abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 18:10:00 #151
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120679141
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:28 schreef Aard_Zaadje het volgende:

[..]

[..]

Aanwaaien inderdaad, en houding. Ik wist al dat dit belangrijk was, maar het is eigenlijk nog zo veel meer belangrijk dan je denkt..

Toen 2,5 jaar geleden mijn eerste relatie over ging, wilde ik de eerste weken/maanden daarna niets liever dan aandacht van meiden... Mn ballen waren er praktisch afgehakt door mijn ex, en ik voelde me niets meer waard. Ik ging trainen als een gek in de sportschool. Ben niet dik, maar verloor net die 2 vetrolletjes die op mn buik zaten, en tijdens het uitgaan was ik behoorlijk gefocust op resultaat om het zo maar te zeggen.

Dat werkt wel echt, en in die 2 maanden nadat mijn relatie overging heb ik net zoveel vrouwen gescoord als in de rest van mijn hele leven bij elkaar.

Daarna is die houding op de een of andere manier veranderd, ben veel rustiger geworden, had niet meer zo nodig die bevestiging nodig, en dat is opzich alleen maar goed, maar ik trok me ook steeds meer terug binnen mn eigen ''veilige'' muren om het zo maar te zeggen..

Kan alleen niet precies de vinger erop leggen WAT er nu precies anders is aan wat ik nu doe vergeleken met toen, maar ik ben inderdaad initiatiefloos naar meiden toe, en heb eigenlijk ook een stuk minder te melden dan toen :')

Maar verandering van spijs doet eten, en ik kom ook gewoon op veel te weinig plekken. Te druk met de studie, in het weekend werk ik 14 uur, dus al kom ik niet zo vaak op die typische ontmoetingsplekken (ik vind kroeg/sportschool nu niet echt ideaal daarvoor)...

De meest ideale ontmoetingsplek blijft toch het werk, of een verjaardag van een vriend waar ook weer vrienden/vriendinnen van hem komen die jij niet goed kent.. Alleen vieren steeds minder vrienden hun verjaardag de laatste tijd :') Althans, het is niet meer zo als toen we 18 waren, huiskamer vol volk uit alle windstreken.., maar nu gewoon ''rustig een biertje drinken met intimi'', schiet je weinig mee op :P
Begin met initiatief nemen zou ik zeggen. Als jij niks tegen een meisje zegt, dan ga je haar zeker niet in bed krijgen ;) Als het dan eenmaal gaat lopen, heb je vanzelf ook weer meer te vertellen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 23 december 2012 @ 18:19:33 #152
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120679560
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat complex zegt. Je kan het ook zien als random ja, maar ik bedoel in ieder geval (of aardzaadje bedoelt/zegt dat eigenlijk) dat je meiden aanspreekt op straat. Dat vind ik niet goed. In een kroeg is het normaler, wordt het meer verwacht, mensen stellen zich bewust in de situatie dat ze aangesproken kunnen worden en daarom is het ook minder hinderlijk als het gebeurd vaak. Bij random mensen op straat is die verwachting er niet, de situatie er niet e.d. Is een beetje de manier om te doen als al het andere niet werkt... en dat geeft wel aan dat het niet echt standaard is en wenselijk...
Net alsof meisjes het leuk vinden als er allemaal dronken debielen op ze af komen als ze een avondje willen chillen met vriendinnen. 'Meisjes op aanspreken vind ik niet goed, omdat het niet vaak gebeurt'' Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 23 december 2012 @ 18:23:45 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120679778
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Net alsof meisjes het leuk vinden als er allemaal dronken debielen op ze af komen als ze een avondje willen chillen met vriendinnen. 'Meisjes op aanspreken vind ik niet goed, omdat het niet vaak gebeurt'' Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
In jouw post plaats je nu de allermooiste situatie bij de meest rare situatie en de meest negatieve reactie bij hetgeen waar juist de meeste mensen versiert worden.. Beetje overdreven vind ik.

Als je het kan op straat, succes hebt, en de meid/man vind het leuk dan is het goed. Maar meestal zijn het volgens mij van die mensen die in de kroeg e.d. weinig voor elkaar krijgen en dan maar als laatste optie willekeurige mensen op straat aan gaan spreken.

In een kroeg/disco vinden meiden het nou ook niet bepaald erg om aangesproken te worden ofzo. Ja als ie lelijk is en dronken. Als hij wat dronken is maar knap dan hebben ze er geen probleem mee meestal hoor (of je moet al helemaal lam zijn). De meiden die ik zie als ik uitga zitten daar niet om maar alleen te chillen met vriendinnen, dansen ook met mannen, willen gratis drankjes enzo. En ja niet allemaal, genoeg die ook wel gewoon chillen willen.. maar wil maar aangeven dat je post naar mijn idee niet helemaal waarheidsgetrouw is.. je haalt 2 extremen aan als tegenpolen om te doen alsof wat in het algemeen geldt niet klopt..
we dan
  zondag 23 december 2012 @ 18:25:57 #154
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120679902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hoe vet is het als jij een bloedmooie vrouw ziet lopen op straat, en je het lef hebt om haar een oprecht compliment te geven. Trust me, je maakt haar dag. Dat heeft veel meer waarde dan de tiende dronken knuppel in de kroeg die wil neuken.
Je kan wel merken dat jij geen ervaring hebt met als vrouw over straat lopen, want dat gebeurt vaker dan je denkt hoor (en ik ben niets eens mooi) :)

Een compliment maken op straat is leuk, maar je moet het dan ook nog een stap verder zien te tillen. Lijkt me wel lastig, maar niet perse 'not done' zoals sommigen hierboven lijken te denken.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120680039
"zozo, waar gaan die mooie beentjes naartoe?" is wel een goede denk ik. :7
pi_120680145
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
'weg van deze plek'
  zondag 23 december 2012 @ 18:33:09 #157
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680214
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In jouw post plaats je nu de allermooiste situatie bij de meest rare situatie en de meest negatieve reactie bij hetgeen waar juist de meeste mensen versiert worden.. Beetje overdreven vind ik.

Als je het kan op straat, succes hebt, en de meid/man vind het leuk dan is het goed. Maar meestal zijn het volgens mij van die mensen die in de kroeg e.d. weinig voor elkaar krijgen en dan maar als laatste optie willekeurige mensen op straat aan gaan spreken.

In een kroeg/disco vinden meiden het nou ook niet bepaald erg om aangesproken te worden ofzo. Ja als ie lelijk is en dronken. Als hij wat dronken is maar knap dan hebben ze er geen probleem mee meestal hoor (of je moet al helemaal lam zijn). De meiden die ik zie als ik uitga zitten daar niet om maar alleen te chillen met vriendinnen, dansen ook met mannen, willen gratis drankjes enzo. En ja niet allemaal, genoeg die ook wel gewoon chillen willen.. maar wil maar aangeven dat je post naar mijn idee niet helemaal waarheidsgetrouw is.. je haalt 2 extremen aan als tegenpolen om te doen alsof wat in het algemeen geldt niet klopt..
Je hebt gelijk, het verschilt per situatie. Niet iedereen wil alleen met vriendinnen chillen, niet iedereen wil door gasten worden aangesproken. Maar ik ken niemand met de mindset 'Als het 's avonds niet lukt, dan probeer ik het maar overdag' :p Het is allebei erg leuk. Ik heb al genoeg dames gesproken die het geweldig vonden dat ik er het 'lef voor had'. Persoonlijk vind ik het allebei tof om te doen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:34:38 #158
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120680274
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
Ik ben ooit bijna bij een leuke jongen achterop een scooter gesprongen op straat die me een lift aan wilde bieden, maar ik durfde niet. Heb er achteraf wel spijt van gekregen, hij zag er leuk uit, het was supermooi weer en ik had 'm best kunnen opdragen om me naar het dichtstbijzijnde terras te brengen :)

Dus ik denk dat het zeker mogelijk is om iemand op straat te scoren, mits je het goed aanpakt en er niet uit ziet als een engerd. :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  zondag 23 december 2012 @ 18:36:11 #159
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120680337
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het verschilt per situatie. Niet iedereen wil alleen met vriendinnen chillen, niet iedereen wil door gasten worden aangesproken. Maar ik ken niemand met de mindset 'Als het 's avonds niet lukt, dan probeer ik het maar overdag' :p Het is allebei erg leuk. Ik heb al genoeg dames gesproken die het geweldig vonden dat ik er het 'lef voor had'. Persoonlijk vind ik het allebei tof om te doen.
Oke ja :P kan me er zo ook wel in vinden als je het zo zegt. Denk er misschien ook wel wat anders over o.a. omdat ik laatst een PUA filmpje heb gezien van een onzeker persoon die op straat meiden moest aanspreken enzo :') Bedoel het is gewoon een beetje apart voor genoeg mensen om te doen dat ik denk dat er toch wel wat aparts is aan genoeg mensen die wel op straat zo aanspreken snap je. En ja er zitten ook gewoon mensen tussen die het doen omdat ze het kunnen en er succes mee hebben en dat is alleen maar goed dan :7
we dan
pi_120680366
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik ben ooit bijna bij een leuke jongen achterop een scooter gesprongen op straat die me een lift aan wilde bieden, maar ik durfde niet. Heb er achteraf wel spijt van gekregen, hij zag er leuk uit, het was supermooi weer en ik had 'm best kunnen opdragen om me naar het dichtstbijzijnde terras te brengen :)

Dus ik denk dat het zeker mogelijk is om iemand op straat te scoren, mits je het goed aanpakt en er niet uit ziet als een engerd. :)
tuurlijk kan dat. mits de timing en je woordvoer in orde zijn. :)
  zondag 23 december 2012 @ 18:37:40 #161
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680391
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je kan wel merken dat jij geen ervaring hebt met als vrouw over straat lopen, want dat gebeurt vaker dan je denkt hoor (en ik ben niets eens mooi) :)

Een compliment maken op straat is leuk, maar je moet het dan ook nog een stap verder zien te tillen. Lijkt me wel lastig, maar niet perse 'not done' zoals sommigen hierboven lijken te denken.
Klopt. al denk ik dat ik onderhand meer vrouwen heb gesproken dan jij ;) De meesten zijn stomverbaasd (op een leuke manier) en zeggen dat ze dit nog nooit meegemaakt hebben, ook als ze erg knap zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 18:38:53 #162
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
  zondag 23 december 2012 @ 18:44:36 #163
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680658
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja :P kan me er zo ook wel in vinden als je het zo zegt. Denk er misschien ook wel wat anders over o.a. omdat ik laatst een PUA filmpje heb gezien van een onzeker persoon die op straat meiden moest aanspreken enzo :') Bedoel het is gewoon een beetje apart voor genoeg mensen om te doen dat ik denk dat er toch wel wat aparts is aan genoeg mensen die wel op straat zo aanspreken snap je. En ja er zitten ook gewoon mensen tussen die het doen omdat ze het kunnen en er succes mee hebben en dat is alleen maar goed dan :7
Het enige wat zo iemand doet is actief aan zichzelf werken, om de beste persoon die hij kan zijn naar boven te halen. Dat verdient alleen maar respect. Het boeit mij echt geen flikker of mensen dat raar vinden, als zulke mensen zich 'sociaal gewenst' blijven gedragen, gaan ze zich nooit ontwikkelen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:48:00 #164
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120680819
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het enige wat zo iemand doet is actief aan zichzelf werken, om de beste persoon die hij kan zijn naar boven te halen. Dat verdient alleen maar respect. Het boeit mij echt geen flikker of mensen dat raar vinden, als zulke mensen zich 'sociaal gewenst' blijven gedragen, gaan ze zich nooit ontwikkelen.
Zit wel wat in ja. Sowieso moet zo'n persoon doen waar hij baat bij heeft zolang het anderen niet schaadt. Iets raar vinden (door mij of anderen) maakt daarvoor niks uit. Maar toch knaagt het wel wat aan me gewoon omdat ik toch het idee heb dat vaak meiden meer hinder ervan hebben (hinder een groot woord in sommige situaties misschien) dan wanneer ze een 'sociaal geacepteerdere' locatie zouden kiezen om te versieren...
we dan
  zondag 23 december 2012 @ 18:49:40 #165
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120680902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja. Sowieso moet zo'n persoon doen waar hij baat bij heeft zolang het anderen niet schaadt. Iets raar vinden (door mij of anderen) maakt daarvoor niks uit. Maar toch knaagt het wel wat aan me gewoon omdat ik toch het idee heb dat vaak meiden meer hinder ervan hebben (hinder een groot woord in sommige situaties misschien) dan wanneer ze een 'sociaal geacepteerdere' locatie zouden kiezen om te versieren...
Die knappe vrouwen krijgen validatie zat, die kunnen echt wel wat hebben ;)
  maandag 24 december 2012 @ 02:47:56 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120705514
23-18 moet wel kunnen gok ik, zeker als jij de oudere partij bent.

Of meisjes van 18 boeiend genoeg zijn is een tweede.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120761398
Voor de zoveelste keer een chick die tegen me zegt: '' Ik snap niet dat jij nog geen vriendin hebt/hoe kan het dat jij al zo lang single bent'' :')

Leuk en aardig allemaal, maar het zijn altijd vriendinnen van mijn maten of meisjes met een vriendje oid, schiet je er ook weinig mee op :9

Hoe zit het met jullie, daten jullie wel enzo? Ik heb echt in heel 2012 geen een überhaupt date gehad, of anderzinds prive-contact met chicks.. Volgens mij ben ik toch echt niet lelijk maar ik begin nu toch wel een beetje te twijfel n :')
pi_120765980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:39 schreef InterMilan het volgende:
Voor de zoveelste keer een chick die tegen me zegt: '' Ik snap niet dat jij nog geen vriendin hebt/hoe kan het dat jij al zo lang single bent'' :')

Leuk en aardig allemaal, maar het zijn altijd vriendinnen van mijn maten of meisjes met een vriendje oid, schiet je er ook weinig mee op :9

Hoe zit het met jullie, daten jullie wel enzo? Ik heb echt in heel 2012 geen een überhaupt date gehad, of anderzinds prive-contact met chicks.. Volgens mij ben ik toch echt niet lelijk maar ik begin nu toch wel een beetje te twijfel n :')
Herkenbaar :') Niemand snapt het, maar niemand wilt je :')
  dinsdag 25 december 2012 @ 22:54:26 #169
240618 Micson
The lonely stoner
pi_120768547
quote:

Dat zeggen ze omdat ze je aardig vinden, niet omdat ze je woest aantrekkelijk vinden.
pi_120777821
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2012 22:54 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat zeggen ze omdat ze je aardig vinden, niet omdat ze je woest aantrekkelijk vinden.
Dat ja. Als ze jou hadden gewild dan hadden ze niet gezegd dat ze niet begrijpen dat je nog single bent maar het gewoon voor zich gehouden. Je bent op dit moment vast ideaal friendzone-materiaal.
  woensdag 26 december 2012 @ 14:48:06 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120784286
quote:

Ach ze proberen gewoon aardig te zijn.

Iedereen verder zonder treinkop-pogingen en slepende depressie's de Kerst door gekomen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120785647
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ze proberen gewoon aardig te zijn.

Iedereen verder zonder treinkop-pogingen en slepende depressie's de Kerst door gekomen?
Zoals ik al wel vaker zeg: met Kerst heb ik juist totaal geen last dat soort dingen. Vervelende is dan dat bij mij juist in januari weer wat meer gaat knagen, maar daar ga ik nu nog niet op vooruit lopen :')
  woensdag 26 december 2012 @ 15:50:55 #173
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120786089
Ik gebruik de feestdagen vooral voor zelf-reflectie, terugkijken naar wat ik bereikt heb het afgelopen jaar en vooruitkijken naar hoe het nog beter kan. En dan zie ik best wel een positief plaatje met nog veel ruimte voor groei, dus ik voel me eerlijk gezegd prima :) En dan reken ik die vervelende keelpijn waar ik nu last van heb even niet mee ;)
pi_120787784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:50 schreef Joanne35 het volgende:
Ik gebruik de feestdagen vooral voor zelf-reflectie, terugkijken naar wat ik bereikt heb het afgelopen jaar en vooruitkijken naar hoe het nog beter kan. En dan zie ik best wel een positief plaatje met nog veel ruimte voor groei, dus ik voel me eerlijk gezegd prima :) En dan reken ik die vervelende keelpijn waar ik nu last van heb even niet mee ;)
Terugkijken doe ik ook wel, maar niet slechts in deze tijd van het jaar; eigenlijk heb ik er (helaas) wel een handje van om er soms iets te veel in te blijven hangen :')

Vooruitkijken laat ik tegenwoordig juist maar zoveel mogelijk achterwege. Het afgelopen jaar leerde me dat dingen vaak toch helemaal anders lopen dan je ze voorzien hebt :P
pi_120788760
quote:
Dan moet je zeggen: "Dat zeggen ze allemaal." en dan moet je haar gezicht checken. Dan kun je lachen :)

Afgelopen jaar is op alle fronten een topjaar voor me geweest. Ik voel me niet zo als vorig jaar rond deze tijd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')