Helaas probleem blijft bestaan, ik zie wel de tekst "raak aan om scherpt te stellen"en ik zie ook het vierkante hoekje knipperen maar de lens doet niks.quote:Op maandag 24 december 2012 10:01 schreef Mehari het volgende:
[..]
Probeer eens bij de camera instellingen "standaard waarden herstellen".
Ik heb al bij 2 mt6577 telefoons gehad dat ik rare resultaten had door instellingen die niet meer goed reageerden, waaronder autofocus maar ook vreemde kleuren.
Het terug zetten naar standaard waarden loste dit altijd op.
Er is wel een werkende 4.1.2 als je die echt graag wilt, alleen niet official.quote:Op dinsdag 25 december 2012 09:22 schreef dud0r het volgende:
Opschieten met 4.1 moeten ze. Ik wil graag een up to date phone hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan het belangrijkste is toch wel de planning voor 2013:Als ik zo kijk dan zou de G4 of de G6 de opvolger kunnen worden van m'n G3, al maakt een 5.5" scherm het toestel misschien wel iets te groot.quote:JiaYu G2s, located in the 4-inch small-size screen quality mobile dual-core CPU, mainstream configuration QHD resolution, OGS process IPS screen effect, outstanding work fine with the battery level, the metal frame.
JiaYu G4, the popularity of quad-core mobile phone targeted at the 4.7-inch large-size screen, quad-core CPU configuration mainstream HD resolution, OGS process IPS screen effect is excellent, the same level in the battery, and the thickness of the dual-battery version of the design, the lowest price .
JiaYu G5 targeted at 4.5 inches in size screen boutique phone, quad-core CPU configuration mainstream HD resolution, OGS process IPS screen effect superior, ultra-thin, full metal body, compatible with the thickness of the dual battery technology standards to catch up with international brand.
The JiaYu G6, targeted at 5.5 inches above the oversized screen phone, quad-core CPU configuration leading HD / Full HD resolution, screen superior results, the thin fuselage oversized battery support stylus, dual speakers leading function.MisterTao.com - recommender: DutchJohan
Precies zoals ik al dacht. Eerst de prijs laag houden en een community/volgers opbouwen. Dan als je er genoeg hebt de toestellen iets duurder maken zodat je direct beter in de markt staat.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:43 schreef ikbenik het volgende:
e profit is very low single product, so that the company throughout the year overall is still in the state of loss. Very low profits, the impact of other resource configuration to a negative impact on the
Hij is al lang niet meer slecht leverbaar.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:08 schreef Morri het volgende:
Ik ben van plan de Jiayu G2 te gaan bestellen. De G3 is zo te lezen slecht leverbaar, en ik wil gewoon eindelijk een smartphone. Ik blijf maar uitstellen en wachten op 'iets beters', en ik vind het nu wel gezegend.
Ik wil deze gaan kopen, bij Lightake. Kan ik iemand nog een plezier doen met het aanleveren van mij als 'nieuwe klant' daar?
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:08 schreef Morri het volgende:
Ik ben van plan de Jiayu G2 te gaan bestellen. De G3 is zo te lezen slecht leverbaar, en ik wil gewoon eindelijk een smartphone. Ik blijf maar uitstellen en wachten op 'iets beters', en ik vind het nu wel gezegend.
Ik wil deze gaan kopen, bij Lightake. Kan ik iemand nog een plezier doen met het aanleveren van mij als 'nieuwe klant' daar?
Nouja, "allang"... Sinds 2-3 weken beginnen de webshops eindelijk te leveren. Moet je nog steeds rekening houden met shipping tijd. Met de G2 is dat ook zo.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:21 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer slecht leverbaar.
30 oktober heb ik de van mij betaald. Vanaf die tijd (iets eerder) was hij redelijk goed beschikbaar voor rond de 200 dollar.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:29 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
[..]
Nouja, "allang"... Sinds 2-3 weken beginnen de webshops eindelijk te leveren. Moet je nog steeds rekening houden met shipping tijd. Met de G2 is dat ook zo.
Banggood lijkt nog altijd tot ieders tevredenheid de Jiayu G3 uit te leveren. Helaas is de coupon ' bgxmas ' expired. Maar je kunt nog ' b185f7 ' gebruiken. Dan heb je 'em voor US$191.90 .quote:Op woensdag 26 december 2012 11:08 schreef Morri het volgende:
Daar merkte ik eerlijk gezegt niet veel van. Heb waarschijnlijk niet zo goed gekeken. Maar sinds 3 weken geleden had opeens elke shop hem in voorraad.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
30 oktober heb ik de van mij betaald. Vanaf die tijd (iets eerder) was hij redelijk goed beschikbaar voor rond de 200 dollar.
Bij banggood betaalde ik $187.86 met shipping. Of het voorbij de duane komt weet ik niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:59 schreef supayoshii het volgende:
Wat is nou ongeveer de totale kostprijs gemiddeld inclusief verzendkosten in euro's?
Ik kan er 1 kopen voor 200 euro totaal.
maar als ik hem voor 160 euro kan bestellen totaal incl. shipping dan wacht ik er wel een weekje of 3 4 op.
thnx
Ligt toch echt aan je pa en aangezien ik geen helderziende ben.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:05 schreef supayoshii het volgende:
trouwens ik zie dat die G2 toestellen goed te leveren zijn, is dat wat voor me pa? Of zijn die niet vooruit te branden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |