Zomerbandenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef Snorf het volgende:
Gaat om een Suzuki Swift 1.3gs. Bandenmaat kan ik zo snel niet vinden. Rijstijl is rustig, auto wordt vooral gebruikt voor korte afstanden. Gaat om zomerbanden.
Ja! Doen ze ook standaard als ze de bandjes erop leggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Snorf het volgende:
Is balanceren nodig als je alleen achterbanden laat vervangen?
je bent nu al levensmoe, of niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:20 schreef Draganta het volgende:
Ik koop als student zijnde altijd 2e hands banden. Ze hebben dan een klein beetje minder profiel, maar krijg wel 2 banden mee voor 60 euro, die nog meer dan 2 jaar meegaan. Er zijn genoeg banden handelaren die 2e hands banden verkopen.
Dit zijn altijd prachtige discussies.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je bent nu al levensmoe, of niet?
Bezuinigen op banden is echt een slecht idee. En dat zal het ook altijd blijven.
ja eigenlijk wel, distributie vervang ik ook dan direct en een grote beurtquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dit zijn altijd prachtige discussies.
Jij legt ook altijd per direct splinternieuwe banden op een auto die je gebruikt gekocht hebt?
Nu liggen voor jou de kostprijzen waarschijnlijk wat andersquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, distributie vervang ik ook dan direct en een grote beurt![]()
Wat een onzin. De banden die ik koop zijn nog supergoed, ze verkopen echt geen beschadigde banden. Jij rijdt toch ook in gebruikte auto's, daar kan ook iets mis mee zijn wat je leven kan kosten. Er kan ook een vliegtuig op je huis storten als je slaapt, ga je dan nooit meer slapen? In het leven MOET je risico's nemen, en ik neem een risico met banden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je bent nu al levensmoe, of niet?
Bezuinigen op banden is echt een slecht idee. En dat zal het ook altijd blijven.
en goede kwaliteit (merk), en niet te oud. Dat zijn wel randvoorwaarden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:26 schreef bosgroentensoep het volgende:
En zo groot is dat risico niet, als er bijvoorbeeld nog 5mm opzit zou ik het ook doen.
Er zijn genoeg monteurs die dit doen.
Zolang er maar geen haarscheurtjes en dergelijke in zitten.
Bij voorkeur wel ja.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dit zijn altijd prachtige discussies.
Jij legt ook altijd per direct splinternieuwe banden op een auto die je gebruikt gekocht hebt?
Ach, iedereen geeft zijn/haar eigen invulling aan dit soort zaken. Wat iedereen doet moet hij/zij zelf weten, niet altijd is één oplossing de beste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Da's een stuk genuanceerder dan 'jazeker! Altijd!!'
Ben je levensmoe jitze?
Paar minuten googlen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef Snorf het volgende:
Wat kost het vervangen van twee achterbanden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |