Chickenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik terugben van de boodschappers k?
Die is toch net nieuwquote:
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Chicken
Maak anders blue velvet cake. Daar gaat ook velen kleurstof in
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb van die flesjes gel... 3 druppels zijn al genoeg om een cake gifgroen te maken
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nou, ff lepeltje innemen dan en wachten wanneer je resultaat hebt
Nee die is al uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die is toch net nieuw? Ik ben niet zo'n nerd
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil het niet op een lepel hebben want dan komt het op mijn tong of tanden en ik moet nog naar buiten vandaag
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Gaat dat er niet gewoon af met tanden poetsen ofzo?
Ik wil dinsdag voor het eerst met kleurstof werken, nu ben ik bang
Die werking van de wii u pad erbij is zo vetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
Die ziet er idd wel enorm cool uit Sjaandie buis ook op het eind
regenboogcakequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nu heb ik zin om een cake in een chemische kleur te gaan maken
Dus van mijn fantastische groen en rode botercreme (KERSTKLEURENNNN) die ik wil maken krijg je geen vreemde bijwerkingen? Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het gewoon niet onverdund gaan oplepelen
Ja jonge ik heb geen Wii U. Komt 'ie ook op de 360?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is al uit
KIJK OOK DEZE!
Zombi U doet ook zoiets, maar ik hou niet van shooters. Ziet er wel gaaf uit, en nog tijd om te sparenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die werking van de wii u pad erbij is zo vet
Noesquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ik voel dat ik half ziek aan het worden ben.....Kan ik dat nog op een manier tegenhouden??
Nee?
Dat het even anderhalve week wordt uitgesteld zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |