abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:51:41 #226
308819 remcom00
รр&#35
pi_121198202
Telefoon vanmiddag binnengekregen, tof toestel :).

Heb alleen een probleem, als ik met WIFI verbind (WEP beveiliging) valt ie na een aantal seconden opeens weer weg :(.
Heb gewoon 2 streepjes.
pi_121198210
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Riot- het volgende:
G3 prijzen zijn echt ingestort op taobao.com, net een paar dagen nadat de mijne via mistertao geshipped is!
Mijne stond voor 180$ op taobao, nu staan ze er voor 155-165$.
Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
pi_121199418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
Zoeken naar de goedkoopste via http://goo.gl/GXvxr
Dan link pasten op mistertaobao, de verzendkosten/fee krijg je terug door de 10% first deposit bonus en referral te gebruiken; Brawl.
pi_121201124
Hier is de G3 ook vandaag gearriveerd :)

Geen bijkomende kosten.
Telefoon zat in een grote bubbel envelop, verder niet extra ingepakt.
MP4 player met 21,17 dollar waarde :9
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:05:59 #230
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121201231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:

[..]

Moet je ff in de OP (OpeningsPost) kijken, staat een heel stuk over 'Bestellen via MisterTao'. ;)

Ik had ook van Banggood de -7% kerstkorting G3 gekocht. Volgens mij heb ik die gisteren gemist. Kom ik maandag wel achter. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121201465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef FreaZ het volgende:

Geen bijkomende kosten.
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
Nice. Via waar?
pi_121201547
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef kloetzak het volgende:

[..]

Nice. Via waar?
Banggood. Zat nog een eu adapter bij, maar verder geen hoes ofzo :(
pi_121203506
quote:

Geen bijkomende kosten.
Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?
En welke shipping heb je gekozen?
pi_121204090
Nee, niet om gevraagd. Of ze dit standaard doen durf ik niet te zeggen. Ik heb gewoon voor free shipping gekozen. Zelfs met kerst en oud en nieuw er tussen heeft dit slechts 14 dagen geduurd.
pi_121204647
De mijne is ook binnen via Mistertao. Ook geen extra kosten. Ben alleen op zoek naar een handleiding. En dan niet de Chinese!
pi_121204691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef cillin het volgende:

[..]

Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?
En welke shipping heb je gekozen?
Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dus
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_121205715
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dus
En wat met de andere verzendingsopties?
pi_121207238
quote:

Geen bijkomende kosten.
Haha, bij mij ook. Wel met hoes maar lelijke kleur.
Die prutsers van jiayumobileshop hebben waarschijnlijk weer geen waarde opgezet...
pi_121207647
Heheh, headset die ik erbij kreeg is van Samsung:P

Kreeg ook een screenprotector erbij, duurde maar 3 kwartier en 2 meter plakband om dat ding er goed op te zetten. Nog steeds niet perfect want er zit een klein vuiltje op die ik maar niet kan verwijderen...
pi_121207948
Ja, is best wel gepruts om dat er op te krijgen.
De eerste keer zit het fantastisch strak op het scherm maar niet recht.
Bij elke volgende poging komen er meer belletjes en vuil tussen.
pi_121210205
What the heck, zo te zien zit ik vast aan m'n G3. Al mijn Titanium restorede apps force closen ineens op Xperia P. Ik heb echt van alles geprobeerd maar het werkt gewoon niet.

//edit Als dit gebeurt moet je de volgende stappen nemen om het werkend te krijgen:
Restore met Titanium Backup
Manage apps -> app -> clear data
Open app -> doe wat (bij spel bijvoorbeeld even spelen)
Titanium Backup -> app -> restore -> data only
Repeat for all

Met andere woorden; Jiayu weer te koop.

[ Bericht 26% gewijzigd door Creqaw op 06-01-2013 10:40:50 ]
pi_121210223
android.process.acore is gestopt.

probeerde via titanium mijn backup van contacten terug te zetten. Nu deze melding. Wat nu?

fabrieksinstellingen teruggezet. Toch maar even wat meer verdiepen in dat titanium programma... lijkt zo makkelijk allemaal

[ Bericht 36% gewijzigd door FreaZ op 05-01-2013 22:44:44 ]
pi_121216394
Even getest, met bellen kan ik de ander goed verstaan en de ander mij ook. Geen wifi problemen maar G3 nog niet getest.

Wat mij wel opmerkt is dat de vibratie van de G3 niet helemaal lekker klinkt. Het is iets te hard en lijkt net of er iets los zit in het apparaat.
  zondag 6 januari 2013 @ 11:15:35 #244
393038 RC1979
N00b sinds 1979
pi_121222157
Heb net de G3 binnen (2-stuks) en eentje is al kaduuk... LCD kapot, display werkt wel maar met witte lijnen die met de graphics meebewegen (ineens tijdens het browsen begonnen, niet gevallen)

Lijkt er op dat het toestel te warm is geworden in het leren hoesje dat ik er bij heb besteld. Ik was er al enige tijd mee aan het spelen terwijl het toestel aan het laden was. Zou kunnen dat de beeldschermcontroller overhit is geraakt of dat er iets los is gekomen door de warmte (?).

Geen idee wat de return policy is bij Mixeshop.com, staat niet op de website vermeld...

Leuk toestel, zolang het scherm werkt dan...
ERROR 0001: incompetent user, please replace user and press F1 to continue
  zondag 6 januari 2013 @ 14:19:24 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121227883

De G5 gaat hem niet worden :P G4 ziet er wel ok uit (mits zwarte versie).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121228845
Ik dacht gelijk Samsung om de een of andere reden.
  zondag 6 januari 2013 @ 14:55:11 #247
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121229354
Het model zelf (G5) eerder de iPhone 5. De wallpaper is als vaak gebruikt in Samsung reclames op de Galaxy III.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121229899
Naar aanleiding van klachten van iemand hier op het g3 forum over de microfoon, wat aan het experimenteren
gegaan met de audio instellingen in Mobileuncle/engineering mode.
Gevonden dat het microfoon nivo voor telefonie ingesteld kan worden met "mic" level4 en nivo voor camera en audio opname met "mic" level3.
Eerst natuurlijk gegoogled maar dat levert bijzonder weinig informatie op.
  zondag 6 januari 2013 @ 15:32:01 #249
308819 remcom00
รр&#35
pi_121229950
Ik probeer CWM te installeren (via de guide op Tweakers), ben nu bij deze stap:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar

Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
pi_121229955
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:32 schreef remcom00 het volgende:
Ik probeer CWM te installeren (via de guide op Tweakers), ben nu bij deze stap:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar

Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
Heb je de preloader drivers geïnstaleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')