quote:Toegegeven: vorige week kondigde de organisatie van Paaspop aan dat het
programma compleet was. Dat blijkt nu iets te voorbarig te zijn geweest.
Want intussen zijn er tóch nog een aantal energieke acts toegevoegd die
garant staan voor FEEST-met-hoofdletters: *Klavan Gadjé*, *TenTemPiés*,
*MadMixMustang*, *Broken Brass Ensemble*, *Mr. Wallace *en *Bazzookas*.J
Ralee *enJ De Rooie Neger *wakkeren de feestvreugde tussen de optredens verder
aan. Verder worden naast deze concerten ook een popquiz, pubquiz en Pro
Wrestling Holland worstelen georganiseerd.
Camping is gewoon aansluiten. Je wordt naar je plek begeleid. Als je met zijn allen bij elkaar wil staan moet je dus tegelijk het terrein op, dat is het gemakkelijkst. Er is plaats genoeg verder, heel relaxt altijd.quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met de camping bij Paaspop?
Is het a la Lowlands "vechten" voor je plek, of is het wat relaxter (als je later in de middag komt, ook nog plek hebt etc?).
En heeft iemand een overzicht / een kaart waar de camping is en waar het festivalterrein, de site is daar nogal onduidelijk in.
Erg helder bedankt! En verder gewoon de bewegwijzering volgen met de auto neem ik aan?quote:Op maandag 14 april 2014 12:49 schreef Niveath het volgende:
[..]
Camping is gewoon aansluiten. Je wordt naar je plek begeleid. Als je met zijn allen bij elkaar wil staan moet je dus tegelijk het terrein op, dat is het gemakkelijkst. Er is plaats genoeg verder, heel relaxt altijd.
En overzicht heb ik niet maar van het terrein naar de camping is ongeveer kwartier lopen als ik me niet vergis.
Ja gewoon de borden volgen. Is allemaal best duidelijk. En als je later komt kun je redelijk vlot doorrijden denk ik.quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Erg helder bedankt! En verder gewoon de bewegwijzering volgen met de auto neem ik aan?
op paaspop.nl noemt men Nonnenbos 6 als adres, dat is denk ik van de camping?
Aangezien De Heikampen het terrein zelf is.
Gewoon, die gast van Crystal Fighters krijgt wat DJ spulletjes voor zijn neus en mag zijn favoriete plaatjes gaan draaien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef richolio het volgende:
Het weer ziet inderdaad meer dan prima uit![]()
Kan iemand mij uitleggen wat een DJ Set precies is? Op internet vind ik allemaal verschillende antwoorden. Was van plan om naar Crystal Fighters DJ set te gaan namelijk
Het is gewoon hetzelfde terrein, één camping. Alleen de caravans achteraan en de tenten vooraan. Hoe drukker het wordt hoe dichter ze bij elkaar komen. Zit echt slechts tientallen meters tussen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:50 schreef bassieVL het volgende:
Voor het eerst op de camping erbij, heb er zin in. Iemand een idee of de camper-plek ver is van de normale camping?
Ja inderdaad, alleen van wat ik zag op YouTube lijkt me eigenlijk toch wel heel vet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon, die gast van Crystal Fighters krijgt wat DJ spulletjes voor zijn neus en mag zijn favoriete plaatjes gaan draaien.
Zal niet veel met Crystal Fighters te maken hebben denk ik. Misschien wat remixes van wat Crystal Fighters platen, dat zou kunnen.Maar verwacht er niet al te veel van.
Mooi, kunnen de zware dingen in de camper blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Niveath het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde terrein, één camping. Alleen de caravans achteraan en de tenten vooraan. Hoe drukker het wordt hoe dichter ze bij elkaar komen. Zit echt slechts tientallen meters tussen.
[..]
Zoiets dacht ik al. Zeker ook soortgelijke nummers?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon, die gast van Crystal Fighters krijgt wat DJ spulletjes voor zijn neus en mag zijn favoriete plaatjes gaan draaien.
Zal niet veel met Crystal Fighters te maken hebben denk ik. Misschien wat remixes van wat Crystal Fighters platen, dat zou kunnen.Maar verwacht er niet al te veel van.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef road_runner1990 het volgende:
als ge uit schijndel komt benne een homo
quote:
quote:
proest... mijn dr foots.. wat doen jullie???quote:Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef theKiD het volgende:
[..]inderdaad.... daar niet aan mogen komen, ook al zijn ze geil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |