abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123020136
Maar uit best wel wat festival ervaring kan ik zeggen dat Paaspop toch altijd wel een van de gezelligste festivals van het jaar is. Samen met Festyland. :) Daar hangt overall toch wel de beste sfeer.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 februari 2013 @ 11:28:32 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_123024367
Time tables Paaspop 2013 nu bekend!
Nieuwe podia-namen en nieuwe acts
Into The Tune (voorheen Next Best Band) biedt podiumplek
Paaspop vrijdag 29 maart tot en met zondag 31 maart 2013
- Officiële opener van het festivalseizoen 2013 –

Na Carnaval is het nog slechts veertig dagen tot Paaspop. Om die komende vijf en halve week alvast wat draaglijker te maken komt de organisatie vandaag met flink wat nieuws. Zo staan vanaf nu de time tables (het nagenoeg complete programmaschema met alle acts per dag, tijdstip en podium) op de website. Tevens zijn er weer een aantal nieuwe acts aan het immer uitdijende programma toegevoegd en worden de nieuwe podia-namen onthuld. Ook Into The Tune (voorheen Next Best Band) heeft een nieuwe naam gekregen en biedt samen met Paaspop één nieuwe Nederlandse band de kans om op het festival te spelen. Paaspop vindt plaats van vrijdag 29 maart tot en met zondag 31 maart op De Molenheide in Schijndel (NB).

Nieuwe podia-namen
De nieuwe namen van de podia passen naadloos in de Las Vegas-sfeer die Paaspop uitstraalt dankzij drie dagen nonstop entertainment en -vooral ’s avonds- duizenden gekleurde lichtjes. Het hoofdpodium Main Stage gaat voortaan door het leven als Apollo; Masters Of Rock met zijn bredere programmering heet nu Phoenix; Extrema is hernoemd tot Stardust (hosted by XO Live) en voor de beste hip hop, dubstep en live electronic is Roxy the place to be (hosted by Boogiedown en OI!). Het stoere rockcafé Thunderbolt wordt wegens het grote succes van vorig jaar uitgebreid en ligt aan de nieuwe Thunderbolt alley, het louche steegje waar de bezoeker een gratis haarsnijbeurt kan scoren bij de Schorembarbier. De eveneens nieuwe bowlingbaan Club Lebowski, Bavaria Playground en Boomshakalak waren al eerder aangekondigd.

Nieuwe acts
De volgende acts zijn nu ook bevestigd: Gasmac Gilmore, Eins Zwei & The Parallel Cinema, DJ Abstract, Liptease and the Backstreet Crackbangers, DJ Y'Skid, De Coronas, Twenty Sicks Hardrock Tribute. Daarnaast heeft de Restolounge dit jaar enkele spraakmakende programmablokken met de Popquiz, Hardrock Karaoke en als primeur op Paaspop het NK Stagediven. Ook nieuw is Upload Cinema, die de beste video’s van het web naar het witte doek brengt. Het publiek stuurt de films in, een redactieteam selecteert de beste en stelt daar een programma van samen. Op de Paaspop-website staan alle acts per dag handig op een rijtje.

Into The Tune: win een optreden op Paaspop
Into The Tune (voorheen Next Best Band) gaat ook dit jaar weer samen met Paaspop op zoek naar een veelbelovende band die op zaterdag 30 maart in de Restolounge mag optreden. Eerder vielen bijvoorbeeld Dearworld en Navarone die eer ten deel, die inmiddels aan een flinke opmars bezig zijn en dit jaar op Paaspop staan. Bands (alle genres) kunnen zich voor 1 maart inschrijven op de nieuwe website van Into The Tune die zeer binnenkort online gaat. De winnaar wordt twee dagen voor Paaspop (27 maart) bekend gemaakt.
Editie 2012
Vorig jaar overtrof het festival opnieuw de voorgaande edities op alle fronten met 51.000 bezoekers in drie uitverkochte dagen; een groei van 10.000 méér bezoekers ten opzichte van 2011.

Paaspop, officiële opener van het Nederlandse festivalseizoen
Paaspop is de officiële opener van het Nederlandse festivalseizoen en is uitgegroeid tot een begrip in binnen- en buitenland. De ambities reiken hoog: het evenement zal doorgaan op de ingeslagen weg. Dat betekent voor dit jaar opnieuw een veelzijdigheid aan podia; prachtige decors; een ijzersterk programma met een unieke mix van cabaret, comedy, theater, entertainment en een gevarieerd muzikaal aanbod waarbij de diepgang van verschillende muziekgenres voorop staat.

Website & Social Media
Volg de website en social media (o.a. Facebook, Twitter, Youtube) voor alle gedetailleerde festivalinfo over o.a. podia, bands en overige nieuwtjes.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_123032771
Kijk :) Die namen van die tenten is een vooruitgang, maakt het allemaal wat makkelijker qua afspreken.

[ Bericht 33% gewijzigd door kurk_droog op 18-02-2013 17:23:17 ]
pi_123166082
Ik hoop zo op goed zonnig weer op komende paaspop :D

:D
*** Nul Dertien ***
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2013 @ 16:55:59 #30
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_123166765
quote:
6s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk :) Die namen van die tenten is een vooruitgang, maakt het allemaal wat makkelijker qua afspreken.
"voor de ingang van de Masters Of Rock tent" lijkt me toch ook vrij duidelijk hoor.
pi_123166826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

"voor de ingang van de Masters Of Rock tent" lijkt me toch ook vrij duidelijk hoor.
Te moeilijk ;) En ik ben nog een jonge paaspopganger dus heb daar ook geen band bij, die namen werken imo beter ( zoals op lowlands ook ) en kunnen een begrip worden ;) Maar niet heel boeiend verder :P

Komt Le Pegatine ook? :o

Sowieso hoop ik op prima weer, vorig jaar was echt te koud!
pi_123167244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

Dit dus. Aangezien ik niks met de nieuwe namen heb.. :(
*** Nul Dertien ***
pi_123192736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dit dus. Aangezien ik niks met de nieuwe namen heb.. :(
Went wel:P
pi_123192893
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef theKiD het volgende:
Ik hoop zo op goed zonnig weer op komende paaspop :D

:D
Echt! Ik moet elke keer lachen als ik dat publiek zie lopen :') Geweldig toch?!! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 02:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Went wel:P
:{w
*** Nul Dertien ***
pi_123192910
La Pegatina is echt super gaaf!
pi_124199058
nog maar 10 dagen en dan begint het feest. ik heb er erg veel zin in.

http://www.ishetalpaaspop.nl/
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_124203711
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
nog maar 10 dagen en dan begint het feest. ik heb er erg veel zin in.

http://www.ishetalpaaspop.nl/
Jammer dat de timetables van J-D tent en Thunderbolt nog niet online staan :{
*** Nul Dertien ***
pi_124289439
alles staat nu online.

nu kijken welke artiesten ik allemaal wil en kan zien. en hopen dat het weer wat beter wordt want ik verblijf op de camping en met sneeuw is dat toch allemaal wat minder.
- Rudyard Kipling
pi_124289659
Het weerbericht voor Pasen in Schijndel ziet er best goed uit hoor: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658
alleen is er al meer regen bijgekomen dan toen ik twee dagen geleden keek.
En daarnaast verandert dit nog wel elke dag, maar ik hoop wel dat het overdag zo warm wordt :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 maart 2013 @ 13:15:59 #40
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124289744
er zijn nog wel een paar nieuwe acts bijgekomen, een week voor het begin:

quote:
Met de nieuwe acts voor de Jack Daniel’s Stage en de Thunderbolt is het volledige programma
van Paaspop nu zo goed als rond (laatste wijzigingen voorbehouden). Spider Rico, Bullerslug,
Stuurbaard Bakkebaard en VanderBuyst zijn aan de line-up van de Jack Daniel’s Stage
toegevoegd. Bij het spraakmakende rockcafé Thunderbolt komen Casa de la Muerte en
Rattlesnake Shake nog langs. Bovendien zal daar dit jaar voor het eerst de mysterieuze
Jack Daniel’s Legend optreden op zaterdag tussen 17.00 en 18.00 uur. Tot aanvang van
deze show blijft het nog een goed bewaard geheim welke rockband dat is. Paaspop vindt
plaats van vrijdag 29 tot en met zondag 31 maart op De Molenheide in Schijndel. Er zullen
in totaal 175 acts op 14 podia optreden.

Het volledige programma van Jack Daniel’s Stage ziet er nu als volgt uit:
Vrijdag: Navarone, Raketkanon (B), Bombay Show Pig, Moses and the Firstborn, John Coffey.

Zaterdag: Spider Rico, 3FM Serious Talent Award, Anne Soldaat, Palio Superspeed Donkey,
Sólstafir, Traumahelikopter.

Zondag: The Jacks, Bullerslug, Stuurbaard Bakkebaard, Agent Side Grinder (SWE), Grimskunk
(CAN), VanderBuyst, …And You Will Know Us By The Trail Of Dead (USA), DeWolff.

Andere wijzigingen in het programma: de Belgische sensatie Steak Number Eight vervangt
op zaterdag Shadows Fall in de Phoenix en Nuno Dos Santos komt in de plaats van Dimitri
Kneppers (in de Stardust).

Surprise act Jack Daniel’s Legend in Thunderbolt en exclusieve Schoremtickets
Vanwege het enorme succes van de Thunderbolt (vorig jaar voor het eerst op Paaspop) is dit
rockcafé komende festivaleditie een maatje groter geworden en is tevens het programma flink
uitgebreid, onder meer met de eerder genoemde Jack Daniel’s Legend surprise act. Om het
exclusieve concert van deze “geheime” band bij te kunnen wonen, moeten bezoekers uiterlijk
om 17.00 uur in de Thunderbolt zijn want daarna gaan de deuren potdicht.
pi_124290023
Schorem _O_ Jammer dat het, als ik zo eens op facebook lees, en her en der de reacties hoor, ook op paaspop niet normaal druk zal zijn daar }:| :X
*** Nul Dertien ***
pi_124290119
Is dat die kapper?
pi_124341131
last minute bekendmaking van een artiest!

http://www.omroepbrabant.(...)+act+op+Paaspop.aspx
- Rudyard Kipling
pi_124375327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef Rearviewmirror het volgende:
Het weerbericht voor Pasen in Schijndel ziet er best goed uit hoor: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658
alleen is er al meer regen bijgekomen dan toen ik twee dagen geleden keek.
En daarnaast verandert dit nog wel elke dag, maar ik hoop wel dat het overdag zo warm wordt :)
Ontzettend veel zin :D

Ik hoop gewoon dat het droog is en niet zo'n ijzige wind als vorig jaar. Met een zonnetje ben ik helemaal tevreden!
pi_124376538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ontzettend veel zin :D

Ik hoop gewoon dat het droog is en niet zo'n ijzige wind als vorig jaar. Met een zonnetje ben ik helemaal tevreden!
Hmm, het gaat intussen wel weer vriezen 's nachts, dat wordt wat extra dekens meenemen :)
pi_124376692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Hmm, het gaat intussen wel weer vriezen 's nachts, dat wordt wat extra dekens meenemen :)
Niet slapen? :P
pi_124385831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Ga een willekeurige viswinkel binnen, en haal voor 2 tientjes een slaapzak, kun je nakend in gaan liggen bij -10 en dan nog heb je het warm. 8-) Mijn beste festival-aankoop ooit! _O_
*** Nul Dertien ***
pi_124393405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ga een willekeurige viswinkel binnen, en haal voor 2 tientjes een slaapzak, kun je nakend in gaan liggen bij -10 en dan nog heb je het warm. 8-) Mijn beste festival-aankoop ooit! _O_
Van vijandelijke omgeving naar een vriendelijke omgeving. Je hoeft alleen maar een paar keer te rollen in je cocon O+
pi_124463803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niet slapen? :P
Dat was vorig jaar de laatste nacht wel mijn oplossing
Maar drie nachten achter elkaar is toch niet echt haalbaar :P Dan krijgen de gasten en artiesten niet meer de juiste toegangsbandjes van mij.

En het is al bijna Paaspop. Ik heb er zo'n zin in *O*
pi_124471739
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar de laatste nacht wel mijn oplossing
Maar drie nachten achter elkaar is toch niet echt haalbaar :P Dan krijgen de gasten en artiesten niet meer de juiste toegangsbandjes van mij.

En het is al bijna Paaspop. Ik heb er zo'n zin in *O*
Haha oke, jij hebt nog enigzins verantwoordelijkheid daar 8-) Heb ik geen last van :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')