abonnement Unibet Coolblue
pi_120715016
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ik dacht in de pauze snel even naar de Jumbo te gaan... man man man.
Daarnaast ben je ook niet de enige die nog snel even boodschappen wil doen...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 24 december 2012 @ 13:44:20 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120716130
quote:
9s.gif Op maandag 24 december 2012 12:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja precies, in Zeeland is het immer mooi weer!
Precies. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 24 december 2012 @ 13:44:34 #28
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120716137
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ik dacht in de pauze snel even naar de Jumbo te gaan... man man man.
FAIL!!!!!!!!!!!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 24 december 2012 @ 14:28:52 #29
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_120717584
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Precies. :Y
Niet hopen! Op Ameland, daar wel _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_120733703
Hey, even een vraagje(als iemand het antwoord tenminste weet hier).
Ik ben bezig met een stage i.v.m. een deeltijd studie die ik volg.
Ik krijg echter geen stagevergoeding en heb dus een deeltijd baantje ernaast waar ik c.a. 20 uur per week mee bezig ben. (over 2-3 dagen verspreid, taxichauffeur)
Daar ik een stageopdracht heb die ik voor 95% vanuit huis kan doen verdeel ik mijn tijd over de stage en het werk. Helaas wil mijn stage steeds pas 1 of 2 dagen van te voren een afspraak maken dat ik bij haar langs kom om de voortgang te laten zien/bespreken. Dit doen we ook veel via de mail, dus het langskomen is gewoon een extra bespreek moment als het ware.
Nu is het zo dat ik al 2 keer niet heb kunnen komen/ afspreken omdat ik ofwel dat andere werk had OF zelf al wat anders had gepland.
Stage doet er nu moeilijk over dat ik 5 dagen per week met stage bezig met zijn en dat het dus gewoon moet kunnen om van mij te eisen dat ik de volgende dag langs kom.
Hier ben ik het niet mee eens; natuurlijk, ik ben c.a. 36-40 uur per week wel met stage bezig.

Nu eist stage dat ik dus langs kom wanneer het hun uitkomt, (vrijdag's, terwijl ik juist op de planning van het taxiwerk heb doorgegeven op vrijdag beschikbaar te zijn). en dat ik het ander bedrijf dus maar hun planning aan moet laten passen terwijl ik sowieso de maandag en dinsdag beschikbaar ben(wat de afgelopen maand ook steeds de dagen waren waarop stage wou dat ik langs kwam).

1Lang verhaal kort:
Mijn vraag is of stage het kan maken om een dag van te voren te eisen dat ik langs kom terwijl ik geen vaste werktijden/dagen heb en zij mij daar ook in vrij laten?
Tevens, zij zijn van mening dat ik eerst toestemming van hun had moeten vragen om een bijbaantje te mogen nemen, wat vinden jullie daarvan? Zelf vind ik dat nogal absurd; het bijbaantje conflicteert niet met de stagewerkzaamheden namelijk op het enkele feit dat ik niet zo flexibel ben in het langskomen als dat stage van mij eist.

Overigens heb ik regelmatig alternatieve dagen aangeboden waarop ik langs kon komen; hierop reageerden zij vrijwel niet(op 1 keertje een "dan kan ik niet" na).

Oja, het voorstellen:
Hey, ik ben Marco en loop stage bij een bedrijf wien's naam ik nu nog niet ga noemen(weet niet of ze meelezen.) maar waarvan ik wel kan vertellen dat ik een ICT opdracht uitvoer en voor hun hun complete IT op schop ga nemen. Hiervoor krijg ik geen vergoeding, reis ik met regelmaat honderden kilometers(wat een hobby van mij is; auto rijden) en werk ik als taxichauffeur bij een van de grote centrale's in de regio. Daarnaast studeer ik deeltijd Business IT and Management.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120740212
Lang verhaal kort, ja dat kunnen ze, zelf als je er geen vergoeding voor krijgt.

Wat je bijvoorbeeld wel in goed overleg kan voorstellen, is om een vaste wekelijkse dag altijd op locatie te zijn in plaats thuis. Hierdoor is het kortsluiten en het bespreken van de voortgang voor je begeleider ook makkelijker. Diegene weet dat je altijd op bijvoorbeeld dinsdag aanwezig bent.. en stel dan ook voor om altijd in de ochtend (rond 10u) of in de middag (14u) even te gaan zitten.

Dit is voor het bedrijf ook makkelijker te plannen. Niks is zo makkelijk om een afspraak in Outlook aan te maken met een terugkeerpatroon. Dan staat de afspraak altijd vast ;)

Misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een stage is om werkervaring te doen bij een bedrijf. Als het stagebedrijf jou de vrijheid 95% van de tijd thuis te laten werken, vraag ik mij af of dat wel zo verstandig is?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_120745002
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:26 schreef PieterBas het volgende:
rbeeld wel in goed overleg kan voorstellen, is om een vaste wekelijkse dag altijd op locatie te zijn in plaats thuis. Hierdoor is het kortsluiten en het bespreken van de voortgang voor je begeleider ook makkelijker. Diegene weet dat je altijd op bijvoorbeeld dinsdag aanwezig bent.. en stel dan ook voor om altijd in de ochtend (rond 10u) of in de middag (14u) even te gaan zitten.

Dit is voor het bedrijf ook makkelijker te plannen. Niks is zo makkelijk om een afspraak in Outlook aan te maken met een terugkeerpatroon. Dan staat de afspraak altijd vast

Misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar een stage is om werkervaring te doen bij een bedrijf. Als het stagebedrijf jou de vrijheid 95% van de tijd thuis
Tja, het stagebedrijf heeft me een opdracht gegeven waarbij het enige is wat ik op lokatie moet doen het aanleggen van een Narrowcasting en nieuw netwerk.
Probleem is echter dat zij alle dagen die ik voorstel gewoon negeert.
Nu wil ze dus ook een vast patroon afspreken, maar volgens haar kan dat alleen op de vrijdag; een dag waarop ik dus niet beschikbaar ben, omdat ik dan bij dat ander bedrijf zit (Moest daar voor de 20e mijn beschikbaarheid doorgeven.)(wat ik haar ook ruim van te voren heb gemeld, maar waar zij uiteraard weer niks mee heeft gedaan.) Ze wil graag dat ik voor oud en nieuw nog bij haar langs kom, maar alle dagen die ik voor stel kan/wil ze niet of negeert ze. Ik kon vandaag bij haar zijn, had haar dat ook gemaild vorige week(zij wou donderdag dat ik die vrijdag bij haar kwam, maar toen kon ik niet), en haar enige reactie was dat we maar een vaste planning moesten maken, verder geen voorstel of wat dan ook. ze stuurt me nu steeds dus de dag ervoor een mailtje van "Morgen kom je bij mij" en dan verwacht ze dat(als ik andere afspraken had) dat ik dat allemaal afzeg voor haar ook al is het mijn ander werk of een of andere belangrijke afspraak.

Ik ben zelf dus van mening dat ze die flexibiliteit alleen van mij kan en mag verwachten mits ze ook daadwerkelijk een adequate stagevergoeding betaald. Anders heb ik namelijk geen keuze en moet ik er wel een ander baantje naast doen om zo de vaste lasten te kunnen betalen(en dus de auto zodat ik af en toe naar haar kan..).
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_120750457
c_/
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120751569
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 07:28 schreef The_Dean het volgende:
c_/
Jij bent er vroeg bij :P

Allemaal fijne dagen :D
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_120751768
Ja, ritje Kerkrade :9
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 25 december 2012 @ 11:35:54 #36
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120752465
c_/

Prettige kerstdagen allemaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_120756726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
c_/

Prettige kerstdagen allemaal.
Insgelijks!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  dinsdag 25 december 2012 @ 14:04:15 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120756752
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Insgelijks!
bedankt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 26 december 2012 @ 06:10:51 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120776613
c_/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_120776822
c_/
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120808516
c_/
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 27 december 2012 @ 11:07:05 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120810623
c_/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_120856953
c_/
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120857006
Kerstman zat in een trollbui en gaf mij een eipod.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_120901450
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Lithia het volgende:
Kerstman zat in een trollbui en gaf mij een eipod.
_O-
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120901451
c_/
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_120902161
Om een oud en nieuw traditie hoog te houden.. een staatslot gekocht.. en uiteraard weer niks winnen :)
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:53:26 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120903095
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Lithia het volgende:
Kerstman zat in een trollbui en gaf mij een eipod.
:D _O-

Ik heb helemaal niets gehad. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:53:41 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120903101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 09:54 schreef PieterBas het volgende:
Om een oud en nieuw traditie hoog te houden.. een staatslot gekocht.. en uiteraard weer niks winnen :)
Heb je als eindcijfer een 9?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:53:51 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_120903106
c_/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')