Duurt altijd enkele weken....betrouwbaar is de shop wel! Aantal mensen hebben daar nu aangeschaft....quote:Op woensdag 26 december 2012 16:20 schreef supayoshii het volgende:
Is bangood beetje betrouwbaar? En hoelang duurde de levering?
Het is dat ik 1.5 week al besteld heb (helaas voor wat meer $$$) maar 167 dollar is natuurlijk wel een enorm koopjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:54 schreef tharonny het volgende:
Zit zo onwijs te twijfelen... Of wachten op de quad cores, of alsnog de G3 aanschaffen. Zie hem hier bij Mistertao voor 167 dollar, Dilemma
http://www.mistertao.com/(...)tem-16329082784.html
Daar komt wel nog de verzendingskost bij.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:31 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Het is dat ik 1.5 week al besteld heb (helaas voor wat meer $$$) maar 167 dollar is natuurlijk wel een enorm koopje
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 18:33 schreef Dafok het volgende:
[..]
Daar komt wel nog de verzendingskost bij.
Ja dat is een beetje de vraag. Wanneer komen de eerste quadcores uit en hoeveel gaan die kosten. De Honor is al uit dacht ik? en de Dream S gaat vast ook duur wordenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef tharonny het volgende:
Robert, jij ben hier de expert:P Vertel mij is. Zal ik nog voor een dual core gaan of de quad cores afwachten? Want als zo'n dream S of Huawei Honor uitkomt heeft dat natuurlijk de voorkeur, maar hoe lang gaat dat nog op zich laten wachten?
Er zijn verschillende modellen voor de Jiayu G2:quote:Op woensdag 26 december 2012 16:05 schreef supayoshii het volgende:
trouwens ik zie dat die G2 toestellen goed te leveren zijn, is dat wat voor me pa? Of zijn die niet vooruit te branden?
Ik kan het maar niet vinden...Doet deze het 'out of the box'? Of is er uiteindelijk nog een firmware update nodig? Of moet ik nog een ROM flashen? Ik zie overal YouTube filmpjes waar het ding het na het uitpakken gewoon prima schijnt te doen? Ben een beetje gewend aan het feit dat je zelf nog aan het prusten komt namelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef bartvdg het volgende:
[..]
JIAYU JY-G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 1Gig ram + 8mp camera
Die doet het gewoon ,niet nodig om een andere rom te flashen.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik kan het maar niet vinden...Doet deze het 'out of the box'? Of is er uiteindelijk nog een firmware update nodig? Of moet ik nog een ROM flashen? Ik zie overal YouTube filmpjes waar het ding het na het uitpakken gewoon prima schijnt te doen? Ben een beetje gewend aan het feit dat je zelf nog aan het prusten komt namelijk.
Goh, bijzonder...Ik vroeg me al af waarom ik geen handleidingen/downloads kon vinden voor het upgraden van de firmware of voor het erop zetten van een custom ROM. Begin nu helemaal enthousiast te wordenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:23 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Die doet het gewoon ,niet nodig om een andere rom te flashen.
Nederlands, Playstore erop,llekker snel, goede batterij, goed scherm.
Ja je hebt gelijk, de honor 2 is inderdaad al uit. Maar blijft nog een beetje duister kwa prijs, want sommige hebben 1gig ram, en het andere model 2gig. Nou ik ga er nog even een nachtje over slapen. Al had die zo bij LT tekoop gestaan had ik hem gelijk gekocht, maar nu al dat gedoe met mistertao.. Eerst maar is goed inlezenquote:Op woensdag 26 december 2012 20:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje de vraag. Wanneer komen de eerste quadcores uit en hoeveel gaan die kosten. De Honor is al uit dacht ik? en de Dream S gaat vast ook duur worden
Nog een vraag: heb ik een reisstekker nodig, of zit er een Europese stekker bij/op?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:45 schreef bartvdg het volgende:
JIAYU JY-G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 1Gig ram + 8mp camera
JIAYU G2 MTK6577 Dual Core 1.0GHz 512Mb Ram + 5mp camera
Ik heb via Mixeshop besteld en daar zat er een eurostekker bij in de doos.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:00 schreef Morri het volgende:
[..]
Nog een vraag: heb ik een reisstekker nodig, of zit er een Europese stekker bij/op?
Dat kan dus per winkel verschillen, begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:10 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik heb via Mixeshop besteld en daar zat er een eurostekker bij in de doos.
Klopt, het is en blijft een telefoon voor de Chinese markt dus uiteraard leverd de fabrikant geen euro stekkers. De webshops die het wel leveren met stekker doen dat er gewoon gratis bij. Ik moet wel zeggen dat die dingen van shit kwaliteit zijn en je beter gewoon een andere kunt gebruiker.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:23 schreef Morri het volgende:
[..]
Dat kan dus per winkel verschillen, begrijp ik hier uit?
Nee, de spanning is vaak 110-240V dus werkt wel (nog nooit 1 keer een probleem gehad) check altijd wel even of hij niet alleen voor 110V isquote:Op donderdag 27 december 2012 12:49 schreef tsjiesie het volgende:
Krijg als het goed is vandaag of morgen mijn G3 binnen. Heb wel een vraagje over de eurostekker die je nog nodig hebt. Van mijn fototoestel heb ik een simpele adapter (geen trafo of zo) liggen van twee rechte pinnen naar twee ronde. Zal dit verder geen problemen met voltages en dergelijke opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |