Ja kut, dan moet ik dan mij snel opzeggen en opnieuw aanvragen, wat is dat nouquote:Op donderdag 20 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Als u tussen 19 november en 23 december 2012 een creditcard aanvraagt, maakt u kans op ¤ 10.000. Zodra uw aanvraag is geaccepteerd, doet u automatisch mee aan de actie.
Oh ! Nou.. Meteen doen danquote:Op donderdag 20 december 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Als u tussen 19 november en 23 december 2012 een creditcard aanvraagt, maakt u kans op ¤ 10.000. Zodra uw aanvraag is geaccepteerd, doet u automatisch mee aan de actie.
Maar wel leukquote:Op donderdag 20 december 2012 10:50 schreef megamandy het volgende:
Zo, ik leef ook weervolgende keer dat ik Harry weer zie is al in Berlijn
klinkt zo vreemd haha
De limiet op de eerste is al dusdanig hoog dat ik hoop dat ik daar nooit in 1 maand aan kom, dus een tweede is niet echt nodigquote:
Ja gaat snel hoor!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zekerklinkt alleen nog zo ver weg, maar het is volgende week zondag gewoon al
Volgens mij wordt er wel altijd rekening gehouden met sociale wenselijkheid met zulke testenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Net een persoonlijke assessment in moeten vullen. Uit een rijtje van 4 dingen steeds 1 dingen kiezen wat het meest bij je past en wat het minst bij je past.
Ik heb alleen altijd het idee dat je zo ontzettend genaaid wordt met die testen. Als ik hem helemaal eerlijk in moet vullen, dan kom ik volgens mij maar over als een saai en duf persoon terwijl ik niet vind dat dat zo is. Maar ik ga ook niet invullen dat ik zo ontzettend extravert ben en graag in het middelpunt van de belangstelling sta, want dat is gewoon niet zo
Ja dat denk ik dus ook. Het is nu niet voor een bedrijf, maar iets wat ik als onderdeel van mij PhD kan doen als hulp 'voor later' zeg maar. Dus ik dacht, laat ik hem wel volledig naar waarheid invullen en kijken wat eruit komt. Daarna volgt nog een gesprek met toelichting en zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel altijd rekening gehouden met sociale wenselijkheid met zulke testenzelden dat iemand die compleet naar waarheid invult.
Maar ik had van die test wel wat meer verwacht eigenlijk. Het waren 24x 4 woorden waarbij je 'best omschrijvend' en 'minst omschrijvend' moest aanvinken. En dat was het alquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel eens zo'n persoonlijkheidsprofieltest gedaan, daar kreeg je twee uitslagen: bewuste en onbewuste persoonlijkheid. Kan heel ver uit elkaar liggen maar ook heel dicht bij elkaar. Bij mij waren ze vrijwel gelijk
ik ken mezelf erg goedquote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar jij had hem ook naar waarheid ingevuld of naar wenselijkheid SQ?
Yellow yellow yellowwwwwwwquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Was Insights Discovery, weet niet of iemand die ooit heeft gedaan? Dan word je eigenlijk onderverdeeld in grofwel dertig schalen verdeeld over deze kleurencirkel:
[ afbeelding ]
Drie keer raaien waar ik zit
yuuuupquote:Op donderdag 20 december 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Yellow yellow yellowwwwwww
Nee?
Lastigquote:Op donderdag 20 december 2012 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben dit met het werk een aantal keer gehad. Kwam iemand om onze visie gelijk te zetten... en die kwam dan ook met het diagram van analytisch; technisch; gevoel en euh... iets.. Weet al niet meer
Ik was altijd een lastige
Ik vrees dat ik blauw benquote:Op donderdag 20 december 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
Was Insights Discovery, weet niet of iemand die ooit heeft gedaan? Dan word je eigenlijk onderverdeeld in grofwel dertig schalen verdeeld over deze kleurencirkel:
[ afbeelding ]
Drie keer raaien waar ik zit
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik blauw ben
Dan zijn wij tegenpolen
Wie had dat gedacht![]()
Was. Ben heul geen lastige meer (maar toen ik net hier begon te werken; was ik wel introvert. Maar vlg mij ben ik dat altijd bij een eerste ontmoeting. Alhoewel...quote:
nou de eerste keer dat ik je zag was je ook redelijk timide in vergelijking met hoe ik je inmiddels kenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was. Ben heul geen lastige meer (maar toen ik net hier begon te werken; was ik wel introvert. Maar vlg mij ben ik dat altijd bij een eerste ontmoeting. Alhoewel...![]()
)
Jij komt op mij helemaal niet over als introvert eigenlijk... Maar dat is alleen hoe ik je van hier ken en bij die meet bij SQ was je ook niet bepaald timidequote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was. Ben heul geen lastige meer (maar toen ik net hier begon te werken; was ik wel introvert. Maar vlg mij ben ik dat altijd bij een eerste ontmoeting. Alhoewel...![]()
)
Dat zou me niet verbazenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij zou ik ook blauw zijn.
Daarentegen.... Ik was hier... misschien nog maar 2 weken actief?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou de eerste keer dat ik je zag was je ook redelijk timide in vergelijking met hoe ik je inmiddels ken
Arm ding, in de leeuwenkuil met een dronken debs, lindy en SQ
Ja maar soms kan ik ook heel extravert zijn hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen
Ik ben een extreem gevoelsmensquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij komt op mij helemaal niet over als introvert eigenlijk... Maar dat is alleen hoe ik je van hier ken en bij die meet bij SQ was je ook niet bepaald timide
en lakjes scorenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarentegen.... Ik was hier... misschien nog maar 2 weken actief?Dat ik wel meteen zoiets had van: Ja meeten alles goed ookayyyyyy
Dat duurde bij mij langer dan een jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarentegen.... Ik was hier... misschien nog maar 2 weken actief?Dat ik wel meteen zoiets had van: Ja meeten alles goed ookayyyyyy
Ja ook truequote:
ja en toen ging je meteen op vakantie en toen je terug kwam was het OHAI *verlovingsring* en iedereen zo van wie is toch dat meisjequote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ook true
OHAI IK BEN NIEUW IK HEB NET DE COMPLETE ORLY COSMIC COLLECTIE GEKOCHT
Die trouwens nog steeds epic is en galaxy girl is nog steeds 1 van mijn favorieten
Ik weet eigenlijk niet precies hoe lang het bij mij geduurd heeft, paar maanden volgens mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij langer dan een jaar
Was ik pushy??quote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en toen ging je meteen op vakantie en toen je terug kwam was het OHAI *verlovingsring* en iedereen zo van wie is toch dat meisje
Haha wilde net zeggen, misschien ben ik wel een combinatie tussen rood en blauw, dus dan zou ik paars zijnquote:
Yay team paarsquote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha wilde net zeggen, misschien ben ik wel een combinatie tussen rood en blauw, dus dan zou ik paars zijn
Joh, van iemand die voor het eerst naar een meet komt verwacht ik niet anders hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet precies hoe lang het bij mij geduurd heeft, paar maanden volgens mij.
Maar het is zoooo niks voor mij om in mijn eentje naar een groep vreemden te gaan en ik voelde me ook behoorlijk ongemakkelijk. Is vast niet opgevallen
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was ik pushy??![]()
Kan vast nooit zo erg geweest zijn als sjaan![]()
![]()
Viswijvenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, van iemand die voor het eerst naar een meet komt verwacht ik niet anders hoor
't Is toch behoorlijk intimiderend, zo'n groep viswijven bij elkaar
Ik vond het wel een vermakelijk verhaal om te horenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was als grapje bedoeld toen maar iedereen vond mij gelijk stom
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was als grapje bedoeld toen maar iedereen vond mij gelijk stom
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
VOOR DEN VOLGENDEN MEET!
[ afbeelding ]
Zeer goeien study. I approvequote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
VOOR DEN VOLGENDEN MEET!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie trouwens kerstkaarten verstuurt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
70? Wat ?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee
Ik ben dit jaar sowieso helemaal niet in de kerstsfeer, ik heb nog steeds geen enkele versiering in huis.. What's wrong with me![]()
Weet ook niet zeker of ik ze nog ga schrijven, want dan moet ik er meteen 70 doen en ik heb er eigenlijk helemaaaaaaal geen zin in
Ik vind het leukquote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het nut er echt niet van in
Dit dusquote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie het nut er echt niet van in
Exactlyquote:Op donderdag 20 december 2012 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
jezlf helemaal lam schrijven aan kaarten en enveloppen die vervolgens bij de ontvanger amper worden bekeken en op een grote berg worden gegooid of aan een slingertje worden gehangen, waarna ze na kerst in de kliko belanden olee
Ermahgerd jaquote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
met van die welgemeende kerstwensen
Net als de welgemeende "beste wensen" van iedereen in de eerste week na de kerstvakantie op kantoor
Ja ook nog, het is ook nog eens fokking duur..quote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly![]()
Alhoewel ik vermoed dat ik het vlg jaar ook niet meer ga doenMet die klote postzegels die elk jaar duurder worden
Enkel naar mijn oma en opa's dan omdat ik daar ook altijd een kaartje van krijg
Hoe lang moet je dat volhouden?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd jaBen ik na 1 dag al beu en helaas móeten we het ook gewoon zeggen want dat is netjes t.o.v. de klanten
![]()
![]()
tot je ze allemaal hebt gehad en dit bijhouden in je CRM systeemquote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dat volhouden?
Pffffquote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot je ze allemaal hebt gehad en dit bijhouden in je CRM systeem
Ik doe het de eerste week en de 2de week enkel als de klanten het zelf gaan zeggenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dat volhouden?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het de eerste week en de 2de week enkel als de klanten het zelf gaan zeggenIncl. neplachen en alles
Want dan krijg ik altijd te horen "ja het kan nog nét hé"
NEEN HET KAN NIET GEWOON NIET NEE NEENNNN.
Maarrrr dat mag ik niet zeggen tg de klanten uiteraard
Opdrachten kun je nu al aan beginnenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd net het rooster gezien voor de tentamenweek na de vakantie, ik word er niet vrolijk vaneerste dag gelijk 2 grote opdrachten inleveren, een mondeling examen en literatuur tentamen
Dat wordt dus niet veel vakantie vieren?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd net het rooster gezien voor de tentamenweek na de vakantie, ik word er niet vrolijk vaneerste dag gelijk 2 grote opdrachten inleveren, een mondeling examen en literatuur tentamen
KLAGENDE KUTSTUDENTEN IN DIT TOPIC KINDJES IN AFRIKA ZOUDEN BLIJ ZIJN MET SCHOOL EN HUISWERK EN BLABLBLALABLA!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Diconnected het volgende:
Ja 1 van die opdrachten heb ik al gedeeltelijk af dus dat scheelt gelukkigquote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Opdrachten kun je nu al aan beginnen
We hebben in principe 3 weken vakantie, dus de week van de 7e zijn we ook vrij dus kan ik ook veel doen, maar ik vind het gewoon niet tof dat ik zoveel dingen op 1 dag hebquote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet veel vakantie vieren?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehequote:
meheheh, jij denkt dat dat met die 2 van jou lastig is....quote:Op donderdag 20 december 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
twee katten die samen op schoot willen liggen ..
DAT PAST TOCH NIET JONGE
Het is ze gelukt! Milo ligt op schoot en mika ligt met izjn kont ernaast maar alleen met zijn voorpoten op schoot en milo houd hem vast zodat hij er niet afvaltquote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
meheheh, jij denkt dat dat met die 2 van jou lastig is....
ahwquote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ze gelukt! Milo ligt op schoot en mika ligt met izjn kont ernaast maar alleen met zijn voorpoten op schoot en milo houd hem vast zodat hij er niet afvalt
jouw kattersquote:Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is ze gelukt! Milo ligt op schoot en mika ligt met izjn kont ernaast maar alleen met zijn voorpoten op schoot en milo houd hem vast zodat hij er niet afvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
ja maar geen geld terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je bij de H&M wat in de sale haalt mag je het dan nog steeds terug brengen?
doenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er over te denken mijn haar fel FEL rood te gaan verven....
Dat was het toch al wel?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er over te denken mijn haar fel FEL rood te gaan verven....
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Die katten van jou zijn zo EPIC snoezig lief en schattugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
BAM!! Hoppakeequote:Op donderdag 20 december 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En jeeee ik heb eindelijk eens iets gewonnen met een winactie!!!!!!!!![]()
Een Dove wintercare pakket jonguh![]()
Het is oranje-achtig nu... Ik wil echt naar... wacht...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was het toch al wel?
Zo'n pakket wordt altijd afgedaan als uberkneuterig en niemand zou het uiteraard als cadeau willen geven of ontvangen maar toch is het wel verrekte handig om op voorraad te hebbenquote:
Is toch prima spul!! Helemaal als het gratis is! SCOREquote:Op donderdag 20 december 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo'n pakket wordt altijd afgedaan als uberkneuterig en niemand zou het uiteraard als cadeau willen geven of ontvangen maar toch is het wel verrekte handig om op voorraad te hebben
Whoa, das errug rood jaquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is toch prima spul!! Helemaal als het gratis is! SCORE
Nou, ik heb een jurk gezien (ja, ik denk dat ik mijn jurk heb gevondenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Whoa, das errug rood ja
Wel een bitch om daarna uit je haar te krijgen als je het zat bent, want het komt overal weer doorheen![]()
Misschien over nadenken ivm je bruiloft? Of is dat te autistisch ver vooruit gedacht...![]()
Oh, als je het tegen die tijd nog steeds leuk denkt te gaan vinden en voor het trouwen ook, dan gewoon doenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik heb een jurk gezien (ja, ik denk dat ik mijn jurk heb gevonden) waar dat denk ik erg gaaf bij gaat staan...
Als in bruidsjurk?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik heb een jurk gezien (ja, ik denk dat ik mijn jurk heb gevonden) waar dat denk ik erg gaaf bij gaat staan...
quote:
Leeeeeeeeeeeeeukquote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar niet als in klassieke bruidsjurk, wij gaan 50's style
Oeh, ook tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar niet als in klassieke bruidsjurk, wij gaan 50's style
Ja, zulk soort jurken iddquote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, ook tof!
Zoiets als wat je bij Topvintage allemaal kunt vinden?
Gaaaaafquote:Op donderdag 20 december 2012 13:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zulk soort jurken idd
Maar dan uit een Engelse shop. Na oud en nieuw gaan we eens wat jurken bestellen <3
vivien of holloway?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die kende ik nog niet, ga m opslaan, thanx!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh Lindy, ken je deze blog al?
http://offbeatbride.com/
Daar kun je een hoop inspiratie opdoen, gaat over non-traditioneel trouwen
Voor den bruiloft, of nu?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Ja, poep, ik ga het gewoon doen
Felrood it is
Ja, daar staan echt héle mooie bij <3quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daar staan echt héle mooie bij <3
En ik heb besloten niet mezelf te gaan kwellen met lijnen dit dat alles, ik ga gewoon trouwen als mezelf
Roze is ook gaaf!! Ik denk alleen dat dat me niet staat...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vet
Ik heb vroeger jaren mijn haar felrood of roze gehad.
zo vet.
mooi! En die jurken staan supermooi bij een vol figuurquote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En ik heb besloten niet mezelf te gaan kwellen met lijnen dit dat alles, ik ga gewoon trouwen als mezelf
Ik ga het hopen dat ie me mooi staatquote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mooi! En die jurken staan supermooi bij een vol figuur
Groot gelijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daarom... ik ben gewoon een lekkere dikkerd, dus zo ga ik ook trouwen!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Ik ken iemand die normaal gesproken altijd vrij vol is. Die ging trouwen en is toen voor haar bruiloft keiveel afgevallen met shakes dit dat alles en toen mooie jurk en foto's en zo. En daarna in no time weer terug naar het oude gewicht en daar zit ze nu na tig jaar nog steeds. Dan snap ik echt niet dat die zoveel moeite gedaan heeft voor die bruiloft want de persoon op de foto's is zij gewoon niet
Zolang jij je daar goed bij voelt, is het gewoon primaquote:Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, daarom... ik ben gewoon een lekkere dikkerd, dus zo ga ik ook trouwen!
nu al?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mwhihi, kerstboom op kantoor opgeruimd en moest weer lolleren om onze kerststal met mismaakte (maar zeer goed bedeelde) Jezus en gayige kerstmannetjes
Dit is onze laatste werkdag en de TU gaat tussen kerst en oud&nieuw dicht... Dus anders moeten we dat in het nieuwe jaar nog doen, dan begin ik liever opgeruimdquote:
Dat bedankt ik me laatst ook van mijn PS2... als iemand die nog wil hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mijn iPad maar wegdoen, die ligt echt al zo lang stof te happen
Welke heb je?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat bedankt ik me laatst ook van mijn PS2... als iemand die nog wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bracht mijn collega mee, onze metroman met bovengemiddelde interesse voor haar, kleding, etc dus vond het wel grappig dat juist hij ermee aan kwam zetten. Plus dat ze er gewoon niet uitzien
De kerststal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jozef en Maria zijn niet echt van elkaar te onderscheiden en Jezus is een beetje goed bedeeld![]()
Is van diezelfde collega, echt geen idee hoe ie eraan komt![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
De kerstmannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bracht mijn collega mee, onze metroman met bovengemiddelde interesse voor haar, kleding, etc dus vond het wel grappig dat juist hij ermee aan kwam zetten. Plus dat ze er gewoon niet uitzien
De kerststal:Die kerstmannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jozef en Maria zijn niet echt van elkaar te onderscheiden en Jezus is een beetje goed bedeeld![]()
Is van diezelfde collega, echt geen idee hoe ie eraan komt![]()
Zondequote:Op donderdag 20 december 2012 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga mijn iPad maar wegdoen, die ligt echt al zo lang stof te happen
2quote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ZondeWelke iPad is het?
Uhm... een zwarte ??quote:
Geen idee, zal hem eens op marktplaats gooienquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou je daar nog wat voor kunnen vangen denk je, met de 3 en 4 al uit?
Jawel, apple producten leveren altijd nog wel aardig wat opquote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou je daar nog wat voor kunnen vangen denk je, met de 3 en 4 al uit?
Hmmm verleidelijk, eigenlijk moet ik geen consoles meer kopen want het staat al zo vol maar ps2 is toch wel liefdequote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... een zwarte ??
Geen idee...Wel met buzz en singstar met 6 spellen ofzo
Kleuren thema'squote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
hier staat alleen een kerstboom in de hal beneden
En elk gebouw heeft zijn eigen kleurenthema met aangepaste kerstboom. Ik zit in groen.
(ben overigens allang blij dat ik niet in hardroze werk)
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hard roze; wat is hard en roze? Einz![]()
De 217!! Blendingbrush, die vind ik heel erg fijn <3quote:Op donderdag 20 december 2012 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh Lin, welke MAC kwasten zou jij aanraden als echte must haves? En dan doel ik specifiek op oog make up, want foundation en concealer gebruik ik eigenlijk nooit..
Heb een cadeaucard van de Bijenkorf die ik daarvoor wil gebruiken
Kijk ff in mijn kerststalquote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hard roze; wat is hard en roze? Einz![]()
ik denk dat je spees dr grapje mistquote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kijk ff in mijn kerststal
Thnx!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De 217!! Blendingbrush, die vind ik heel erg fijn <3
Jezus heeft een pen0r hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat je spees dr grapje mist
Oh?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat je spees dr grapje mist
Ja die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jezus heeft een pen0r hoor
OMG BRENG JE PS 2 MEE IN JANUARI EN DAN GAAN WE SINGSTARREN KEILUID ALLES !quote:Op donderdag 20 december 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... een zwarte ??
Geen idee...Wel met buzz en singstar met 6 spellen ofzo
Kun je ook nog oogschaduw mee opbrengen als je de platte kant er van gebruikt... je zou er een hele ooglook mee kunnen makenquote:
JA DOE IK DAN GAAN WE VALS ZINGEN!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG BRENG JE PS 2 MEE IN JANUARI EN DAN GAAN WE SINGSTARREN KEILUID ALLES !
Zal cif erg leuk vinden
En whaoooo 50s dressEcht zó gaaf
![]()
ik heb het ook niet bedacht, dat zijn vast heule dure interieurdiezainers geweest.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kleuren thema's![]()
Gewoon alle kleuren van de regenboog in 1 boom![]()
![]()
Deze kwast.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De 217!! Blendingbrush, die vind ik heel erg fijn <3
Dat is handigquote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je ook nog oogschaduw mee opbrengen als je de platte kant er van gebruikt... je zou er een hele ooglook mee kunnen maken
wat gaan jullie doen in januari? Weer een geheime meet?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG BRENG JE PS 2 MEE IN JANUARI EN DAN GAAN WE SINGSTARREN KEILUID ALLES !
Zal cif erg leuk vinden
En whaoooo 50s dressEcht zó gaaf
![]()
Klinkt als de 'kunst' hier op de murenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het ook niet bedacht, dat zijn vast heule dure interieurdiezainers geweest.
"We moeten deze kantoren inrichten!"
"Ik heb een genialen plan, we maken dit gebouw alles groen, dat gebouw alles roze, die gebouw alles oranje!"
"Briljant!"
"Da's dan ¤350.000,- alstublieft!"
Stiekem samen tetten voelenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gaan jullie doen in januari? Weer een geheime meet?
Damn, ik ga ook in de kantoorinrichtingquote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt als de 'kunst' hier op de muren
Das dus letterlijk banen van breed gekleurd plakband op een paar manieren tegen een betonnen muur geplakt. Voor tigduizend euro want kunst. En ze mogen het er de eerstkomende zoveel jaar ook niet afhalen want dan krijgen ze een boete!
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, ik ga ook in de kantoorinrichting
Uiteraard. Allemaal geheimen meetsquote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gaan jullie doen in januari? Weer een geheime meet?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
Gaan we in maart ofzo trouwens weer in een stacaravan?? Ik vond het briljant
jaaaaquote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
JOAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mietjequote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan is - voor mij dan - 1 nacht eik wel voldoendeJeetje wat was ik duf die zondag
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard. Allemaal geheimen meets
Lees: Lin distantieert zich te veel van fok; dus ik verplicht ze om met mij te daten![]()
van de glijbaanquote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
's nachts zwemmen, dit dat alles
Als ik dat durf en niet vast komt te zitten welquote:
Groot gelijk heb jequote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
nou, iedereen is ook weer naar huis tot na de kerst muv van die ene collega...
Dan werk ik morgen ook thuis hoor
kampsjaakquote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En er dan een hartje in scheren
Ik las eerst gaan we in maart ofzo trouwen in een stacaravanquote:Op donderdag 20 december 2012 14:41 schreef Lindytje het volgende:
en ik ben ook de enige die vakantie pakt, terwijl er geen ene kut te doen is in die week hequote:
Snel even met lindy trouwen in maart muhahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las eerst gaan we in maart ofzo trouwen in een stacaravan
Dat zou ook nog een goed idee zijn!!! Maar neequote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las eerst gaan we in maart ofzo trouwen in een stacaravan
Wel goedkoop!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ook nog een goed idee zijn!!! Maar nee
Theheheh, true storyquote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon die hele kutcamping afhuren va vakantieveilingen
Goedkoper dan een zaaltje huren
nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Willen jullie op mijn UI stemmen?
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! KERST-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Lolwhut? Fail.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, je kan er een prijs mee winnen?
En de meeste mensen hebben hun kerstavatar niet eens zelf gemaakt
IK GA MEE EINZ GENIETquote:
quote:
Thanksquote:
Wat een aidstijdenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Thanksvan 17.15 tot 19.15
ik word daar altijd zo gaar van.
als ik er 1 had zou ik 'm elk weekend dragenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Mag mijn campingsmoking weer uit de kast
Daar zit ie niet lekker genoeg voorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik er 1 had zou ik 'm elk weekend dragen
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar zit ie niet lekker genoeg voor
GENIET!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Naziballen met friet en erwtjes, voor de kleine gastronoom
Jij hebt je holo-broekquote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik er 1 had zou ik 'm elk weekend dragen
OOK GRATIS!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
En dan wil ik wil op de trampolines. Want daar heb ik nog niet gratis van genoten
En als je nou een fiets meeneemt en daarmee het water in rijdt?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
behalve de waterfietsen. Dat vond ik wel laf.
Nee, de helft is door HaJee gemaaktquote:Op donderdag 20 december 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tenminste, dat denk ik. Space, heb jij je kerstavatar zelf gemaakt?
ghe ghe ghe!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je nou een fiets meeneemt en daarmee het water in rijdt?
100 miljoen kilo frietquote:
Wat een onzinwedstrijd danquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, de helft is door HaJee gemaaktmaar dat mens dm'de mij of ik mee wilde doen dus vond t wel goed
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn kerstavatar zelf gemaakt
GRATIS badradio, super handigquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een onzinwedstrijd dan
hallon priem!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
BICKY BURGER DIT DAT ALLES OMNOMNOM
Bazenfrietkot!!!quote:
DIE WAS HARTSTIKKE LEKKER JOH!quote:
quote:
gratis in je bad luisteren naar krakende 3FM met babyfoongeluiden er tussendoor, GENIET!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GRATIS badradio, super handig
En goeikope sigaretten van de colruytquote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE WAS HARTSTIKKE LEKKER JOH!
Geloof ik.. Ik kan hem me niet zo hard meer herinneren. Ik weet alleen nog 2 miljoen kilo friet per portie
Jij met je Bicky burgerquote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
BICKY BURGER DIT DAT ALLES OMNOMNOM
En wie had als enige dr friet op?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE WAS HARTSTIKKE LEKKER JOH!
Geloof ik.. Ik kan hem me niet zo hard meer herinneren. Ik weet alleen nog 2 miljoen kilo friet per portie
TE VEEL BICKY BURGER ALLE FRIET OVERLATENquote:
Doucheradio danquote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gratis in je bad luisteren naar krakende 3FM met babyfoongeluiden er tussendoor, GENIET!
En je hebt niet ens een bad.
daar hebben ze vast ook wel friet!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bazenfrietkot!!!
Maar misschien gaan we wel naar een andere caravan
Jij?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En wie had als enige dr friet op?
quote:
IK HOOP HET!!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze vast ook wel friet!
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik, de vutsige vetklep
(maar volgens mij was ik ook als enige zo slim om een kleine friet te bestellen)
Ik had ook een kleine frietquote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik, de vutsige vetklep
(maar volgens mij was ik ook als enige zo slim om een kleine friet te bestellen)
Ja da wist ik toch nie jongeuhquote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En Priem ook niet even zeggen dat Belgen friet per kilo eten
en dan na de friet nog ff een bak magnetronbami uit de automaat trekkenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En Priem ook niet even zeggen dat Belgen friet per kilo eten
WAT???????quote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had ook een kleine frietAlleen had ik maar 3 frietjes op
[..]
Ja da wist ik toch nie jongeuhIk ben niet alwetend in belgië
Ja precies!! Dat telt niet!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik, de vutsige vetklep
Maaltijd kopen zonder menselijk contactquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan na de friet nog ff een bak magnetronbami uit de automaat trekken
Ja maar jij had een burger van het formaat Americanaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had ook een kleine frietAlleen had ik maar 3 frietjes op
[..]
Ja da wist ik toch nie jongeuhIk ben niet alwetend in belgië
ja, matigquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja precies!! Dat telt niet!!!
HOe is het eigenlijk met de lijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |