Maar ik wil al kunnen stemmen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de opzet. Hier kunnen we nog even brainstormen.
Ok deal, rosepetals verzorgt het visuele gedeelte en ik neem de notaris rol op mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sowieso dat ik het niet moet tellen.
Kost een lange selectie procedure hier op Fok!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
En user met de grootste bek die doet alsof 'ie een leven heeft maar waarvan we allemaal weten dat 'ie 't niet heeft.
Of is die weer te gemeen? Hij is wel toepasselijk.
Dat zijn droeftoeters, hebben we al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
En user met de grootste bek die doet alsof 'ie een leven heeft maar waarvan we allemaal weten dat 'ie 't niet heeft.
dit vind ik ook wel goede jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
intrigerendquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
dealquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ok deal, rosepetals verzorgt het visuele gedeelte en ik neem de notaris rol op mij.
Moet je dat er wel bij vermelden he.
Ik ook...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Maar ik wil al kunnen stemmen...
doe dan grootste droeftoeter wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
Grootste autist weg ivm de vraag grootste droeftoeter er al is?
Zijn andere hier het ook mee eens dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
doe dan grootste droeftoeter weg
De jaren 60 liggen ver achter ons.quote:
Autist lijkt me dan meer des KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
tuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn andere hier het ook mee eens dan?
Damn die autie award had ik willen winnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
Autist is leuker dan droeftoeter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zijn andere hier het ook mee eens dan?
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Autist lijkt me dan meer des KLB.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Damn die autie award had ik willen winnen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Autist is leuker dan droeftoeter.
Nee. Autisme staat niet per definitie gelijk aan geen leven hebben en doen alsof je d'r een hebt. Maargoed, wat is een droeftoeter uberhaupt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |