Heeft het misschien te maken met de voorspelde ondergang van de aarde wat het weerstation niet kan weergeven?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef metalheadjohan het volgende:
mijn LG die geeft , als ik wifi aan wil zetten fout weer
Wat zegt ie over het weer van vandaag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef metalheadjohan het volgende:
zover ik weet niet hoe kan ik daar achter komen en hoe kan ik dat dan goedmaken
Zal waarschijnlijk niet het geval zijn als je er niks vanaf weet. Heb je met andere weer apps geprobeert of de voor spellingen dan wel kloppen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:50 schreef metalheadjohan het volgende:
zover ik weet niet hoe kan ik daar achter komen en hoe kan ik dat dan goedmaken
Ik dacht even dat je het over een foute weersvoorspelling had met wifi. Haha. Wat voor fout geeft hij precies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef metalheadjohan het volgende:
hoe bedoel je dat?
vat t even niet het enige wat ik weet is als ik wifi aan wil klikken dan dan staat er : aanzetten... dat duurt dan een tijd en dan : fout
GPS kan zonder internet hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef metalheadjohan het volgende:
kan toch niet zonder internet en internet abbonoment
Rooten is een aanpassing maken in de software van de telefoon die je meer toegang bied aan bepaalde bestanden. Niet iets wat hier mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:03 schreef metalheadjohan het volgende:
maar hoe moet ik dit oplossen rooten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |