Ben & Jerry's? Bier?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
GOdver, ik kom nergens aan 10 euro voor alleen een pizza en bezorgen is pas vanaf 10 euro... wat zal ik er eens bij gaan bestellen??
Ijsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
GOdver, ik kom nergens aan 10 euro voor alleen een pizza en bezorgen is pas vanaf 10 euro... wat zal ik er eens bij gaan bestellen??
nog een pizzaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Salade?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ikquote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende: [..] Nouja, niet zoveel nu. De echte rel was blijkbaar eerder, iets met Djeez? [..]
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Salade?Ik zat het nog te overwegen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ik niet. En het wordt dus ook nergens uitgelegd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ik
Gewone colaquote:
JA LEG EENS UIT DAN!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooow, Djeez, mjah.. Dat verhaal ken ik
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewone cola![]()
Had laatst een feest waar ze geen cola light en geen zoete witte pauperwijn hadden.. Wat moet ik dan zuipen?![]()
![]()
Toen maar 3 glazen rose heul snel gezopen. Het werd met elk glas lekkerder.
Tegen de tijd dat de rose op was vond ik de droge wijn ook prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |