Och ja, zoals ik al zei, de campagne is ook niet voor jou en andere rokers bedoeldquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kwestie van het huis opnieuw schilderen en bekleden en dat graag fris willen houden waardoor ik steeds naar buiten moet. En overdag het zo druk hebben dat ik er nauwelijks tijd voor hebZo toch van een stuk of 20 per dag terug kunnen gaan naar een stuk of 5, nu al een maand of 4 en het bevalt zowaar prima
![]()
Maar als men me zo extreem op de zenuwen gaat werken met campagnetyfus helpt dat niet
Hoe illegaler het is hoe stoerder het wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:32 schreef Maikuuul het volgende:
Vraag me nog steeds af waarom ze anti reclames tegen roken / alcohol maken
Alsof het enig effect heeft
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jongeren gaan juist het tegenovergestelde doen..
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat rokers deze campagne niet te zien krijgen en zich daar dus aan kunnen ergeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och ja, zoals ik al zei, de campagne is ook niet voor jou en andere rokers bedoeld
Ik ben daarom ook fel tegenstander van deze campagne. Mijn vorige posts waren meer bedoeld als toelichting, niet als ondersteuning v/d campagnequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef highender het volgende:
[..]
de doelgroep is niet achterlijk maar wordt met dergelijke campagnes wel als zodanig weggezet.
Nou ja, dat men mij als roker ligt af te zeiken ben ik wel gewend van KWF en consorten en ben ik in tegenstelling tot wat men daar wellicht hoopt niet zo van onder de indruk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:26 schreef highender het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat rokers deze campagne niet te zien krijgen en zich daar dus aan kunnen ergeren.
Daarbij, de associaties die gemaakt worden komen ook niet overeen met de werkelijkheid, de doelgroep is niet achterlijk maar wordt met dergelijke campagnes wel als zodanig weggezet.
Dit! Benieuwd wat Sire er van vindquote:Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Mooi. maar waarom vind je het leuk dan?
Ik vind het stom omdat men beledigd, niet heel erg ofzo maar toch.
En dat deze reclame uitgaat van invloed door groepsdruk, ik neem aan dat het voor jongere mensen is bedoeld, uit principe vind ik deze methode walgelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |