Ook ik heb een heerlijk weekend gehad. Het weer was al fantastisch (maar na vorig jaar was het ook moeilijk om iets slecht weer te noemen

)
Op vrijdag heb ik niet zoveel bands gezien, alleen Bird of Joy wat erg tof klonk, en Guur Meeuwis, maar dat is niet mijn muziek dus vond ik een uur wel lang. Ik vond het einde wel tof, want als Brabander is het gewoon leuk om 'Brabant' mee te kunnen zingen met Guus

Zaterdag wilde ik heel veel zien, maar ik moest ook nog werken tussendoor, dus heb heel veel concerten maar half gezien. Maar eigenlijk was alles wel heel goed. Ik heb genoten van Band of Skulls, Blood Red Shoes, De jeugd van tegenwoordig, Triggerfinger vind ik altijd geweldig en wat een show gaven the Prodigy! Wat een drukte daar ook bij! Helemaal in het begin was het echt superdruk achterin waar ik stond, maar na een paar liedjes werd het wat rustiger, waardoor er meer ruimte was om te dansen en minder om me te ergeren aan alle bezoekers

Ik heb niet het hele optreden gezien, want daarna ben ik nog naar een stukje Go back to the zoo geweest, wat ik ook heel tof vond.
Op zondag heb ik een stukje Dewolff gezien wat erg vet was, maar helaas moest ik daarna weer werken

Daarna was ik gelukkig vroeg klaar met werken, waardoor ik bijna de hele show van Kensington en de Kaiser Chiefs heb gezien. Kensington kende ik niet echt (hun hits wel, maar wist heel niet dat die van hun waren), maar ik vond ze erg goed. Ze kregen de tent tot achterin aan het springen. Bij de Kaiser Chiefs stond ik helemaal vooraan en dit is het enige optreden dit weekend dat ik van begin tot eind heb kunnen zien. Door zo vooraan te staan vond ik het erg vet. En die zanger en die cameravrouw waren zo schattig samen. Nadat de zanger ging dansen met de cameravrouw heeft ze de rest van de show met een hele brede lacht staan filmen, zo lief!
En na alle optredens was er natuurlijk weer tijd voor gratis bier in de medewerkerstent

(alhoewel dat dit jaar elke dag wel sneller op was dan voorgaande jaren had ik het idee).