Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopenquote:Op zondag 23 december 2012 09:33 schreef KneusTeun het volgende:
lig nog gewoon in bed te kateren. straks nog de stad in alles
schijnt dat het hier drukker in de stad is dan normaalquote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopen
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdagquote:Op zondag 23 december 2012 10:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag nog boodschappen doen voor kerst, bootladingen eten inkopen
ik voel je neger! wij mannen moeten dat niet, daarom hebben we webshops uitgevonden, nu nog wachten op all year 24/7 deliveryquote:Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdag, ik moet straks ook nog die drukte in
Ik woon gelukkig vlakbij een Albert Heijn XL, die hebben tenminste alles op voorraad. Nadeel ik dat ik zonder auto boodschappen moet doen en dus genoodzaakt ben alles met de fiets te vervoerenquote:Op zondag 23 december 2012 12:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had de wereld niet gewoon kunnen vergaan vrijdag, ik moet straks ook nog die drukte in
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijnquote:Op zondag 23 december 2012 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik voel je neger! wij mannen moeten dat niet, daarom hebben we webshops uitgevonden, nu nog wachten op all year 24/7 delivery
quote:Op zondag 23 december 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijn
Tuurlijk wel, het is vakantiequote:
Genoeg voetbal op vanmiddagquote:Op zondag 23 december 2012 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is vakantie
Maarre niemand op Xbox Live? Op een zondag? Wat is deze?
Er zou een soort justeat moeten komen voor supermarkten.quote:Op zondag 23 december 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man, de eerste online supermarkt die mij binnen 2 uur alles levert wat ik bestel, daar zou ik zo blij mee zijn
quote:Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bazenplaat al hou ik niet zo van dubstep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |