Ben & Jerry's? Bier?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
GOdver, ik kom nergens aan 10 euro voor alleen een pizza en bezorgen is pas vanaf 10 euro... wat zal ik er eens bij gaan bestellen??
Ijsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
GOdver, ik kom nergens aan 10 euro voor alleen een pizza en bezorgen is pas vanaf 10 euro... wat zal ik er eens bij gaan bestellen??
nog een pizzaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Salade?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende: [..] Nouja, niet zoveel nu. De echte rel was blijkbaar eerder, iets met Djeez? [..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Salade?Ik zat het nog te overwegen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik niet. En het wordt dus ook nergens uitgelegd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ik
Gewone colaquote:
JA LEG EENS UIT DAN!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ik
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewone cola![]()
Had laatst een feest waar ze geen cola light en geen zoete witte pauperwijn hadden.. Wat moet ik dan zuipen?![]()
![]()
Toen maar 3 glazen rose heul snel gezopen. Het werd met elk glas lekkerder.
Tegen de tijd dat de rose op was vond ik de droge wijn ook prima![]()
mooi is datquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewone cola![]()
Had laatst een feest waar ze geen cola light en geen zoete witte pauperwijn hadden.. Wat moet ik dan zuipen?![]()
![]()
Toen maar 3 glazen rose heul snel gezopen. Het werd met elk glas lekkerder.
Tegen de tijd dat de rose op was vond ik de droge wijn ook prima![]()
Je wordt wel degelijk dik als je veel gewone cola zuipt hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ergste is dat van die paupers echt denken dat het helpt
Ik moet er ff 1 op bed gooien, strax in den FB, ok?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik niet. En het wordt dus ook nergens uitgelegd.
Zulks een mooi procesquote:
Joh, Stef kan best wachten, misschien wil hij het ook lezenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet er ff 1 op bed gooien, strax in den FB, ok?
Ik denk ook dat dat bedoelt wordtquote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wordt wel degelijk dik als je veel gewone cola zuipt hoor
Alleen cola light naast je supersize dubbeldwarse mckutburger heeft niet heul veul nut
Jaaaa.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet er ff 1 op bed gooien, strax in den FB, ok?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, Stef kan best wachten, misschien wil hij het ook lezen
Spelvoud gequotequote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat bedoelt wordt
Ja dat laatste bedoel ik dusquote:Op donderdag 20 december 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wordt wel degelijk dik als je veel gewone cola zuipt hoor
Alleen cola light naast je supersize dubbeldwarse mckutburger heeft niet heul veul nut
Dat vind ik altijd zo'n gejankquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar soberso is cola slecht, in light zit weer andere zooi
Wat had je voor statistiek btw? En filo?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar soberso is cola slecht, in light zit weer andere zooi
Je mag alleen maar linksdraaiende kruidenthee en water drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gejank
Misschien als je 10 liter op een dag drinkt ja...
Volgens mij is 1 liter ook niet echt gezond.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n gejank
Misschien als je 10 liter op een dag drinkt ja...
Ah, good to knowquote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag alleen maar linksdraaiende kruidenthee en water drinken
allebei niet geweestquote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat had je voor statistiek btw? En filo?
EEN HATER!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
Iemand heeft me ontvolgd op bloglovin'
Thehehehe, pannenkoekquote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
CiO, cognitie en BIT, SPSS ga ik ook niet want dan moest ik vandaag nog alle modules maken
Ja het gaat echt super fantastisch met mijquote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thehehehe, pannenkoek
Heb jij effe een lindytje gepulld
Kneus!! Waarom ga je bij spss niet effe kijken? Je mag alles meenemen!!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het gaat echt super fantastisch met mij
Omdat het kan.quote:
Omdat je dan soberso te weinig tijd hebt, ik kan het wel maar ik moet wel die modules doorwerken zodat ik ongeveer weet waar het zit, dan heeft gaan geen zinquote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kneus!! Waarom ga je bij spss niet effe kijken? Je mag alles meenemen!!
Serieus, maar wel de hele dag haken en op fok zitten?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan.
Nee statistiek niet omdat ik daar te laat voor was, ik kan er geen hol van en dan kun je niet zomaar een week vantevoren beginnen. Ik ga daar morgen mee beginnen en dan gaat brum mij helpen en dan hopelijk het hertentamen maken.
SPSS stelt niks voor maar je moet de modules wel maken, maar dat ga ik niet doen in 1 avond, dus ook herkansing.
En filo had ik te veel tijd verspilt aan het kenserboek lezen waar ik niet doorheen kwam dus geen tijdm eer om wat wel nuttig was te leren -> herkansing
Hmm... je kan ook kijken daar welke toets je moet doen en hem terplekke doorwerkenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je dan soberso te weinig tijd hebt, ik kan het wel maar ik moet wel die modules doorwerken zodat ik ongeveer weet waar het zit, dan heeft gaan geen zin
Heb je dan niet dikke tijdsnood? De vorige x was ik al amper op tijd klaar en toen had ik het wel doorgewerktquote:Op donderdag 20 december 2012 19:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... je kan ook kijken daar welke toets je moet doen en hem terplekke doorwerken
Heb ik ook zo gedaan vorig jaar :")
Neh, viel wel mee geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan niet dikke tijdsnood? De vorige x was ik al amper op tijd klaar en toen had ik het wel doorgewerkt
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
MIJN GROENTE IS ER NOG NIET!!!
IK HEB AL VIJF MINUTEN GELEDEN BESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Net of ik dat onthouden heb van vorig jaar.... ??quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg je voor deze meer dan een uur? Want dan ga ik wel
Ik ook niet, filo.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je hebt filo niet eens geprobeerd dus.
IS HET AL MAART??quote:
CARAVANMEETquote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JA EN MIJN PIZZA IS ER NOG STEEDS NIET!!!!!!!!!!!
wat mis ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Gothic breda pehehehhehehehehhehehhe...
Smakelijk !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef PriemGirl het volgende:
Mweheheh jouw hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
snowmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wtf is dat voor enge pop achter jou
Kun je die niet 'per ongeluk' kapot laten vallenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ons FANTASTISCH beeld gekregen van schoonouders vorig jaar met sint ()
prachtig!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ons FANTASTISCH beeld gekregen van schoonouders vorig jaar met sint ()
Helaas niet; want het is van houtachtig plastiek iets...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je die niet 'per ongeluk' kapot laten vallen![]()
Ja wie zou daar nou niet jaloers op zijnquote:
Kutquote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helaas niet; want het is van houtachtig plastiek iets...
hont de schuld gevenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
En 'samson heeft het kapot gebeten' is ook niet geloofwaardig?![]()
'Het huis stond in de brand maar er is geen schade, oh wacht dat beeld...'
nee?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Mirjam het volgende:
er was ingebroken en de inbreker heeft enkel het beeld meegenomen
Terugstaren terwijl je heeeel de pizza in je eentje opeetquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
Sien is een staredown aan het doen om mijn pizza van me te krijgen
hoezoquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel mij een beetje bipolair![]()
Ik ga binnen 20 minuten van:quote:
zo heerlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Terugstaren terwijl je heeeel de pizza in je eentje opeet
Ja, gelukkig gaat het idd zo als je bipolair bentquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga binnen 20 minuten van:
IK GA DIE TOETS AMKEN IK HEB MAAR 19 PUNTEN NODIG
NEE IK GA TOCH NIET GEEN NUT
OH TOCH WEL IK GA HET GEWOON HALEN 2.5 UUR KOMT GOED
NEE TOCH NIET
OH TOCH WEL.
en dan goeen matigen enthousiasten gevoel afgewisseld met kutgevoel
Gelukkig heb ik er geen ervaring mee en is dit voor mij bipolairquote:Op donderdag 20 december 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gaat het idd zo als je bipolair bent
Gewoon maken johquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE TOCH NIET
OH TOCH WEL.
Truequote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er geen ervaring mee en is dit voor mij bipolair
Nee, dat krijg ik dan niet meer weg... zo'n pizza is redelijk grootquote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken mensen die die korstjes dan met knoflooksaus naderhand opeten
Ja maar, na het eten als ze weer honger hebben. Na een uur of 2quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat krijg ik dan niet meer weg... zo'n pizza is redelijk groot
GA NOU GEWOONquote:Op donderdag 20 december 2012 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE TOCH NIET
OH TOCH WEL.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken mensen die die korstjes dan met knoflooksaus naderhand opeten
Die hers zijn 11-18 januariquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
GA NOU GEWOON
Volgend semester wil je 8 vakken of zo? Denk je dat je daar als die hers nog bij kan doen anders en alles halen?
NIET!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar, na het eten als ze weer honger hebben. Na een uur of 2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ex bestelde altijd friet moeilijk maar kreeg het dan niet op. En dan bewaarde hij het en at het een paar uur later koud op.. Koude friet met koude satesaus en zoquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En morgen nano sim halen, die activeren ze dan meteen en alles
dat doet mijn opa ook met al het eten. werd je wakker, kwam je de keuken in en dan zat hij koude pizza te eten of koude aardappels enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
de mijne ontbijt zonder blikken of blozen met chinees vreten van de vorige dag.
warm of koud, care.
ontbijt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja jullie hebben écht goeien ideeën
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dat doet mijn opa ook met al het eten. werd je wakker, kwam je de keuken in en dan zat hij koude pizza te eten of koude aardappels enzo
[ link | afbeelding ]
Oh gaaaaaadverquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
warm of koud, care.
ontbijt.
ja en restjes zelfs 4 bonen of 2 aardappels werden bewaardquote:
Ik vond hem redelijk briljant jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn gothic breda doet het goed!
quote:
hier ook niet maar ik dacht dat het een plaatje was, dus minder teleurstellingquote:
nu?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Winkels in de stad waar ik iets kan laten printen? any thoughts?
Is het veel?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Winkels in de stad waar ik iets kan laten printen? any thoughts?
oh goeien, die moet ik ook nog een keer kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik weet niet waarom ik vampire sucks op heb staanHoe slecht kan een film zijn
Ge moet er ook... op klikkenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hier ook niet maar ik dacht dat het een plaatje was, dus minder teleurstelling
Doen ze bij SQ thuis ookquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
warm of koud, care.
ontbijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Samson is bang voor het beeldquote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
Wat gebeurt er dannn met Samson???
Als het niet lukt kan het ook wel hier hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 pagina;s, maar ff proberen om in kleur te printen
overschrijven?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 pagina;s, maar ff proberen om in kleur te printen
Ja, da wisten wij, maar die blijft hangen in de buffering.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ge moet er ook... op klikken
Direct link dan? http://s4.photobucket.com(...)current=IMG_0287.mp4
Ho ho, ze piepen het wel op he!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze bij SQ thuis ook.
Ik kan het niet eens weg krijgen om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te vreten.
Laat staan om het niet avonds nog een keer op te warmen, maar de volgende dag koud als ontbijt op te "smikkelen".
Zo aan het einde van de week prima te doen. Woensdag was t al heel rustig in de biebquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen op school kan ook wel, maar het is met tentamens echt aids om een lege pc te vinden om te kunnen printen
sushi gemaakt en over, lekker als ontbijtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen ze bij SQ thuis ook.
Ik kan het niet eens weg krijgen om 2 dagen achter elkaar hetzelfde te vreten.
Laat staan om het niet avonds nog een keer op te warmen, maar de volgende dag koud als ontbijt op te "smikkelen".
Ja dat zei ik tochquote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
En je hebt mijn verkeerde geleverde kuttrui aan
Morgen kan het ook hierquote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen op school kan ook wel, maar het is met tentamens echt aids om een lege pc te vinden om te kunnen printen
Good luckquote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst vechten met de printer en word
ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Al mijn taarten zijn op, heb met moeite nog 2 stukjes voor thuis voor Koos en mij kunnen veroveren![]()
Weet iemand trouwens of je kant en klare playlists van Spotify kunt "halen"?
Ik ken het verder niet, maar wel hebben sinds gisteren een proefabo en feestje zaterdag
neinnnquote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch voor die nummers betalen?
en hoe krijg ik die op ons systeem?quote:
neequote:Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch voor die nummers betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:
hoe ik een kant en klare playlist van spotify "haal" voor op het systeem hieroquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze wil de playlist van spotify uit spotify halen he?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef bleiblei het volgende:
http://sharemyplaylists.com/
Kies een leuke, klik op "Play now", het linkje opent Spotify, klik hier en daar op ja en nee en voila.
De playlist zit in spotify.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze wil de playlist van spotify uit spotify halen he?
ik zit nu op laptop dus moet even registeren, maar volgens mij werkt het jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:47 schreef bleiblei het volgende:
http://sharemyplaylists.com/
Kies een leuke, klik op "Play now", het linkje opent Spotify, klik hier en daar op ja en nee en voila.
De playlist zit in spotify.
Ik denk (let op, denk) dat dit ook zo werkt voor de proef abo's. Maar voor de premium abo's werkt dat iig. perfect.
op tv/mediacentre/nerdding van Koos hieroquote:Op donderdag 20 december 2012 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Okee, maar waarom zou je dat willen? Om een menukaart van de nummers te printen voor de gasten? Of begrijp ik je vraag dan niet.
Je kan sowieso geen nummers in spotify selecteren en dan exporteren naar mp3 ofzo.
Daar is Spotify nml. niet voor bedoeld.
Voor sharemyplaylist hoef je toch niet te reggen als je er een playlist vanaf wil trekken?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit nu op laptop dus moet even registeren, maar volgens mij werkt het ja
Grazie!
ik kan het bestand niet openen zonder registratiequote:Op donderdag 20 december 2012 20:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor sharemyplaylist hoef je toch niet te reggen als je er een playlist vanaf wil trekken?![]()
Is mobiel iig. niet nodig.
Moet je niet gewoon je Spotify login invullen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik kan het bestand niet openen zonder registratie
ja die had ik zelf nog niet, alleen Koosquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon je Spotify login invullen?
Hier knalt ie die playlist echt linea recta spotify in zonder extra schermpjes.
En een sharemyplaylist account heb ik nooit aangemaakt.
Of dat is inderdaad een free vs. premium dingetje.
kut, ik had voor mezelf verkeerde emailadres opgegeven, hotmai.com i.p.v. hotmail.comquote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Thanks for registering, Hans de Beuker!
You have been logged in and an email has been sent to blablabla@blabla.com confirming your registration.
Hadden ze wel worteltjes met rijst zonder kruiden?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef Dwyn het volgende:
Lekker uit eten geweest![]()
Omdat ik deze week nog niet genoeg uit eten ging!
JE BENT OOK OUD!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
iK VOEL ME OUD, IK (hoerencapslock![]()
![]()
) snap geen kut van hedendaagse snufjes
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Eendenboutquote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hadden ze wel worteltjes met rijst zonder kruiden?
en een halve tomaatquote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hadden ze wel worteltjes met rijst zonder kruiden?
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
JE BENT OOK OUD!BUUUHUUUUUHUUUUUUUUUUUUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heet vanaf nu Lalalalala Geld als username daaro
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
nomnomnom!quote:
toch niet die gedroogde meuk? Van die houten stokjesquote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso bieslook te veel want dat zat bijna overal op.
Nee, dit waren van die slappe gevallen. Ja, bovenop de eed. Ik heb het eraf gehaald omdat het ook al op mijn voorgerecht zat.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toch niet die gedroogde meuk? Van die houten stokjes
En niet bij de eend toch???
Theheheh schijterd dat het isquote:
wat een combiquote:Op donderdag 20 december 2012 21:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dit waren van die slappe gevallen. Ja, bovenop de eed. Ik heb het eraf gehaald omdat het ook al op mijn voorgerecht zat.
Ja, we hadden het allemaal op ons bord liggen en mijn ma had spareribs, mijn pa twee soorten vlees aan een spies en mijn zusje kip.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat een combi
ik heb ooit 3 x dezelfde gore salade gehad in 1 menu
Voorgerecht, bijgerecht en naast mijn vleesch ;')
quote:
ah, dus je had nog het meest luxe gerecht daar ookquote:Op donderdag 20 december 2012 21:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, we hadden het allemaal op ons bord liggen en mijn ma had spareribs, mijn pa twee soorten vlees aan een spies en mijn zusje kip.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zijn de deur bij de buurjongen aan het open boren omdat hij de deur achter zich dicht had getrokken met de sleutel in het slot
'Boterzacht' stond op het menu.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, dus je had nog het meest luxe gerecht daar ook
Was het confit? Dus heel zacht gaar eendenbout?
als het wat vettig was, was het vast confit, heerlijk is datquote:
Ik denk het wel danquote:Op donderdag 20 december 2012 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als het wat vettig was, was het vast confit, heerlijk is dat
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt me nu al stom met Spotify![]()
Gangnam style
whoppa gangnam stylequote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt me nu al stom met Spotify![]()
Gangnam style
checkquote:
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekkere kleffe negerkont boven op je tas en nu al je stiekem meegesmokkelde appie heijn broodjes plat?
lamequote:Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil natuurlijk met alle liefde mijn tas weghalen maar ik had niet eens gezien dat ie eraan kwam, dus een beetje waarschuwing was wel aardig geweest.
wat voor bedrijf werkt Cif voor? Ik vind het een beetje lomp hoor van die klant, daar mag je als bedrijf toch ook wel zeggen "mazzels, morgen ben je de eerste' ;')quote:Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zit nog op het werk![]()
Fijn ook.. Had klant gebeld dat het allemaal klaar moest zijn voor morgen 13u want dan hebben ze kerstborrelDat cif hierdoor vanavond de hele tijd moet werken en zelf geen kerstborrel kan hebben; boeit ze natuurlijk niet
Sommige klanten![]()
Wij zijn beide IT-ersquote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor bedrijf werkt Cif voor? Ik vind het een beetje lomp hoor van die klant, daar mag je als bedrijf toch ook wel zeggen "mazzels, morgen ben je de eerste' ;')
gratiesjquote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Incantrix het volgende:
Is spotify in de aanbieding ofzo?
Oh ok... nou ja, als je dat als bedrijf aan biedt is dat natuurlijk prima. Maar klanten met zulke eisen ;')quote:Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij zijn beide IT-ers![]()
Systeembeheerder ook dus...
Tjah helaas.. soms moet dat.... ik had vandaag ook een klant aan de lijn dat ik vandaag nog iets moest doen; want morgen had ze verlof en het moest vóór het nieuwe jaar gebeuren. Gelukkig was het niet zó belangrijk (het was niet zo dat het hele netwerk plat lag); dus heb ik lekker gezegd dat ze 2 januari de eerste is![]()
Ah, vriendinnetje had ook zomaar ineens een proefabbo afgesloten, las ik net op FBquote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gratiesj
ik wil zaterdag gewoon mega playlist aan knallen en dan niet meer hoeven omkijken naar muziek
een wat?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Trouwensss, hebben mensen hier toevallig een Pou?
quote:
oh dat staat er denk ik helemaal los vanquote:Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, vriendinnetje had ook zomaar ineens een proefabbo afgesloten, las ik net op FB
En da's wel chill idd!
een soort van nep baby om digitaal te onderhouden die op poep lijktquote:Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb er een omdat m'n collega hem er bij mij op heeft gezet. En ik hem toch wel schattig vond.
![]()
owwww, bleh.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef PriemGirl het volgende:
Bleh voel me plots echt zwaar misselijk..Ik ga naar bed
Truste meiden.
Jep. Poep.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een soort van nep baby om digitaal te onderhouden die op poep lijkt
Hehe jaquote:Op donderdag 20 december 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zei ik tochDat ik die ook had
![]()
![]()
ik jâh auk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |