Eens Phoenix bedoel ik. Moet nog wennen aan die namen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:44 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Apollo (de allergrootste tent) had toch 4 barren, 2 achteraan aan de zijkant en twee verder naar voren. De zanger van de Kaiser Chiefs heeft er zelfs nog op eentje staan zingen.
Dat is me ook wel opgevallen, het bleef toch wel een buurtfeestje.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef lighted het volgende:
Daarnaast veel mensen die veel te druk zijn met appen, gesprekken etc. i.p.v. genieten van een show. Was voor mij toch wel een smet op mijn eerste Paaspop ervaring.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
O en ik heb nog even de Dutch Pro wrestling gezien in die restalounge tent. Wat was dat slecht zeg.
Ben zelf best een worstel fan (WWE en dat soort shitquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo slecht dat het leuk werd. Voor eventjes dan. Niet uren achter elkaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond de Metallica coverband best aardig
"er staat een paard in de gang"quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand de titel van het laatste nummer van de set van La Pegatinakan het nergens vinden.
Gat Rumberu?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Needie ken ik wel. Met al dat ge-oho oweejo er in
.
Geen idee, het gaat me juist om dat ge-ohquote:Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Gat Rumberu?Dat ge-oh komt niet in het liedje voor, maar bedoel je die?
Je bent altijd vrij om een topic te openen natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
Zin an.
Bijna al.
Of staat deze al in FES?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |