SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Hallo jemm0rquote:
het is maar een Mercedesquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
altijd zo kut parkeren hier als er sneeuw ligt![]()
tegenover mijn huis bij de kerk is een parkeerplaats maar die loopt schuin dus als je hem niet in 1 keer goed erin stuurt glij je zo door
op een haar na bij een dikke E klasse in de kofferbak geparkeerd
lijkt me wel toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn de opticiens zaterdag open?
maar als je hier in oosterpark een 1-2 jaar oude Mercedes klapt mag je toch wel hopen dat er geen boze menigte naar buiten komt rennenquote:
waarom zouden ze dat niet zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn de opticiens zaterdag open?
omdat ze met een 5 daagse werkweek ook wel genoeg verdienen?quote:
in dat geval zijn ze open, want heb een maand of 2 geleden op zaterdag nog een zonnebril gekocht bij bas optiek in de oosterstraat, nadat ik ook bij pearle was geweest die hem niet konden leveren :pquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ze met een 5 daagse werkweek ook wel genoeg verdienen?
net zoals veel kapsalons op maandag dicht zijn, hoe komen ze daarop
ik ging toen op mn brommert inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wel kut dat alle goeie in de binnenstad zitten met dat fijne autoverbod
fijn door de sneeuw ploegen om 5 minuten te laten opmeten en dan weer je nek breken onderweg naar je auto aan de andere kant van de stad
In Paddepoel zitten ook een aantal opticiens (Specsavers, Pearle, HA en Eyewish uit m'n hoofd). Kun je ook nog 1,5 uur gratis parkeren. Al zal je er morgen wel vroeg bij moeten zijn om een parkeerplaats te bemachtigen, het zal wel druk worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
wel kut dat alle goeie in de binnenstad zitten met dat fijne autoverbod
fijn door de sneeuw ploegen om 5 minuten te laten opmeten en dan weer je nek breken onderweg naar je auto aan de andere kant van de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |