quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef lipjes het volgende:
Ah help ik sta in de brand, wat moet ik doen!
Oke, stopbord zie ik niet staan, drop heb ik op en heb mezelf ingewikkeld met wc papier.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, stopbord zie ik niet staan, drop heb ik op en heb mezelf ingewikkeld met wc papier.
Alleen brand het nu harder, voordeel is dat ik wel een volle maag heb
Dit is nog beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste wat je kunt doen![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar tot vanmiddag het bier op is. Dan moet je verdomme naar buiten. En je kan je mama niet wegsturen om bier te halen want zij is helaas gesneuveldquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor ik ben er nog. 2 kratten beugels staan achter me. Mij kan niks gebeuren
*PLOPquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:11 schreef Inverted_World het volgende:
DE GEIT IS GEMOLKEN DE GEIT IS GEMOLKEN.
Volgens google, ehhquote:
2 kratten beugels in een halve dag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag het bier op is. Dan moet je verdomme naar buiten. En je kan je mama niet wegsturen om bier te halen want zij is helaas gesneuveld
In 16 uur tijd is dat wel haalbaar hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 kratten beugels in een halve dag?Ik ben blij met je esteem hoor, maar het is toch wel een beetje te veeel van het goed
Ehmm dat gaat mijn PR wel vrij ver te bovenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
In 16 uur tijd is dat wel haalbaar hoor
Grolschquote:
quote:
Ik vermoedde het al...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grolsch
Beugelflessen
45 cl
16 flessen per krat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |