vanwaar ineens de Hype als ik het zo mag noemen¿
Laatst zag ik lui met zo'n ding maar i.p.v. een sleutel hing er een condoom aan. Wedden dat je dan 0% kans van slagen hebt.... zucht....zielig
quote:idd maar het begint aan te slaan
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:56 schreef Punica het volgende:
hmm, dit is al een half jaar zo gloof ik
quote:idd cynic waarom heb je er nog geen een
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:02 schreef Cynic het volgende:
Wat nog veel erger is: waarom heb ik er geen? Ik was toch cool enzo......?
quote:Waar kan ik die kopen dan? Lijkt me wel handig om m'n enorme lul er aan te hangen
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
idd cynic waarom heb je er nog geen een
quote:ROFL
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:05 schreef Cynic het volgende:[..]
Waar kan ik die kopen dan? Lijkt me wel handig om m'n enorme lul er aan te hangen
Gelukkig.
quote:Zo is het natuurlijk niet begonnen. Mensen die bijvoorbeeld in de showbizz/reiswereld werken
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:56 schreef amnesiac het volgende:
mode
O EN IK DENK DAT ER NOG EEN BELANGRIJKERE VRAAG IS!:
WAAROM LAAT IEDEREEN DIE KEYCHORDS UIT HUN ZAK HANGEN??!?!?
hangen ze m nie om hun nek maar uit hun zak, LEKKER HANDIG hahaha
quote:Ik doe het toch ECHT alleen voor de handigheid en niet om hoe mensen mij zien zoals jij..
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:24 schreef phunc het volgende:
paar jaar geleden was ik er al blij mee, maar nu ben ik het zat als mensen zeggen ja heb je ook al zo'n ding.. dan maar mn sleutels kwijt hoor..
quote:Sorry maar wat een overdreven zielig ding... straks krijgen we nog weer eens Jojo sleutelhangers met een USB stekkertje dat je er mp3tjes op kan op slaan en afspelen, ook nog dat je er 60 minuten gratis mee kan bellen en licht in het donker geeft. Oh ja, smelt in je broekzak, niet in je mond.
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:22 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]Kdraag em niet, maar vind het wel leuk dat iedereen die kreeg
Verkrijgbaar in de volgende kleuren:
Anthracietzwart
Bordeauxrood
Koningsblauw
Okergeel
Kobalt
Transparant
* Op hol slaat met die hypeshit...
[Dit bericht is gewijzigd door Tekknomancer op 27-08-2002 22:35]
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:31 schreef Tekknomancer het volgende:[..]
Sorry maar wat een overdreven zielig ding... straks krijgen we nog weer eens Jojo sleutelhangers met een USB stekeertje dat je er mp3tjes op kan op slaan en dat je er 60 minuten gratis mee kan bellen en licht in het donker geeft.
* Op hol slaat met die hypeshit... +: +:
Ze wilden gewoon aardig doen hoor
Heel Arnhem loopt er haast in rond (de jongere kinderen)
quote:hmmm denk dat je me verkeerd begrijpt,
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:26 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik doe het toch ECHT alleen voor de handigheid en niet om hoe mensen mij zien zoals jij..
Ik zie ook echt niet in wat er nu zo handig aan die dingen is. De hele tijd zo'n sleutelbos die tegen je buik of borstkas bungelt...
Echt zielig... als je dan nog niet op je sleutel kan passen?!
Ik vind het zelf niet echt leuk, hoewel het wel handig zou zijn, ik kan vaak mijn sleutels niet vinden. Maar ik laat ze toch maar in mijn tas zitten.
Wedden dat je ze over 1 jaar niet meer ziet. Wat gek eigenlijk want ze zijn zo "handig" Bullshit dus, het is gewoon een rage veelal gedragen door de BrEeZaH-beweging hier in NL.
durf ik dit eigenlijk wel te melden
quote:geweldig
Op donderdag 29 augustus 2002 11:30 schreef Capaja het volgende:
ik heb er een en draag hem met trots
maar bij mij zit ie vol met pins
allemaal speldjes uit disney parijs
met ook nog eens een stoere kaart eronder waarop staat PIN TRADINGdurf ik dit eigenlijk wel te melden
quote:fijn dat je er ook zo blij mee bent
Op donderdag 29 augustus 2002 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:geweldig
quote:graag gedaan
Op donderdag 29 augustus 2002 13:38 schreef Capaja het volgende:[..]
fijn dat je er ook zo blij mee bent
quote:wow, mijn broer is toetsenist en hij haalt regelmatig een folder tevoorschijn waarin hij een korg aanwijst en erop kwijlt en me blijft vertellen hoe tof die prachtinstrumenten wel niet zijn.
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:03 schreef fatima het volgende:
Ik bezit een Korg sintie.
quote:Ja echt wunderbar,wel 500 variationes.Helaas is ie van een vriendin met wie ik samenwerk maar dat doet niet af aan dat het waanzinnig ongelooflijk idioot is je hoeft niets meer te doen!! en daar hou ik eigenlijk het meest van.
Op vrijdag 30 augustus 2002 02:20 schreef paladin het volgende:[..]
wow, mijn broer is toetsenist en hij haalt regelmatig een folder tevoorschijn waarin hij een korg aanwijst en erop kwijlt en me blijft vertellen hoe tof die prachtinstrumenten wel niet zijn.
Maar een mooiere bredere koord zou ik wel willen hebben dan de dunne bedrijfsrommel die ik nu heb.
Laat ik hier meteen maar ff vragen of iemand nog weet waar ik ze kan krijgen in omgeving enschede, een brede met clip.. En nou niet gaan zeiken, als je niks zinnigs te melden hebt dan reageer je gewoon niet!
In basis komt het toch neer op modeverschijnsel en meelopen.
Naam/Logo kan er redelijk duidelijk en groot op, iedereen wil 't hebben, daarbij dragen ze 't ook nog 's...
Steeds meer bedrijven ontdekken 't... Tijdens de KEI-week (intro Groningen) heb ik er al 4 gekregen...
Op de avond dat ik zo'n ding kreeg was 't wel leuk om even te dragen, maar ik ga er niet 'gewoon' mee lopen...
Ik heb die dingen al ruim een jaar hier liggen. Zo een 1,5 jaar geleden kreeg je er 1 bij je nokia 8210. Kon je aan dat ding je mobiel hangen. Zelf loop ik ook met zo een ding om m,n nek op m,n werk. Best handig. Er zit er ook 1 aan m,n sleutelbos. Maar dan zeer verkort. is makkelijk om je sleutels aan vast te houden. Heb hem niet MEER om m,n nek hangen. Iedereen heeft het. dus is het niet meer leuk.
En ja ik draag er ook regelmatig één, niet voor mijn sleutels, want die blijven in mijn zak zitten, maar voor pasjes is het bijzonder makkelijk... Moeten namelijk zichtbaar gedragen worden en je moet ze ten allen tijde kunnen tonen... of zoiets...
quote:goeie conclusie
Op zondag 01 september 2002 16:52 schreef Bleutje het volgende:
Mwoh, het is gewoon een modeverschijnsel..
quote:Werden bij de erasmus ook uitgedeeld..
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Werd er vorige week ook mee doodgegooid op allerlei intreemarkten. En het werkt nog ook, want ik zie allemaal studenten met een volkskrant-dinges lopen.
mar tis bij mij puur en alleen dat ik zo in iedergeval me sleutels absoluut niet verlies.
nog een andere goede reden vind ik.. mn broekzakken zitten onderhand echt vol. portomonnee, telefoon, cigaretten.
mn sleutelbos, die niet al te dun is, ken dr bijna niet bij,m in de winter heb je dan je jas nog wel maar in de zomer vind ik ze echt Superrrrr handig
korte broek, shirt, geen rits in mn broekzakken, effe in het gras zitten, weg is de key
Kvind dan die badstopkettingen (kralenkettingen) nog mooier zijn, en dat zegt genoeg
het begon met skate en rockdudes die vaak zo'n lange ketting aan hun broek hangen. Als je nou op je bek gaat met zo'n ketting (is zwaar kut, ik draag 'm ook elke dag) krijg je vette pijn aan je been en het wapperd heen en weer... dus nu hebben ze zo'n keycord/keychord of wat dan ook/
Keychord ok, OM JE NEK NIET! Mijn Mening.
quote:effe de moeite nemen om naar de markt te gaan
Op vrijdag 30 augustus 2002 03:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Maar een mooiere bredere koord zou ik wel willen hebben dan de dunne bedrijfsrommel die ik nu heb.
mijn moeder heeft er voor de kids gemaakt
lekker breed, effen zwart en op kinderformaat
Een of ander iemand heeft wat mensen ingehuurd om met zo'n ding om in Amsterdam rond te gaan lopen. En ja, dat slaat aan...
al enkele jaren geleden een ketting van gemaakt. Gewoon van zo'n dun zwart leren touwtje waar je vaker van die zilveren hangertjes aanziet alleen dan met mijn huissleutel als hanger. Erg handig, want zo ben ik nooit meer mijn huissleutel kwijt ...
* Webby is een echt sleutelkind nu
En dat heb ik al sinds ik de huissleutel meekreeg 10 jaar geleden.
T zijn maar 3 sleutels en het is graai en ik heb em.
Ook makkelijk s'morgens, je trekt je broek aan en je sleutels zitten der al aan vast.
En ach, die keychords zien der best hip uit .
Net als die veronica kapsels (dat rare mens van veronica die zo'n weirde mega kuif heeft, dat kapsel zie ik steeds vaker..)
nou de bedoeling was goed !
klik maar even dan
of beter leg me even uit wat ik fout deed
cap heeft nog nooit fototje geplaatst namelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Capaja op 05-09-2002 20:57]
quote:goh heb je ook de metro gelezen (de jack nouws colomns)
Op donderdag 05 september 2002 18:28 schreef lzandman het volgende:
Bedoel je een lanyard?
quote:
Op donderdag 05 september 2002 20:51 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
goh heb je ook de metro gelezen (de jack nouws colomns)
quote:die ging over dat een lanyard veelal foutief een key-chord genoemd werd, en dat iedereen er opeens een had (ik mag die man wel)
Op donderdag 05 september 2002 22:22 schreef lzandman het volgende:[..]
Op de één of andere manier dragen die mensen ook altijd witte sokken. .......
quote:Die met de keychords altijd roze polo's
Op donderdag 12 september 2002 15:29 schreef SnuggLe het volgende:
In ieder geval beter dan je sleutels aan je riem / broek hangen, dat is pas![]()
Zelfde met een mobieltje.Op de één of andere manier dragen die mensen ook altijd witte sokken. .......
een chord is een akkoord (muziek, meerdere nootjes, you know...)
een touwtje/koord is gewoon cord... keycord dus...
L A N Y A R D
en ik gebruik er lekker ook een, hoef ik mijn sleutels niet in mn zak te stoppen. Maar op mijn werk leg ik ze weg. Vinden jullie mij nou ook zielig
quote:ook de column van jack nouws in de metro gelezen
Op donderdag 12 september 2002 16:00 schreef Byte_Me het volgende:
En die dingen waar jullie het allemaal over hebben heten eenL A N Y A R D
en ik gebruik er lekker ook een, hoef ik mijn sleutels niet in mn zak te stoppen. Maar op mijn werk leg ik ze weg. Vinden jullie mij nou ook zielig
quote:zo heb ik hem dus ook; werkt prima !
Op dinsdag 3 september 2002 14:49 schreef SittingDuck het volgende:
Tja, ik heb ook een keychord maar naturrlijk NIET zo dom om mijn nek hangen, maar in mijn broekzak!Keychord ok, OM JE NEK NIET! Mijn Mening.
quote:Heb er nu eentje van Team Peugeot / Total (World Rally Championship). Veel mooier dan die schoenveters van de KLeM en Randstad.
Op vrijdag 30 augustus 2002 03:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voor mij is het de enige betrouwbare manier om m'n toegangspassen te dragen. Die pashouders met ijzeren klemmetjes en kunststof drukknopen laten sneller los dan zo'n koord. En zo'n pas kost al 65 euro als je em kwijtraakt.
Voor mij is het dus geen modestatement.Maar een mooiere bredere koord zou ik wel willen hebben dan de dunne bedrijfsrommel die ik nu heb.
quote:Dan niet, maar het is toch zo
Op dinsdag 27 augustus 2002 21:56 schreef Amos het volgende:
(en vertel me echt niet dat het stoer of trendy is, want dat komt er bij mij niet in).
En ik heb er 4 en draag er 1; een oranje voor me naamkaartje als ik op promotie moet voor me school. En een knalroze.. Maar die ga ik verbouwen zodra ik erachter ben hoe die letters eraf gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |