Toch maar naar Mars verhuisd. Beetje kaal maar wel prachtige bergen. Heb nu zelf wat bomen geplant en het lijkt dat het gaat lukken want ze groeien enorm snel. Gisteren waren ze 75 CM en nu zijn ze al 220 CM. Net een klein riviertje gevonden met water. In de zomer kan het er extreem warm zijn, tot 58 graden. en in de winter kan het kwik dalen tot -69. Heb wel 2 speciale pakken ontwikkeld. in de herfst is het wel aangenaam met 25 graden, in de lengte is het al redelijk heet met 35 graden. In de hersft en Lengte draag ik geen pak maar vanaf -20 draag ik een winterpak. In de zomer heb ik een speciaal ontwikkelde zomerpak met ingebouwde airco die me lichaam afkoelt.
Mijn dichtste buur zou maar lieft 800km verderop liggen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo