LOL SQquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, dan wil ik graag:
Die another day
Live and let die
Tomorrow never dies
(ik bespeur een thema)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
dat vind ik gewoon de drie tofsteen ze gaan allemaal over doodgaan
Goeden dag ervoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Sjaan, dan wil ik graag:
Die another day
Live and let die
Tomorrow never dies
(ik bespeur een thema)
falenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ: Hartelijk dank voor uw bestelling
Spaar je automatisch het geld dat je normaal aan sigaretten zou uitgeven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
moet wel per 1 januari mijn automatische spaarbedrag omhoog gooien want de sigaretten zijn duurder geworden
ja, anders bespaar je het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spaar je automatisch het geld dat je normaal aan sigaretten zou uitgeven?
alweder?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Mocht de wereld vandaag wel vergaan dan is het omdat paypal mij weer geblokkeerd heeft
misschien om 12:00? Is hier ook vaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hier nog steeds geen salarisIk vraag me ook af wanneer we het binnen zullen hebben...
Ja maar uitgevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, anders bespaar je het niet
Onze administratie werkt alleen op dinsdagquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien om 12:00? Is hier ook vaak
voorrijkosten +km's toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Weet iemand wat het ongeveer kost als de auto moest versleept worden? Ze waren 2u onderweg... Kosten voor repartie van mijn toettoet is 300euro; maar daar komt dus nog verslepingskosten bij
Betaalt de anwb dat niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Weet iemand wat het ongeveer kost als de auto moest versleept worden? Ze waren 2u onderweg... Kosten voor repartie van mijn toettoet is 300euro; maar daar komt dus nog verslepingskosten bij
ewquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Onze administratie werkt alleen op dinsdag
Dat zou heel erg lullig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ew
Nou, in dat geval rond 8 januari denk ik![]()
Ze komt wel donderdag na nieuwjaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ew
Nou, in dat geval rond 8 januari denk ik![]()
Dat is niet via de ANWB gegaan; maar via de garage.quote:
ja, maar ik heb net zoveel te besteden als eerst!quote:
Omdat katquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
WATDEFUCK IS ER MIS MET MIKA
schreeuwen dat ie naar buiten moet
doe deur open
rent snel naar buiten
ik zit net op stoel moet ie weer naar binnen
schreeuwt hij nu weer voor de deur dat hij naar buiten wilt
IK ZIT NOG NIET EENS OP STOEL OF HIJ WILT ALWEER NAAR BINNEN!
vuurwerkgeluiden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
WATDEFUCK IS ER MIS MET MIKA
schreeuwen dat ie naar buiten moet
doe deur open
rent snel naar buiten
ik zit net op stoel moet ie weer naar binnen
schreeuwt hij nu weer voor de deur dat hij naar buiten wilt
IK ZIT NOG NIET EENS OP STOEL OF HIJ WILT ALWEER NAAR BINNEN!
JA MAAR UITGEVEN ALLES KOPEN DIT DAT ALLESquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik heb net zoveel te besteden als eerst!
En als ik het spaar kan ik het in 1 keer uitgeven
Bijvoorbeeld tijdens 1 van onze huwelijkstripjes, in New York ofzooo...
ja, dat doe ik toch ook uiteindelijk?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA MAAR UITGEVEN ALLES KOPEN DIT DAT ALLES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
och, het is iig geen 2600 euroquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
Naja weten we ook weer waar we de bonus van cif aan gaan uitgeven![]()
O jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat doe ik toch ook uiteindelijk?
140 euroquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geld uitgeven![]()
Maar hoeveel spaar je dan in de maand Sq? (kan geen kwaad om mezelf er even mee te confronteren)
Godsammequote:
nee we hebben 2 maand terug nog maar 1700 euro uitgegevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, het is iig geen 2600 euro
kreeg je dat niet van je ouders?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee we hebben 2 maand terug nog maar 1700 euro uitgegeven![]()
Gvd
ja ik vind het niet eens grappig meer, ik was het vanmorgen na 5 minuten al schijtbeuquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef Dwyn het volgende:
NS Stations @NS_Stations
We hebben vanochtend even gecheckt, maar alle #NS stations zijn er nog... Goede reis gewenst dus en welkom! #mayakalender
nee dat was de keuring; check-up + de banden (die kregen we welquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kreeg je dat niet van je ouders?
auto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee dat was de keuring; check-up + de banden (die kregen we wel![]()
). Daarvoor hadden we nog schade aan mijn remschijven gehad
![]()
Daarom ga ik gewoon niet over op achterafquote:
Wat een faalautoquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee dat was de keuring; check-up + de banden (die kregen we wel![]()
). Daarvoor hadden we nog schade aan mijn remschijven gehad
![]()
Datquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik vind het niet eens grappig meer, ik was het vanmorgen na 5 minuten al schijtbeu![]()
pehehe, goeden matigen logicaquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom ga ik gewoon niet over op achteraf![]()
quote:
quote:
Ik wil zo'n ballon alleen maar om zo'n foto te kunnen makenquote:
17,95quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil zo'n ballon alleen maar om zo'n foto te kunnen maken
Maar samson kennende zal ie er ook wel bang van zijn
quote:
wat een uitermatig artikelquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gebeurtenissen.html
En dat noemt zich een nieuwssite![]()
Ja beetje zonde welquote:
PIC PIC PIC PIC PICquote:
geen overpriced reclamemateriaal kopen hequote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb ook maar ff wat geld richting spaarrekening over gemaakt, de rest lekker opmaken![]()
morgen naar chanel
Even laten drogen!quote:
NOOIT SQquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen overpriced reclamemateriaal kopen he
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gebeurtenissen.html
En dat noemt zich een nieuwssite![]()
quote:Zo zegt Skylar Houle dat hij soms graag vuilniszakken vult met gelatine, erin kruipt en doet alsof hij een ongeboren foetus is. Ene Karisse zegt dat ze haar lichaam insmeert met vaseline en doet alsof ze een naaktslak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen![]()
![]()
JAMAAR!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb je er al vaker op betrapt
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen![]()
![]()
We zijn hier toch met zijn allen samen aan het fokkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
straks gaan we allemaal dood en dan hebben we niks speciaals gedaan op onze laatste dag op aarde
Ik zit bij elke knal stijf in mn stoel, einzfml
Daar worden mensen geweigerd omdat het vol isquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
je kan altijd nog naar dat dorpje in Frankrijk waar die UFO ons allemaal komt ophalen?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Zal ik eens kijken welken goeien garp mijn matigen kutkalender heeft voor vandaag?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
DOE EENSquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Zal ik eens kijken welken goeien garp mijn matigen kutkalender heeft voor vandaag?
Maar ik ga naar de hemelquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach je ziet elkaar snel zat in het vagevuur
Dan gaat niemand naar de hemelquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen bambi gaat naar de hemel van hier
niet eerlijk, al zou ik nog maagd zijn mag ik nog steeds niet de hemel in zonder zielquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen bambi gaat naar de hemel van hier
Als je geen ziel hebt is er ook niks dat uberhaupt naar de hemel KAN, sjaan...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet eerlijk, al zou ik nog maagd zijn mag ik nog steeds niet de hemel in zonder ziel
Jaaa lang leve de kutgarpjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
nee, dat waren muslims.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar christenen laten zich toch in hun poepert neuken 'want dat is geen seks einz'
![]()
.... AH FUCK JA!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen ziel hebt is er ook niks dat uberhaupt naar de hemel KAN, sjaan...
quote:
quote:Een paar dagen voor Kerstmis belt een man uit Eindhoven zijn zoon in Parijs op en zegt:
- Je moeder en ik gaan scheiden.
- Waar heb je het over? schreeuwt de zoon.
- We kunnen elkaar niet meer luchten of zien, zegt de vader, wij worden ziek van elkaar. Erover praten alleen al maakt me beroerd. Vertel jij het dus maar aan je zus in Londen.
De zoon belt als de bliksem zijn zus, die zowat explodeert aan de telefoon.
- Er wordt niet gescheiden! roept ze, ik regel dat wel.
Ze belt Eindhoven en zegt tegen haar vader:
- Je doet helemaal niks voordat ik er ben. Ik bel mijn broer terug. Morgen zijn we er en daarvoor doe je helemaal niks; begrepen?
De vader hangt de telefoon op, grijnst tegen zijn vrouw en zegt:
- Zo, da's geregeld. Ze zijn met kerst hier en ze betalen zelf hun reis!
Ik moest lachen om de matigheidquote:
IK HEB ER NU AL ZIN INquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
sjaan blijft als enige over op de wereld, met dr katten want die hebben ook geen ziel.
En dan durven er geen aliens te komen want ze zijn bang voor 'de zielloze' met de katten,
Ik heb de goeden acteur al gevonden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt me best een vette film
Fuck die lijkt moeilijk goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de goeden acteur al gevonden!
[ afbeelding ]
nou, jij wordt ook onterfdquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuck die lijkt moeilijk goed
je weet dat het een man is he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo ziet sjaan eruit als ze 6 maanden dood is ofzo
Ja, maar het ziet er niet echt mannelijk uit of welquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat het een man is he?
Dríe posts nadat ik weggingquote:vrijdag 21 december 2012 @ 09:50 • 295
Sharana_LV
iemand nog wat van nailsupplies.us nodig? ik bestel wat china glaze tranzitions lakjes
dat is waar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het ziet er niet echt mannelijk uit of wel
jij krijgt al een babyquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dríe posts nadat ik wegging![]()
![]()
Ik heb in elk geval the worst timing ever
Ah well..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fuck die lijkt moeilijk goed
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is waar.
Ik zie de gelijkenis ook wel een beetje
Dit is de zombieversie van Sjaan
Als ik niet kan gamen is mijn leven per direct al over ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik hoop niet dat het magnetisch veld uitvalt, dan kan ze tenminste nog gamen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij komt er in de buik een buitenaards wezen die aan de baby's vraagt of ze een ziel willen, ja of nee. Degenen die nee zeggen worden gingers
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZELDA IS NET ZO'N HOER ALS PEACH!!!!
Ik zit hier hardop te lolleren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de goeden acteur al gevonden!
[ afbeelding ]
Ik ben zo wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
NOU DAT WORDT WEER EEN GEZELLIG DAGJE IN DEZE SC!
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag mijn post niet in je FoBo sjaan?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
NOU DAT WORDT WEER EEN GEZELLIG DAGJE IN DEZE SC!
herpderpquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zal mijn fobo eens bijwerken, heul vergeten!
ALS JE NU IETS LIEFS ZEGT MAG JE ER IN VERDEURIE!
Boobiesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zal mijn fobo eens bijwerken, heul vergeten!
ALS JE NU IETS LIEFS ZEGT MAG JE ER IN VERDEURIE!
Nee, zelda moet bij de lookalikesquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag mijn post niet in je FoBo sjaan?
DONE!quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, zelda moet bij de lookalikes
we gaan je nu overal stalken spees, je bent nergens meer veilig!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ginger bij de bushalte, HET IS EEN TEKEN
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen NYANYANNYANNYAN maar
MAYANMAYANMAYAN
VAKANTIE!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Wat zijn jullie druk! Hoeft er niemand te werken?
Fok!en tijdens werk je weetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm het valt op dat ik maar 2 dingen te melden heb over sjaan (als ik je fobo lees): Nerd... boobies.
Uiteraard zijn dat dé 2 hoogtepunten(thehehe... 2... hoogtepunten... woordgarp.. thehehe... Nee?
okay)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm het valt op dat ik maar 2 dingen te melden heb over sjaan (als ik je fobo lees): Nerd... boobies.
Uiteraard zijn dat dé 2 hoogtepunten(thehehe... 2... hoogtepunten... woordgarp.. thehehe... Nee?
okay)
quote:Laatste voyeur(s) Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
Stormqueen
officieel wel, heb je iets te doen voor me?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Jawel; maar heb geen zinquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:02 schreef Debsterr het volgende:
dafukquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
ow myyy... mijn persoonlijke stalker![]()
![]()
[..]
Is het zo ergquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
officieel wel, heb je iets te doen voor me?
ja, ik doe daar ook al eeuwen niks meer meequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook maar eens iets doen met mijn fobo....
.........
*delete all*
GODVER GIEV LINKSquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik sta niet in Sjaans Fobo terwijl ik zulke bazencomments over haar pony had gemaakt en dat we zouden muilen omdat pony en Einz
IK HAD ZELFS EEN TT OVER JE PONY GEMACHT DIE HEUL RANZIG WAS ALS JE HEM VERKEERD LASquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GODVER GIEV LINKS
ik heb t niet bijgehouden
GODVER DIE MOET ER OOK IN!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HAD ZELFS EEN TT OVER JE PONY GEMACHT DIE HEUL RANZIG WAS ALS JE HEM VERKEERD LAS![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG SJAAN WAT ZIE JIJ ER GEIL UIT MET DIE PONY! DOE HEM TERUG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Ik dacht dat de wereld vandaag verging, Maya...'!!
Staan foto's in; de rest heb ik net verwijderdquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik doe daar ook al eeuwen niks meer mee
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat de uitkomst is dat de hele wereld vandaag collectief zelfmoord pleegt uit pure frustratie over die aidsgarpers
En de machinist danquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Allemaal voor de trein springen
quote:
HOEEEEquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
En de machinist dan
HOE MOET HIJ SPRINGEN
ja bij jou wel, ik krijg altijd hatersquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Staan foto's in; de rest heb ik net verwijderd
En qua reacties is het toch altijd hetzelfde: Ermahgerd een vrouw in de ict!
nou als je uit een rijdende trein springt zijn je kansen ook niet al te bestquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Miezziej het volgende:
[..]
En de machinist dan
HOE MOET HIJ SPRINGEN
willekeurig jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan, wat is de logica achter de volgorde van jouw quotes? Ze zijn niet chronologisch of alfabetisch...
(EN ZEG NOU NIET DAT HET WILLEKEURIG IS![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
willekeurig ja
ik scroll gewoon wat naar beneden en dan ram ik hem ergens tussen*kras kras*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, geen probleem
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die foto in jouw foboquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
alhoewel die trein weinig vaart meer maakt tegen de tijd dat er een paar duizend lijken op de bumper kleven
ctrl+f "schaar" opgelost slotjequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*kras kras*
Nee hoor, geen probleem
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
alhoewel die trein weinig vaart meer maakt tegen de tijd dat er een paar duizend lijken op de bumper kleven
Heeft wellicht ook te maken met de ubergeilen foto die je er op hebt gezetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja bij jou wel, ik krijg altijd haters
Maa ik ben ook een lelijk viswijf
Ja maar logica volgorde en voorspelbaarheidquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ctrl+f "schaar" opgelost slotje
rust reinheid en regelmaat was het toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar logica volgorde en voorspelbaarheid![]()
eightiesquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heeft wellicht ook te maken met de ubergeilen foto die je er op hebt gezet![]()
Je profielfotoquote:
Ik zit nog even op ebay te twijfelen met mijn vinger boven de buy now-knopquote:
waar twijfel je over? Wij helpen welquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zit nog even op ebay te teijfelen met mijn vinger boven de buy now-knop
Ik faal echt zo hard in niks kopen
neinnn, aanmakenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iedereen automagisch een fobo?
Ik wil echt heel heel graag Tomorrow Never Dies, die had ik gezien toen we gingen winkelen voor de baby, maar Sint heeft 'm niet voor me gekochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar twijfel je over? Wij helpen wel
Ah, gelukkig, ik was al even bang dat er ergens een compleet bestand stond met alles dat ik de afgelopen jaren gepost had oidquote:
Ik zou hem falenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil echt heel heel graag Tomorrow Never Dies, die had ik gezien toen we gingen winkelen voor de baby, maar Sint heeft 'm niet voor me gekocht
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Dit is er een die ik net maakte van 1960
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pahahahhaquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Handmatig?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je geen kwadraat uitrekenen met de rekenmachine in Windows?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je geen kwadraat uitrekenen met de rekenmachine in Windows?
hehehequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog net, einz
Siquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan dat op m'n schoolkompjoeter waar je 0.0 rechten hebt?
Je start calc. Je gaat naar weergave.............................quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan dat op m'n schoolkompjoeter waar je 0.0 rechten hebt?
Ja ik weet toch niet wat ik allemaal wel en niet kanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je start calc. Je gaat naar weergave.............................
Dan probeer je het uit.............quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wat ik allemaal wel en niet kan
dan ga je bruin plassenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kerstliedjes luisteren op werk en ik drink alleen maar warme chocolademelk omnomnom
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zou hem falen![]()
Ben niet echt behulpzaam heh
VOEG MIJ EENS TOE OP JE WII Uquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb alleen pas een wii u gekocht waar ik eigenlijk nog niet genoeg voor gespaard had, dus het is eigenlijk een beetje naar om dan nu alweer lakjes te gaan falen.
Eigenlijk dus wel behulpzaam, je hebt mijn inner Japie Krekel geactiveerd. Dank
Douchen dus
Fyquote:
's ochtends zo lekker donker geel/oranje achtig en stinken jongequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fy
Ik plas gewoon geel net zoals iedereen! Of oranje! Of doorzichtig! Tmi?
oranjequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fy
Ik plas gewoon geel net zoals iedereen! Of oranje! Of doorzichtig! Tmi?
Sharana!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoe heet je? (Ik ben Annibal geloof ik)
dat was dan wel velen blue curacaoquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb wel eens groen geplast
blue curacao
Fles ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was dan wel velen blue curacao
Die al uit is? Of komt er nog 1?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die nieuwe wordt zo episch op de wii u
Lord of the Rings?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die nieuwe wordt zo episch op de wii u
Dü it!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog van die flesjes vloeibare voedselkleurstof liggen, het is best verleidelijk om eens een flesje blauw of paars achterin mijn keelgat leeg te knijpen om te zien wat er gebeurt
Gewoon doen! Flinke eetlepel is al genoeg trouwens, als je goed geconcentreerde toelie hebtquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nog van die flesjes vloeibare voedselkleurstof liggen, het is best verleidelijk om eens een flesje blauw of paars achterin mijn keelgat leeg te knijpen om te zien wat er gebeurt
Is net als 1 van onze klanten die echt voor alles belt. "kan ik dat" en dan zeg ik: Probeer eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat kan pas over een half uur, ik vraag t toch alleen maarsorry hoor
3 meiquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die al uit is? Of komt er nog 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |