DIG regelt zichzelf inderdaad grotendeels, al moet je af en toe wat te enthousiaste mensen uit elkaar houden. Maar goed, dat hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Tijn het volgende:
Goed bezig, Dubbeldrank. Moderators op V&A zijn slechts administratief medewerkers. Dit forum is where it's at
IE of FF of Chrome?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
DIG regelt zichzelf inderdaad grotendeels, al moet je af en toe wat te enthousiaste mensen uit elkaar houden. Maar goed, dat hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk.
Friet of patat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
IE of FF of Chrome?
Apple of Microsoft?
iOs of Android?
Qnap of Synology?
Firefox forever!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
IE of FF of Chrome?
Apple of Microsoft?
iOs of Android?
Qnap of Synology?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Patat, friet is alleen voor provincies die we aan België mogen geven.
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het komt beide wel op!
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Thanks remlof, jij kan het weten!
Ik heb niets tegen Apple hoor, maar ik heb er ook niets mee. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij het fijnste vindt, zolang je daar een ander maar niet op een vervelende manier van probeert te overtuigen.quote:
Firefox? Als ik dat eerder geweten had...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Firefox forever!
Microsoft omdat Apple...
Android, momenteel staat Cyanogenmod 10 op m'n telefoon.
Synology vanwege de community, geen ervaring met Qnap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |