Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Riot- het volgende:
G3 prijzen zijn echt ingestort op taobao.com, net een paar dagen nadat de mijne via mistertao geshipped is!
Mijne stond voor 180$ op taobao, nu staan ze er voor 155-165$.
Zoeken naar de goedkoopste via http://goo.gl/GXvxrquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:
[..]
Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
Moet je ff in de OP (OpeningsPost) kijken, staat een heel stuk over 'Bestellen via MisterTao'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef tharonny het volgende:
[..]
Kan je me er een beetje mee helpen? Ik heb wel is vaker op taobao gekeken, maar kan er niet echt veel wijs uit. Alle prijzen staan in Yen, en ik lees dat je via een taobao agent wel met paypal kan betalen? Enige uitleg hoe dit zit?
Nice. Via waar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Hier is de G3 ook vandaag gearriveerd![]()
Geen bijkomende kosten.
Telefoon zat in een grote bubbel envelop, verder niet extra ingepakt.
MP4 player met 21,17 dollar waarde
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Geen bijkomende kosten.
Ziet er erg goed uit zo'n zwarte versie! Hangt nu aan de lader, straks even spelen.
Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef cillin het volgende:
[..]
Heb je dit expliciet gevraagd? Of doen ze dit gewoon standaard?
En welke shipping heb je gekozen?
En wat met de andere verzendingsopties?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zo doet banggood het altijd.. dit is met gratis verzending dus
Haha, bij mij ook. Wel met hoes maar lelijke kleur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef FreaZ het volgende:
Geen bijkomende kosten.
Heb je de preloader drivers geïnstaleerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:32 schreef remcom00 het volgende:
Ik probeer CWM te installeren (via de guide op Tweakers), ben nu bij deze stap:
- Er verschijnt vrij snel een rode lijn onderaan het scherm. Dan mag je de knop loslaten
- Daarna verschijnt er een blauwe balk totdat je melding van succes krijgt en ben je klaar
Als ik de telefoon verbind hoor ik een geluidje dat ie verbonden is, vrij kort daarna hoor ik weer een geluidje dat ie losgekoppeld is en soms gebeurt dat een aantal keer achter elkaar.
Al op m'n laptop (W7 64-bit) en desktop (W8 64-bit) geprobeerd, zelfde probleem.
Ik kan ook niet in de standaard recovery komen, dan krijg ik een raar tekentje met een uitroepteken ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |