quote:The version 4.1 software update only applies to the good the domain G2 mononuclear version.
Mix due to the single-core version of the two screens, Brush, the following tips, based on the version of the current system, corresponding to the selected version of the software to be updated, otherwise the wrong brush may cause the phone to a black screen.
Use a wire brush to upgrade to the 4.1 system! Has own root privileges!
Heb ik ook, dan is ie voor bijvoorbeeld nog 30% vol, en als ik dan de oplader er in doe, springt hij naar 50-60%. Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef Apekoek het volgende:
Batterij van de Neo n02 gaat wel erg hard hoor. Hebben jullie dat ook? En wat aan te doen?
Ga ervoor! Heb je ook JB zo te zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef bokkepoot het volgende:
Is er nog iets beters te halen dan Jiayu G2 voor 100 euro.
Ik heb 1 maand een vervanger nodig, en ik wou er niet teveel voor kwijt zijn, het belangrijkste voor mij is een 4 inch scherm, goedkoop en een redelijke batterij.
Hier al 2 keer uitgevoerd zonder succes (verschillende Roms), krijg steeds meer het idee dat het een hw defect oid is. Zal mijn batterij a.s. week eerst eens omwisselen met het andere toestel om te kijken wat dat doet. (of zelfs het hele toestel wisselen met titanum backupquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:26 schreef Downstar het volgende:
Mensen met batterij problemen met Neo, zorg dat jullie in ieder geval op Rom t12 of hoger draaien... ( ivm batterij percentage Fix )
Ik had eerst ook problemen met de batterij, ging niet zo lang mee en percentage ging heel raar etc..
Ik heb gewoon de telefoon een nacht aan de lader gedaan zodat hij zeker 100% is..
Daarna heb ik een batterij calibration app gebruikt, al is dat onzinnig.. Want die apps doen niets meer dan de historie verwijderen van wat welke app heeft verbruikt(BatteryStarts.bin Ofzo), het is bevestigd door google dat het geen invloed heeft op de batterij percentage.. Toch had ik het maar even gedaan, want kwaad kan het niet :p
Daarna zorg je dat je je telefoon helemaal leeg laat lopen, en vervolgens zorg je dat hij onafgebroken door laad tot 100 ( ik raad aan om hem in de uit mode op te laden)
Eventueel een aantal keer herhalen.. Heeft bij mij toch goed geholpen..
Ik heb de hele dag 3g aan, sync mijn email om met kwartier.. Doe spelletjes, luister dagelijks z'n 1,5 uur muziek.. En ik red prima om hem dan een dag te gebruiken..
Prima telefoonquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:27 schreef bokkepoot het volgende:
Is er nog iets beters te halen dan Jiayu G2 voor 100 euro.
Ik heb 1 maand een vervanger nodig, en ik wou er niet teveel voor kwijt zijn, het belangrijkste voor mij is een 4 inch scherm, goedkoop en een redelijke batterij.
ZTE, Levono, Huawei moet je naar zoeken op XDA. Meen dat er voor 1 van die merken al wel een CM port was (of er mee bezig was).quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:15 schreef tim1974 het volgende:
Welke china mtk mt6577 smartphones worden het meest ondersteund in het buitenland?
Hiermee bedoel ik Roms/tutorials etc.
Welke telefoons hebben dezelfde pcb/motherboards.
RobertNL heeft naar mijn weten ZEER goede ervaringen met jiayumobileshopquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Ditty het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Jiayumobileshop? ik heb zaterdag besteld en had opzich wel al een mailtje verwacht met wat meer info, dat ze de bestelling aan het verwerken zijn of afgegeven hebben voor verzending aangezien hij gewoon op voorraad is. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon wat te ongeduldig
Mailtjes doen ze niet aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:10 schreef Ditty het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Jiayumobileshop? ik heb zaterdag besteld en had opzich wel al een mailtje verwacht met wat meer info, dat ze de bestelling aan het verwerken zijn of afgegeven hebben voor verzending aangezien hij gewoon op voorraad is. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon wat te ongeduldig
Dat laatste gaat dus niet op, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mailtjes doen ze niet aangewoon zelf checken op de site (of even mailen).
Mailtjes vanuit hun zelf niet (over de status). Mailen r.i. de support en terug gaat primaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:08 schreef Elysee het volgende:
[..]
Dat laatste gaat dus niet op, zoals je zelf al aangeeft.
Ik snap hem nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mailtjes vanuit hun zelf niet (over de status). Mailen r.i. de support en terug gaat prima(duurde een dag of 2 hier).
Oke dan ga ik ze maar even mailenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mailtjes vanuit hun zelf niet (over de status). Mailen r.i. de support en terug gaat prima(duurde een dag of 2 hier).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |