JA DAT CARAVAN DIT DAT ALLESquote:
GODVER SJAAN!!!! Hou je bakkes!! Ik wist het heul nog niet dat er sale wasquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Lindytje het volgende:
Nog een reden waarom het goed was dat ik hier minder kwam
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Ben je nog afgevallen? Ben je weer aangekomen? Pas je nog in je jurk?
Oh, kijk eens aan! Niks aan de hand danquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jurk heb ik pas 30 november besteld, dat moet wel lukken
Maar ja, stoppen met roken + luiheid heeft er voor gezorgd dat ik meer heb gevreten dan goed is.
2 januari weer verder
ja, dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Niet lijnen met kerst. Tegen beter weten in afgelopen weekend op de weegschaal gestaan![]()
![]()
Ik ontken allesssss vooral de chocolade
Chocolade-apestaartjequote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Niet lijnen met kerst. Tegen beter weten in afgelopen weekend op de weegschaal gestaan![]()
![]()
Ik ontken allesssss vooral de chocolade
hehe, ja en door die korsetten zie je er toch wel slank uitquote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan! Niks aan de hand dan![]()
Ja, die wil ik ook een onder mijn jurk!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehe, ja en door die korsetten zie je er toch wel slank uit![]()
Da's omdat je nou een bjoetieblogger bentquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik word gepest op fok
dat valt best mee, Dwyn en Bambi pesten we veel harderquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik word gepest op fok
en dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat je nou een bjoetieblogger bent
JOnguh!! Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat valt best mee, Dwyn en Bambi pesten we veel harder
ja daarom doen we het ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh!! Ik kan wel wat hebben hoor
Dat is wel een goeden reden idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat je nou een bjoetieblogger bent
gratis hema zooi?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik mag 31 dec trouwens naar Hema persevent. Goodiebag dit dat alles
Mag ik dan wel mijn frustraties op mezelf uiten in je krasschuur? Please?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daarom doen we het ook!
*poke*
Ik werk bij de hema en jij hebt gewoon meer info dan ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik mag 31 dec trouwens naar Hema persevent. Goodiebag dit dat alles
Maar ik vind wel dat je te weinig komt.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden reden idd.
gewoon d'r blog saboteren met haatcommentsquote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat je te weinig komt.
Kunnen we daar een petitie tegen tekenen ofzo?
Je mag de mijne wel lenenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook een onder mijn jurk!!
ja, mag ook onder de duiventil, zeg maar?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag ik dan wel mijn frustraties op mezelf uiten in je krasschuur? Please?
Ik had het serieus drukquote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat je te weinig komt.
Kunnen we daar een petitie tegen tekenen ofzo?
voor om d'r linkerbeen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen
Nee?
Oeh... lastige kwestie....quote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, mag ook onder de duiventil, zeg maar?
Dan kan ze een blog schrijven over haters op je blogquote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon d'r blog saboteren met haatcomments
Ja, dan kan ik die om mijn been doenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen
Nee?
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan ze een blog schrijven over haters op je blog
quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik die om mijn been doen
Dan ga ik voor de krasschuurquote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel kans dat Mss daar dan al woont.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Masja heeft nog wel wat tips!
EHRMAHGERD JE BENT BEROEMDquote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens al meer dan 6000 bezoekers gehad de afgelopen 30 dagen. Dafuq.
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, Lindy is nu natuurlijk ook vriendinnen met masja
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, Lindy is nu natuurlijk ook vriendinnen met masja
Een fan!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
EHRMAHGERD JE BENT BEROEMD
Maar ik vind jouw blog ook echt leukkijk iedere dag
toch lees jij die aidsblog nog welquote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest gisteren wel weer lachen om Masja. "ZOMG KIEK HOE IK HIER MIJN ACTION KUT-KATTENSPEELTJE GRATIS KADO GEEF AAN HET ASIEL, ZO GUL BEN IK!"
Ook al nietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je ook vipkaartjes voor de schoonheidsglansparty Lin?
Ja toch? Want daar gaan we toch mijn 1 jaar getrouwd leven vieren? Cif kijkt er zo naar uit namelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je ook vipkaartjes voor de schoonheidsglansparty Lin?
Ik durf het niet te vragen... ik ben maar zo minquote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wil ze niet in je poesie album schrijven?
allemaal veertienjarige schaapjes hosselenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch? Want daar gaan we toch mijn 1 jaar getrouwd leven vieren? Cif kijkt er zo naar uit namelijk
Zal ik het voor je vragen? Of Schaar?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen... ik ben maar zo min
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch lees jij die aidsblog nog wel
OHJA!!!!!!!!!! JULLIE FEEST OP DE BGPARTY!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch? Want daar gaan we toch mijn 1 jaar getrouwd leven vieren? Cif kijkt er zo naar uit namelijk
Mooi zatquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
eigenlijk is je blog gewoon een goede SOG
Ja, wacht, dan moet ik eerst een poesiealbum kopen bij de eksiun!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik het voor je vragen? Of Schaar?
Weet ik niet... gok van niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk ook elke dag, maar dan in mijn blogreader. Telt ie die ook als visit?
dat is toch raar? Dus als je via blogreader of blogloving posts leest tellen die niet?quote:
uhuhquote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Oké, nog 1 peuk en dan ga ik echt bleekmiddel halen voor mijn haar en rode verf
Bloglovin wel, want die stuurt je naar de site.. stuurt jouw reader je ook naar de site? Of laadt ie daar het volledige artikel?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch raar? Dus als je via blogreader of blogloving posts leest tellen die niet?
Hmz.
Ah, de "nog 1 peuk"zin... Zo bekendquote:Op donderdag 20 december 2012 15:41 schreef Lindytje het volgende:
Oké, nog 1 peuk en dan ga ik echt bleekmiddel halen voor mijn haar en rode verf
Ohja!! Waarvan niemand weet voor wie 'ie isquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
en je sekreet santa pakketje posten![]()
Nee, want dan is de groothandel dicht geloof ikquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, de "nog 1 peuk"zin... Zo bekend![]()
Betekent dat je over een uur of twee wel op pad gaat
En dan maakt het toch niet meer uit, dus blijf je de rest van de dag fokkenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want dan is de groothandel dicht geloof ik
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja!! Waarvan niemand weet voor wie 'ie is
NEE WANT MIJN HAAR MOT ROOD!! JOnguh!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan maakt het toch niet meer uit, dus blijf je de rest van de dag fokken
Heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer willen ze nu een kookworkshop dinges met het werk gaan regelen... Ja gezellig enzo maar ik hoef echt niet elke maand met het werk iets te gaan doen op vrijdagavond![]()
![]()
Roepen "HALLO HEBBEN JULLIE GEEN VRIENDEN OFZO?"quote:Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer willen ze nu een kookworkshop dinges met het werk gaan regelen... Ja gezellig enzo maar ik hoef echt niet elke maand met het werk iets te gaan doen op vrijdagavond![]()
![]()
Ja dat zei ik net; maar mijn collega keek heel beteuterdquote:
CARAVANMEET!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net; maar mijn collega keek heel beteuterd
Moet ik nu een vrijdag opgeven in maart... maar dat wil ik niet want mogelijken caravanmeet
Jij kan geen enkele vrijdag in maartquote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net; maar mijn collega keek heel beteuterd
Moet ik nu een vrijdag opgeven in maart... maar dat wil ik niet want mogelijken caravanmeet
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
nee, google reader laadt gewoon het hele artikelquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bloglovin wel, want die stuurt je naar de site.. stuurt jouw reader je ook naar de site? Of laadt ie daar het volledige artikel?
Woeiiiiquote:
Ja maar tettenquote:
Huh, 20 weken 7 dagen per week? Ook 8 u per dag??quote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef Miezziej het volgende:
1 van mijn stagebegeleiders wilde mij maandag vrijgeven, de ander was het er niet mee eensBOEEEE IK WIL VRIJ ER IS DIE DAG TOCH BIJNA NIEMAND PFFFF
Zeur zeur klaag klaag
Ik dacht, dat doe ik wel ff, 20 weken 7 dagen per week werken enzoooo, maar het valt tegen
Hemaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huh, 20 weken 7 dagen per week? Ook 8 u per dag??
Waar werk jij dan als ik vragen mag?
Ja het is echt kutweerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zal me heel dankbaar zijn dat ik met zijn auto weg ben en hij op de scooter moest... het stopt niet meer met regenen![]()
![]()
![]()
Weet niet maar volgens mij zei ze dat netquote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke derp gaat er nou 20 weken lang 7 dagen per week bij de hema werken?
Doordeweeks stage (40 uur, bijna voorbij!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Huh, 20 weken 7 dagen per week? Ook 8 u per dag??
Waar werk jij dan als ik vragen mag?
Ohquote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Doordeweeks stage (40 uur, bijna voorbij!!) en zaterdag + zondag bij de Hema
Gelukkig niet; maar tochquote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja het is echt kutweer
Moet hij ver?
Ik ga mijn kerstmani serieus pas de 24e aanbrengenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gelukkig niet; maar toch![]()
Crap mijn nagellak alweer aan het afbijten... Die moet tot zaterdag goed blijven verdorie !!! *slaat zichzelf*
Is geen kerstmaniquote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga mijn kerstmani serieus pas de 24e aanbrengenwant afwassen
Oh ik dacht laatst dat je kerstboompjes aan het arten wasquote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is geen kerstmani![]()
die doe ik zondag pas
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welke derp gaat er nou 20 weken lang 7 dagen per week bij de hema werken?
Mag ik ook slaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap mijn nagellak alweer aan het afbijten... Die moet tot zaterdag goed blijven verdorie !!! *slaat zichzelf*
Pff klinkt zwaar! Moet je dan alle dagen behalve kerst ook werken? Dan wordt 1e kerstdag jouw eerste vrije dag in 20 weken tijd?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Doordeweeks stage (40 uur, bijna voorbij!!) en zaterdag + zondag bij de Hema
Meh das balen jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kerstpakket wordt zodadelijk gebracht
Alleen beetje jammer van het uitpakken dat een collega alvast een foto van de inhoud op fb gepleurd heeft
Ik was bijna 20 toen ik aangenomen werdquote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hema wilde mij niet toen ik 20 was want te oudZei de ouwe taart van 50 achter de informatiebalie
!
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kerstpakket wordt zodadelijk gebracht
Alleen beetje jammer van het uitpakken dat een collega alvast een foto van de inhoud op fb gepleurd heeft
Is ook wel gewaagd om op woensdag een mani voor zaterdag te makenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb wel eens vrij van stage, maar alleen voor tentamens en stageterugkom dagen, maar das ook alleen maar chillen eigenlijk hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff klinkt zwaar! Moet je dan alle dagen behalve kerst ook werken? Dan wordt 1e kerstdag jouw eerste vrije dag in 20 weken tijd?
Zeker maar anders had ik geen tijd meerquote:Op donderdag 20 december 2012 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ook wel gewaagd om op woensdag een mani voor zaterdag te maken
Dan moet het wel jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker maar anders had ik geen tijd meerVanavond moet ik logeerkamer in orde brengen aangezien vrijdagavond mijn ouders komen. Dus vrijdag kan ook niet; en zaterdag zijn we al weg
Is wel over nagedacht
Ja heb het beperkt tot mijn duim. Dus die vanavond opnieuw lakkenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan moet het wel ja
Extra laag topcoat vanavond?
Geen stress alles komt goed!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh jongens ik ben zenuwachtig
zennnnnn... Zal ik even in je tetten knijpen om je tot rust te brengen?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh jongens ik ben zenuwachtig
Aan de ene kant is het een goed teken want ik ben alleen maar zenuwachtig als ik geleerd hebquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
zennnnnn... Zal ik even in je tetten knijpen om je tot rust te brengen?
Purrrrrr gij lekker ding gijquote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het een goed teken want ik ben alleen maar zenuwachtig als ik geleerd heb
[..]Ja
Wajaaaaaaaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:40 schreef Mss het volgende:
OH HALLON IK HEB VERKANSIE DIT DAT ALLES TET AIDS HOE
SCHAREN GENIET DIT DAT ALLESquote:
Goh nou. Dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
mijn sekreet santa is niet zo goed in subtielen hints
Foto's worden geupd!
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goh nou. Dat had ik niet verwacht![]()
WTF is het via apple zelf?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lol @ SQ's sekreet santa
En godverrrrrr volgens mij hebben ze mijn iPhone bij de buurman afgegevenEn die is niet thuis
Soberso, waarom gaat zoiets duurs naar de buren en moet ik niet tekenen
Of het moet mijn sekreet santa pakketje zijn maar die zal vast niet met UPS komen
Ik weet niet 100% zeker of het em is want buurman is niet thuisquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF is het via apple zelf?
Daar stond bij mij kensergroot op de doos: ALLEEN OP DIT ADRES. of iets in die richting.
De macbook van mijn vader werd destijds veel te laat bezorgd omdat hij uit Ierland moest komen en er toen niks verstuurd kon worden ivm aswolk. Dus ik vond briefjes van de post, gebeld of ik het niet kon halen ofzo, voor het terug gestuurd werd. Nee, maar ze konden het wel naar mij versturenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF is het via apple zelf?
Daar stond bij mij kensergroot op de doos: ALLEEN OP DIT ADRES. of iets in die richting.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik heb heul geen nano sim dus ik kan er niks mee![]()
Dus dadelijk ff snel langs KPN en hopen dat ze die gewoon in de winkel hebben liggen want online aanvragen lukt niet
......quote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Potentiele rel in het zwangerschap en geboorte topic! Fuu, nu moet ik teruglezen.
ik zag 'm al iddquote:Op donderdag 20 december 2012 18:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Potentiele rel in het zwangerschap en geboorte topic! Fuu, nu moet ik teruglezen.
quote:
ik zie topicreporst nogal opvallend en dan klik ik altijd even om te checken of er geen goatses of opengesperde penissen staan, vandaarquote:
Die is in mijn AT gekomen toen ik daar postte voor Trix en Gabriel. Dus af en toe klik ik hem weer aan,quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie topicreporst nogal opvallend en dan klik ik altijd even om te checken of er geen goatses of opengesperde penissen staan, vandaar
Gij onschuld, je hebt al eens toegegeven dat je daar meeleestquote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is in mijn AT gekomen toen ik daar postte voor Trix en Gabriel. Dus af en toe klik ik hem weer aan,
Ja, maar dat komt dus daardoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gij onschuld, je hebt al eens toegegeven dat je daar meeleest![]()
Maar rel, ik ga kijken
dus je hebt serieus al een jaar zwangerschap en geboorte in je myat? Je weet dat je dat weg kan klikken?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is in mijn AT gekomen toen ik daar postte voor Trix en Gabriel. Dus af en toe klik ik hem weer aan,
Ja dat weet ik. Maar toen ging Trix er weer posten.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je hebt serieus al een jaar zwangerschap en geboorte in je myat? Je weet dat je dat weg kan klikken?
Dat wist je allang johquote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je hebt serieus al een jaar zwangerschap en geboorte in je myat? Je weet dat je dat weg kan klikken?
Komt u maar met de picsquote:Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik ga dus idd mijn haar helemaal ontkleuren voor ik het rood ga verven![]()
![]()
Morgern jonguh!! Daar ga ik in het donker maar niet meer aan beginnenquote:
en ze is 21 he? Student, maagd, die bambi?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat wist je allang joh
Bambi volgt zeker drie OUD-reeksen![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze is 21 he? Student, maagd, die bambi?
Bambi is ook lichtelijk engquote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
We vonden het toen ook al lichtelijk eng
Errrrrrquote:
5,5 is het meest effectieve cijferquote:Op donderdag 20 december 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Errrrrrik ga al huilen van blijdschap met een 5,5
Maar ik moest lachen om jouw opmerking
Ga je zometeen al je haar verven?
duh.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, als je nou getrouwd bent en gaat batsen en kinderen gaat kweken, ga je dan ook huismoeder worden?
Ik ga morgen vervenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Errrrrrik ga al huilen van blijdschap met een 5,5
Maar ik moest lachen om jouw opmerking
Ga je zometeen al je haar verven?
Indien mogelijk niet. Maar als de enige andere optie is om 4 dagen kinderopvang te doen, wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bambi, als je nou getrouwd bent en gaat batsen en kinderen gaat kweken, ga je dan ook huismoeder worden?
Hou je het dan tot carnaval en ga je als platinasnol???quote:Op donderdag 20 december 2012 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga morgen verven
Ik denk dat ik er dan heel mooi uit zie, misschien houd ik het wel hoerenblond
Al met Pimp over gehad? Vinden mannen heel geruststellendquote:Op donderdag 20 december 2012 18:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Indien mogelijk niet. Maar als de enige andere optie is om 4 dagen kinderopvang te doen, wel.
En ja, hier heb ik al over nagedacht.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al met Pimp over gehad? Vinden mannen heel geruststellend![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi weet al precies hoeveel kinderen ze wil met hoeveel jaar er tussen, de verhouding jongens / meisjes, met geboortejaar en namen en doopnamen.
Denk ik.
En welk type basisschool ze gaan volgenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Bambi weet al precies hoeveel kinderen ze wil met hoeveel jaar er tussen, de verhouding jongens / meisjes, met geboortejaar en namen en doopnamen.
Denk ik.
Carnavallen!!!! Ik ga alleen nooit carnavallen in stilburg... Misschien maak ik wel een uitzonderingquote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou je het dan tot carnaval en ga je als platinasnol???![]()
Volgend jaar word hoop ik mijn eerste carnaval
Truequote:Op donderdag 20 december 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geblondeerd haar past wel goed bij de campingsmoking
EN HOLO?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Carnavallen!!!! Ik ga alleen nooit carnavallen in stilburg... Misschien maak ik wel een uitzondering
Neh, heel snel daarna gaat er rood in!
En ze hadden ook lila en roze en en en en.... AL DIE MOGELIJKHEDEN!!!
Type basisschool?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En welk type basisschool ze gaan volgen![]()
En wat ze aan hebben op hun eerste communie
ze hebben een prela jonge.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar heb je al een relatie met Pimp of zitten jullie nog steeds in "it's complicated"?
Waarom doe je geen unicornpuke?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Carnavallen!!!! Ik ga alleen nooit carnavallen in stilburg... Misschien maak ik wel een uitzondering
Neh, heel snel daarna gaat er rood in!
En ze hadden ook lila en roze en en en en.... AL DIE MOGELIJKHEDEN!!!
protestanten doen geen communie!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En welk type basisschool ze gaan volgen![]()
En wat ze aan hebben op hun eerste communie
Die hadden ze ook nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom doe je geen unicornpuke?
DAT WEET IK TOCH HEUL NIETquote:Op donderdag 20 december 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
protestanten doen geen communie!!!
Montesori, Jenaplan, Freinet, Vrij onderwijsquote:Op donderdag 20 december 2012 18:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Type basisschool?
En mijn toekomstige kinderen gaan heel geen communie doen.
WAT EEN KUTWINKEL!quote:
Nog steeds it's complicated. Weet ook niet of we daar uit gaan komen hoor..quote:Op donderdag 20 december 2012 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar heb je al een relatie met Pimp of zitten jullie nog steeds in "it's complicated"?
Ik weet het niet precies.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog steeds it's complicated. Weet ook niet of we daar uit gaan komen hoor..
[..]
Ik weet het niet precies.Haha neuh, heb een idee van aantal, heb 2 namen die ik tof vind en wil het liefst iig van allebei één. Maar niks staat vast en verder dan dat gaat het niet.
Alleen nummer 1 en 4 zeggen mij iets...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAT WEET IK TOCH HEUL NIET
[..]
Montesori, Jenaplan, Freinet, Vrij onderwijs
Het komt allemaal aardig op hetzelfde neer moet ik zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen nummer 1 en 4 zeggen mij iets...
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het komt allemaal aardig op hetzelfde neer moet ik zeggen![]()
Jawel. Daarom denk ik ook niet dat we eruit gaan komen. Mijn geduld is best wel op, ik heb ook geen zin meer om er echt moeite voor te doen. Dus als hij die moeite niet gaat doen is het een beetje klaar zeg maar.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Bambi, wordt je zelf nou niet lijp van niet weten waar je staat? Ik word er al lijp van en het gaat niet eens over mij
neger?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik zat dus gisteren in de trein, en er was een jongetje dat moest opstaan van zijn klapstoel voor een mevrouw en in z'n buggy moest gaan zitten. Die werd me toch een partij boos
Hij begon keihard te krijsen dat ie boos was en ging die vrouw neerschieten met zijn pistool. Maar die kop erbijwerd je gewoon bang van.
Ik heb ook foto's maar die willen dus niet uploaden nu met de handige imgur app
trotsquote:Op donderdag 20 december 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
Hoppa, 1e wodka-cola achter de kiezen binnen 10 minuten, op naar nr 2
Heb je hem al rechtstreeks gevraagd wat hij nou wil? Want daar zijn mannen best gevoelig voor en dit keer is het geen garpquote:Op donderdag 20 december 2012 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Daarom denk ik ook niet dat we eruit gaan komen. Mijn geduld is best wel op, ik heb ook geen zin meer om er echt moeite voor te doen. Dus als hij die moeite niet gaat doen is het een beetje klaar zeg maar.
Ik heb hem gevraagd hoe hij hierin stond. Ik heb niet de exacte woorden 'wat wil je nou' gebruikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je hem al rechtstreeks gevraagd wat hij nou wil? Want daar zijn mannen best gevoelig voor en dit keer is het geen garp
Werkgelegenheidquote:Op donderdag 20 december 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik zat dus gisteren in de trein, en er was een jongetje dat moest opstaan van zijn klapstoel voor een mevrouw en in z'n buggy moest gaan zitten. Die werd me toch een partij boos
Hij begon keihard te krijsen dat ie boos was en ging die vrouw neerschieten met zijn pistool. Maar die kop erbijwerd je gewoon bang van.
Ik heb ook foto's maar die willen dus niet uploaden nu met de handige imgur app
En wat zei hij toen?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd hoe hij hierin stond. Ik heb niet de exacte woorden 'wat wil je nou' gebruikt.
Dat hij het nog geen relatie wil noemen, dat het nu gezellig is en hij wil zien hoe het loopt. Toen vroeg ik of hij wel open stond voor een relatie en toen zei hij dat hij dat altijd staat als hij ergens aan begint met een meisje, dat hij niet zomaar bij iemand in bed kruipt.quote:
Dat laatste is voor jou niet zo'n probleem toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat hij het nog geen relatie wil noemen, dat het nu gezellig is en hij wil zien hoe het loopt. Toen vroeg ik of hij wel open stond voor een relatie en toen zei hij dat hij dat altijd staat als hij ergens aan begint met een meisje, dat hij niet zomaar bij iemand in bed kruipt.
Dus nouja.
dat wordt niksquote:Op donderdag 20 december 2012 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat hij het nog geen relatie wil noemen, dat het nu gezellig is en hij wil zien hoe het loopt. Toen vroeg ik of hij wel open stond voor een relatie en toen zei hij dat hij dat altijd staat als hij ergens aan begint met een meisje, dat hij niet zomaar bij iemand in bed kruipt.
Dus nouja.
ZOMG IK DACHT EVEN DAT JE SPEES WASquote:
Ik hoef niet nu een relatie, als ik maar weet dat er toekomst in zit. En op het moment dat hij hier is lijkt die er wel te zijn, maar als hij dan weg is, zegt het whatsapp contact iets anders.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat laatste is voor jou niet zo'n probleem toch?
Maar ga je nu niet gewoon zeggen "o hoi, dan haak ik af, fijn leven"?
Want jij wil toch wel een relatie?
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG IK DACHT EVEN DAT JE SPEES WAS![]()
Ik denk niet dat er een toekomst in zit, anders was hij al lang voor je gegaanquote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoef niet nu een relatie, als ik maar weet dat er toekomst in zit. En op het moment dat hij hier is lijkt die er wel te zijn, maar als hij dan weg is, zegt het whatsapp contact iets anders.
Godsamme demon childquote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna 9 jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoelang was jij ook alweer samen met S.?
Misschien wordt dat van mij ook wel zo roodquote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
BB: Ik heb pas rood haar gehad!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een toekomst in zit, anders was hij al lang voor je gegaan
Evil kidquote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die ogenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vrouw zit er ook zo van i dont carequote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een eng kind!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true, true.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Och, iedereen heeft z'n ups en downs toch?
leuk kintquote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee ze was aan het bellen en af en toe zei ze: he doe nou niet!
Daarna kreeg hij een lolly, en toen was ie blij en daarna weer boos want de lolly was zuurtoen kreeg hij wat te drinken en werd ie boos omdat het in z'n neus kwam.
verwende kinderen die later takkemensen wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Daarna kreeg hij een lolly, en toen was ie blij en daarna weer boos want de lolly was zuurtoen kreeg hij wat te drinken en werd ie boos omdat het in z'n neus kwam.
BB: Wat een niets gast met zijn niets antwoordquote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoef niet nu een relatie, als ik maar weet dat er toekomst in zit. En op het moment dat hij hier is lijkt die er wel te zijn, maar als hij dan weg is, zegt het whatsapp contact iets anders.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
BB: Geef em een pets tegen zijn achterhoofdquote:Op donderdag 20 december 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
2 maanden ongeveer.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Wat een niets gast met zijn niets antwoord.
Hoe lang zijn jullie nu bezig? Paar weken? En dan nog te bang zijn voor het vreselijke R woord.
Wat een f... haas.
BB:quote:Op donderdag 20 december 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe gaat steeds meer op een schizofreen lijken
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB:![]()
Oh, en Albino, zo een figuur... Jij moet toch makkelijk beter kunnen krijgen? Laat zo een gast naieve 16jarige grietjes hosselen zodat jij je bezig kan houden met serieuze kerels. Heb je veel meer aan/ plezier van
.
Godsammequote:
D'aaw.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB:![]()
Oh, en Albino, zo een figuur... Jij moet toch makkelijk beter kunnen krijgen? Laat zo een gast naieve 16jarige grietjes hosselen zodat jij je bezig kan houden met serieuze kerels. Heb je veel meer aan/ plezier van
.
Hoe bedoeoel je?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Wel makkelijk trouwens... Zo van de zijlijn![]()
.
Oh haha ja, zo is het altijd toch. Advies geven is makkelijk, je eigen advies opvolgen...quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Had het over mijn zijlijn adviezen.
Mja, het is zo rot dat ik deze jongen echt leuk vind. Maar als hij zich zo blijft gedragen gaat dat vanzelf over.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
*overal uitloggen behalve hier* ktnxbai!
Het is mij, sq!
Of via mobiel oid?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zitten BB en Skjoe nou op verschillende computers vanaf hetzelfde account te posten?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het is mij, sq!
muilenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Bambi, het heeft 1 WA'tje nodig: "ik hou er mee op, ik wil iemand die serieus voor mij gaat. Veel plezier verder".
En dan de kroeg in en 300 andere mannen muilen
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG IK DACHT EVEN DAT JE SPEES WAS![]()
Grrrr... Kutjequote:Op donderdag 20 december 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het is mij, sq!
Nouja, niet zoveel nu. De echte rel was blijkbaar eerder, iets met Djeez?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef Incantrix het volgende:
En dat ik dan hier moet lezen van een relletje in Z&Gwatskeburt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grrrr... Kutje.
Maar ik weet je ww, dus kan zo weer inloggen.
SQ zit trouwens op sla afstand van mij, dus ik kan zo wraak nemen![]()
Pas op, anders geeft Mir je een ban!quote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grrrr... Kutje.
Maar ik weet je ww, dus kan zo weer inloggen.
SQ zit trouwens op sla afstand van mij, dus ik kan zo wraak nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |