Ik weet dat Samsonite lange hengsels heeft, maar zou in een winkel gewoon even uitproberen welke merken de voor jou goede lengte/hoogte hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:49 schreef Roces18 het volgende:
Ah die zien er zeker niet slecht uit. Maar valt nogal buiten mijn budget
Nog een kleine opmerking, ik heb het liefst dat de hendel nogal ver uit te schuiven is omdat ik nogal lang ben (met mijn huidige loop ik zo wat krom)
Ah oke, maar ik ben nogal lui praktisch dus ik laat het liever bezorgen en als het niet goed is stuur ik het wel weer terug.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet dat Samsonite lange hengsels heeft, maar zou in een winkel gewoon even uitproberen welke merken de voor jou goede lengte/hoogte hebben.
Ik heb al 18 kilo in m'n handbagage gestopt, het ligt er maar net aan wat je meeneemt en hoe je inpaktquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ah oke, maar ik ben nogal lui praktisch dus ik laat het liever bezorgen en als het niet goed is stuur ik het wel weer terug.![]()
Verder lijkt het mij dat als je 23 KG pas hebt met een 110 liter koffer? Tenzij je er bakstenen in doet.
Kut, waarom is dit zo lastig. Het punt is dat ik zo wat mijn hele garderobe moet meenemen omdat ik bijna een jaar weg ga. En ik hoef de 23KG niet te overschrijden maar ik wil ook weer niet dat als ik nog onder het limiet zit het niet meer pastquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al 18 kilo in m'n handbagage gestopt, het ligt er maar net aan wat je meeneemt en hoe je inpakt
Koop van die vacuümzakken of deze ikea zakken. Op die manier kun je enorm veel kleding in een koffer proppen zonder dat het veel ruimte in beslag neemt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kut, waarom is dit zo lastig. Het punt is dat ik zo wat mijn hele garderobe moet meenemen omdat ik bijna een jaar weg ga. En ik hoef de 23KG niet te overschrijden maar ik wil ook weer niet dat als ik nog onder het limiet zit het niet meer past
OK! Dan ga ik voor Carlton denk ik danquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koop van die vacuümzakken of deze ikea zakken. Op die manier kun je enorm veel kleding in een koffer proppen zonder dat het veel ruimte in beslag neemt.
Ah oke, hoeveel liter inhoud is jouw koffer (als je 23kg max hebt) ?quote:
ik zelf heb een combinatie rugzak, die ook als sling gedragen wordt, ik heb de Deuter Transit 65, dus 65 liter en daar gaat al veel in. ik ben groot, en over het algemeen krijg ik daar voor ongeveer 7 tot 10 dagen naar een kouder seizoen in eer ik moet gaan wassen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ah oke, hoeveel liter inhoud is jouw koffer (als je 23kg max hebt) ?
Zit nu te kijken naar een van 100L en een van 110L
Welke? Ben je er tevreden mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:34 schreef Roces18 het volgende:
Bedankt voor de reacties, maar mijn OP stamt uit 21 decemberen ik heb al een nieuwe koffer gehaald!
Deze:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |