijn fototoestel heb ik een simpele adapter (geen trafo of zo) liggen van twee rechte pinnen naar twee ronde. Zal dit verder geen problemen met voltages en dergelijke opleveren?
Nee, de spanning is vaak 110-240V dus werkt wel (nog nooit 1 keer een probleem gehad) check altijd wel even of hij niet alleen voor 110V is :P
pi_120815459
China heeft 220V als netspanning zou standaard goed moeten zijn dus.
pi_120817176
Op een ander forum kwam ik iets over een Jiayu G3 tegen. Dat wekte mijn belangstelling en ben toen uiteindelijk op dit forum terecht gekomen. Heb ik erg veel van geleerd.
Op 4/12 een exemplaar bij besteld bij http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html. Op 7/12 bericht gekregen dat het pakketje verscheept was naar Hongkong. Schijnen ze te doen omdat een pakketje uit Hongkong minder nieuwsgierigheid bij de douane oproept dan uit China.
Toen duurde het een week voor er weer beweging in kwam. Daarna ging het snel en werd het op 18/12 afgeleverd. Moest wel ¤ 28 inklaringskosten aan de deur afrekenen, maar daar had ik op gerekend.
De DHL Express service kost ¤ 27. Daarnaast had ik ook een adapter besteld; een simpel ding, dat de US pootjes geschikt maakt voor onze stopcontacten. Werkt goed met de bij de telefoon behorende reisstekker. Dat is niet de allerbeste reisstekker; hij levert maar 500 mAh. Ook een universele USB auto adapter. Te gebruiken met het USB kabeltje van de bij de telefoon behorende reisstekker.
Had er ook een 32 GB micro SD kaartje bij besteld. Bij aankomst bleek dit een class 4 kaartje te zijn. Werkt uitstekend, daar niet van, maar in Nederland is een class 10 kaartje te koop voor minder.
Het hele pakket kostte mij incl. inklaring ¤ 250. Heb ik betaald met PayPal. Je kan uiteraard ook je creditcard gebruiken. Betalen met Western Union of Moneygram kan ook, maar dan verlies je de controle over je betaling.

al met al ben ik zeer tevreden over de bestelling en uiterst tevreden over het toestel zelf.
Had me voorgenomen om niet te rooten, omdat de Jiayu zo heerlijk vanille Android is. maar kon het toch niet laten. Was werkelijk ontzettend makkelijk, maar kreeg bij recovery een poppetje met rood uitroepteken. Wilde toch wel een goede recovery hebben en liefst CWM.
Deze site http://www.modaco.com/top(...)s-spell-check-fixed/ was voor mij het beste.

Bij aankomst bleek dat de taal al op English was ingesteld. Waarschijnlijk zal Fastcardtech dat hebben gedaan om te testen of alles werkte om de kans te verkleinen, dat ik een DOA toestel kreeg.
op de ietwat rommelige site zie ik nu ook, dat je kan meegeven of het geroot moet worden voor ¤ 2,35. De prijzen op hun site kan je in een aantal valuta laten weergeven. Is wel zo makkelijk.

Het enige dat de YU-G3 niet kan is video van 1920x1080 goed afspelen. Maar als je deze omzet naar 1280x720 gaat het uitstekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')