JA DAT CARAVAN DIT DAT ALLESquote:
GODVER SJAAN!!!! Hou je bakkes!! Ik wist het heul nog niet dat er sale wasquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Lindytje het volgende:
Nog een reden waarom het goed was dat ik hier minder kwam
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Ben je nog afgevallen? Ben je weer aangekomen? Pas je nog in je jurk?
Oh, kijk eens aan! Niks aan de hand danquote:Op donderdag 20 december 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jurk heb ik pas 30 november besteld, dat moet wel lukken
Maar ja, stoppen met roken + luiheid heeft er voor gezorgd dat ik meer heb gevreten dan goed is.
2 januari weer verder
ja, dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Niet lijnen met kerst. Tegen beter weten in afgelopen weekend op de weegschaal gestaan![]()
![]()
Ik ontken allesssss vooral de chocolade
Chocolade-apestaartjequote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Niet lijnen met kerst. Tegen beter weten in afgelopen weekend op de weegschaal gestaan![]()
![]()
Ik ontken allesssss vooral de chocolade
hehe, ja en door die korsetten zie je er toch wel slank uitquote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan! Niks aan de hand dan![]()
Ja, die wil ik ook een onder mijn jurk!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehe, ja en door die korsetten zie je er toch wel slank uit![]()
Da's omdat je nou een bjoetieblogger bentquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik word gepest op fok
dat valt best mee, Dwyn en Bambi pesten we veel harderquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik word gepest op fok
en dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat je nou een bjoetieblogger bent
JOnguh!! Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat valt best mee, Dwyn en Bambi pesten we veel harder
ja daarom doen we het ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh!! Ik kan wel wat hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |